Υγεία

Οι καλύτερες διατροφικές πηγές ιωδίου

Οι καλύτερες διατροφικές πηγές ιωδίου

Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020 11:25
Υπάρχουν πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που παίρνουμε από τα τρόφιμα. Ορισμένα είναι γνωστά - όπως ο σίδηρος ή η βιταμίνη C - αλλά υπάρχουν και κάποια, όπως το ιώδιο, που σπάνια αναφέρονται παρά τη διαδεδομένη ανεπάρκειά τους στη διατροφή μας.

Αυτές οι τροφές κάνουν καλύτερη τη λειτουργία του εγκεφάλου

Αυτές οι τροφές κάνουν καλύτερη τη λειτουργία του εγκεφάλου

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020 17:00
Η σημαντικότερη στρατηγική για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας είναι η υιοθέτηση ενός υγιούς διατροφικού πλάνου, σταθερά αδιαπραγμάτευτη από τους διαιτολόγους.

Η ποικιλομορφία και τα οφέλη της σελινόριζας

Η ποικιλομορφία και τα οφέλη της σελινόριζας

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020 12:12
Το «ασχημόπαπο» των λαχανικών, όπως συνηθίζουν να την αποκαλούν, μπορεί να στέκεται παραγκωνισμένο στα ράφια του μανάβικου αλλά θα ήταν μεγάλο λάθος να το κρίνετε από την εξωτερική του εμφάνιση. Τόσο ωμή όσο και μαγειρεμένη, η σελινόριζα είναι μια θρεπτική και ευπροσάρμοστη υπερδύναμη, με ξεχωριστή γεύση που αντισταθμίζει τα εξωτερικά…

Οι πιο απλοί τρόποι να καταπολεμήσετε τους μαύρους κύκλους

Οι πιο απλοί τρόποι να καταπολεμήσετε τους μαύρους κύκλους

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020 10:50
Φυσικοί τρόποι να μειώσετε την εμφάνιση των μαύρων κύκλων

6 πολύτιμοι λόγοι για να βάλεις το μάνγκο στη διατροφή σου

6 πολύτιμοι λόγοι για να βάλεις το μάνγκο στη διατροφή σου

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020 16:30
Είναι νόστιμο και γλυκό και έχει κάθε λόγο να είναι γνωστό ως «ο βασιλιάς των φρούτων».

Τα 11 φρούτα που περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη

Τα 11 φρούτα που περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη

Σάββατο, 13 Ιουνίου 2020 15:30
Η μείωση της ποσότητας της ζάχαρης που καταναλώνουμε είναι μια καλή ιδέα, αλλά η εφαρμογή της είναι μια δύσκολη υπόθεση. Και μπορεί να έχετε κόψει τις επεξεργασμένες τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, αλλά υπάρχουν και άλλες πλούσιες πηγές ζάχαρης όπως τα φρούτα. 

5 αλλαγές που προκαλεί η φύση στον εγκέφαλο (και την υγεία σου συνολικά)

5 αλλαγές που προκαλεί η φύση στον εγκέφαλο (και την υγεία σου συνολικά)

Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020 11:00
Δεν περιμένεις από εμάς να σου πούμε ότι η φύση και ένας περίπατος έχει μόνο οφέλη για την υγεία σου.

6 ενδείξεις που σου λένε ότι χρειάζεσαι βιταμίνη C (και 6 τροφές που σου τη δίνουν)

6 ενδείξεις που σου λένε ότι χρειάζεσαι βιταμίνη C (και 6 τροφές που σου τη δίνουν)

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020 11:26
Από μικρή ακούς ότι πρέπει να τρως τα πορτοκάλια σου για να έχεις γερά κόκαλα. Κοινώς, χρειάζεσαι βιταμίνη C και η έλλειψή της μπορεί να σου προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.

Το καλό που σου κάνει ο καθημερινός καφές (και δεν το ξέρεις)

Το καλό που σου κάνει ο καθημερινός καφές (και δεν το ξέρεις)

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2020 16:30
αγαπημένη καθημερινή συνήθεια έχει οφέλη σημαντικά, πέραν της απόλαυσης, τα οποία επισημαίνουμε σε κάθε ευκαιρία.

Κεράσια: Τα οφέλη τους που θα σε πείσουν να τα τρως συνέχεια

Κεράσια: Τα οφέλη τους που θα σε πείσουν να τα τρως συνέχεια

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2020 10:30
Tα κεράσια παίρνουν το βραβείο καλύτερου χρώματος.

4 τροφές με υδατάνθρακα αλλά λίγες θερμίδες. Χορταίνεις και αδυνατίζεις

4 τροφές με υδατάνθρακα αλλά λίγες θερμίδες. Χορταίνεις και αδυνατίζεις

Τρίτη, 09 Ιουνίου 2020 16:00
Aν υπάρχει ένα πράγμα που θα ήθελα να αλλάξω στον κόσμο (από διατροφική άποψη) είναι να τρώω όλη μέρα υδατάνθρακα και να μην παχαίνω. Βασικά να αδυνατίζω και να μην με πιάνει υπνηλία.

Κινόα, η αντιοξειδωτική τροφή του δέρματος

Κινόα, η αντιοξειδωτική τροφή του δέρματος

Τρίτη, 09 Ιουνίου 2020 11:28
«Μην τη φάτε… απλώστε την στο πρόσωπο», θα μπορούσε να λέει ο τίτλος μιας καμπάνιας για τη γνωστή μας υπερτροφή.

Σελίδα 13 από 192