Έντερο: 6 καθημερινές συνήθειες που δεν ήξερες ότι χρειάζεται για να λειτουργήσει

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 31 Ιουλίου 2021 10:32

Έντερο: 6 καθημερινές συνήθειες που δεν ήξερες ότι χρειάζεται για να λειτουργήσει

unsplash

Ξέρουμε ήδη πολύ καλά ότι το νερό και οι φυτικές ίνες είναι οι βασικοί πυλώνες της σωστής λειτουργία του εντέρου.

Αρκεί όμως αυτό; Μήπως πρέπει να αποκτήσεις μερικές νέες συνήθειες που θα κάνουν θαύματα (και στη χώνεψή σου);

Αφού, λοιπόν, έχεις βεβαιωθεί ότι τρως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, τροφές ολικής άλεσης και πίνεις μπόλικο νερό, φρόντισε να αποκτήσεις μερικές, όχι και τόσο παράξενες, συνήθειες που θα κάνουν τη χώνεψή σου παιχνιδάκι και το έντερο ευτυχισμένο. Και θα σου κλείνουν ραντεβού με την τουαλέτα φυσικά.

Μην ξεχνάς τα προβιοτικά

Το πεπτικό σου σύστημα χρειάζεται μία γερή ποσότητα καλών βακτηρίων και αυτό μεταφράζεται σε ανάγκη για προβιοτικά. Οι τροφές που σου τα δίνουν είναι το γιαούρτι, το κεφίρ, το κίμτσι, το ξινολάχανο και οι πίκλες.

Φάε γλυκό που βοηθά το έντερο

Ξέρω πόσο πολύ λαχταράς γλυκό μετά το φαγητό, αλλά προτίμησε ιδανικά το επιδόρπιο που ωφελεί και το έντερο. Το γιαούρτι με μέλι και φρούτα είναι μία άριστη επιλογή.

Μην ξαπλώνεις αμέσως μετά το φαγητό

Όσο περισσότερο έχεις φάει, τόσο πιο απαγορευτικό είναι να ξαπλώνεις αμέσως, όσο και αν το κρεβάτι σε καλεί σε μεσημεριανή σιέστα. Αυτή όμως είναι που θα σε οδηγήσει σε φούσκωμα, δυσπεψία και γενική δυσφορία.

Πιες πράσινο τσάι το μεσημέρι. Κάνει καλό στο έντερο

Αν και ο οργανισμός σου λαχταρά καφεΐνη στα μισά της ημέρας, προτίμησε πράσινο τσάι που έχει προβιοτικές ιδιότητες και μείνε στον πρωινό καφέ.

Να πηγαίνεις τουαλέτα αμέσως

Πολλοί από εμάς νιώθουμε άβολα να χρησιμοποιήσουμε την τουαλέτα της δουλειάς ή κάποιου σπιτιού που δεν είναι το δικό μας. Είναι όμως πολύ σημαντικό να μην κρατάς τίποτα μέσα σου, γιατί αυτό θα δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα μέσα στις επόμενες ώρες, απορροφώντας περισσότερο νερό.

Διαχειρίσου το πολύ άγχος

Μιλάμε για το άγχος που σε κατακλύζει και επηρεάζει τα πάντα στο σώμα σου. Πάρε λίγο χρόνο μέσα στη μέρα για αναπνοές, διαλογισμό, περπάτημα ή ταβανοθεραπεία. Η διάθεση είναι αλληλένδετη με τον εγκέφαλο αλλά και τη λειτουργία του εντέρου.

ladylikr.gr