Items filtered by date: Δεκέμβριος 2013
Εφημερίδα Κεφαλλήνων: Αποτελέσματα συνεδρίου στη Βαρκελώνη για υδρογονάνθρακες σε Ιόνιο και Κρήτη
Το συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη από την AAPG (Aμερικανική Ένωση Γεωλόγων Πετρελαίου) είχε θέμα: Εξερευνώντας την Μεσόγειο: Νέες σκέψεις-δεδομένα σε έναν αρχαίο θαλασσόδρομο – Η «θάλασσα στο μέσο της γης» Η Μεσόγειος. (Exploring The Mediterranean: New Concepts In An Ancient Seaway - Τhe "sea in the middle of the earth" - The Mediterranean). Διήρκεσε δε από τις 8 έως τις 10 Απριλίου 2013.
Δελτίο Τύπου Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
ΣΤΙΣ 19 ΑΠΡΙΛΗ 2013
ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑΣ
ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Και όμως έχουμε ήδη κερδίσει!
Ανεξάρτητα από το τι θα μας πούνε στις 19 Απρίλη στο Υπουργείο, ανεξάρτητα από τις πολιτικές των ιθυνόντων που τόσα χρόνια ξέρουν πολύ καλά πώς να υποτιμούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, να υποτιμούν τους γονείς, το προσωπικό, τα παιδιά, σε πείσμα των καιρών, έχουμε ήδη κερδίσει!
Δεν μιλάμε για τα αιτήματα μας, τα δίκαια αιτήματα γονέων και προσωπικού που ζητούν ικανοποίηση εδώ και χρόνια, που τα θέτουμε στο τραπέζι για μια ακόμη φορά.
Σύλληψη αλλοδαπού στο Αργοστόλι
Συνελήφθη σήμερα το πρωί στο Αργοστόλι από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ αλλοδαπός για παράνομη παραμονή στη χώρα.
Το... σεξ του άντρα σε σκίτσα
Η σεξουαλική ζωή ενός άντρα όπως αυτή διαμορφώνεται με το πέρασμα του χρόνου μέσα από μερικά πολύ διασκεδαστικά και έξυπνα σκίτσα.
Επιτροπή Τουρισμού: Περί αεροδρομίου και άλλων τουριστικών … αδυναμιών
Το θέμα του αεροδρομίου, της επικείμενης ιδιωτικοποίησής του και των όποιων προβλημάτων του, αλλά και των αδυναμιών που παρουσιάζει το νησί να υποδεχθεί τουρίστες αυτή την περίοδο, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στην χθεσινή 2η συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού, που είναι αλήθεια προσέλκυσε πολλούς από τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται με τον τουρισμό στο νησί μας.
Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής
Και πραγματικά αρκετές φορές ακούστηκε από τους συμμετέχοντες στην επιτροπή, πως ενδεχομένως το νησί να μην είναι έτοιμο να υποδεχθεί τουρίστες αυτή την περίοδο και το γεγονός αυτό να έχει αντίκτυπο τις επόμενες χρονιές.
Οι «Κεφαλονίτες Καραβολάτρες» για την επαναδρομολόγηση του «ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ»
Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΟΨΗ
5 Χρόνια πριν, το Νοέμβριο του 2008 ξεκινήσαμε μαζί το ταξείδι στο όνειρο... Παρά την τρίμηνη αδρανοποίηση της σελίδας που όλοι αγαπήσαμε, οι ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΕΣ ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΕΣ αυξάνονται σταθερά και σε λίγες μέρες θα απαριθμούν πάνω από 2000 μέλη.
Η απρόσμενα ευχάριστη, συνεχιζόμενη στήριξή σας, η έντονη προτροπή της επαναδραστηριοποίησης και η εντεινόμενη επιθυμία πληθώρας νέων ανθρώπων να διατηρήσουμε επαφή είναι κάτι παραπάνω από συγκινητική για εμένα και για όλους όσους πιστεύουν στο αρχικό μας όνειρο... Σ’ εσάς χρωστάω ένα τεράστιο, αληθινά πηγαίο ευχαριστώ και οφείλω να σάς ενημερώσω ότι αυτή την εποχή ασχολούμαι από τη στεριά με το εικονιζόμενο πλοίο.
Στο διάστημα που έχουμε να επικοινωνήσουμε άλλαξαν πράγματα στην κοινωνία, στη Ναυτιλία, στην Ακτοπλοία... Για εκείνους που μάς ζητούν να τοποθετηθούμε σχετικά με το νέο εγχείρημα ομάδας επιχειρηματιών που σκοπεύουν να επαναφέρουν το πλοίο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ στις ακτοπλοικές γραμμές του νησιού μας, επιγραμματικά θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής:
Α) Κατ’ αρχάς, η πρωτοβουλία αυτή αξίζει ένα μεγάλο μπράβο διότι σε πολύ δύσκολες εποχές προσφέρει θέσεις εργασίας σε 30–40 ναυτικούς και υπαλλήλους ξηράς. Συν τοις άλλοις, αυξάνονται τα δρομολόγια από και προς το νησί μας και κατ’ επέκταση η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Β) Το αγαπημένο μας πλοίο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ –το όνομα με το οποίο αναδείχθηκε (παράξενη η επιλογή της μετονομασίας σε ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ εκτός εάν απαιτείται για διαδικαστικούς λόγους. Θυμίζουμε ότι το ΙΟΝΙΣ διατηρεί 36 χρόνια το ίδιο όνομα έχοντας αλλάξει 4 πλοιοκτήτες)– διανύει το 39ο έτος της ηλικίας του, συνεπώς είναι προκλητικό να κάνουμε λόγο για ανανέωση ή θεαματική αναβάθμιση των ακτοπλοικών υπηρεσιών με το συγκεκριμένο πλοίο εν έτει 2013. Επιπλέον, το πλοίο χρειάζεται εκτεταμένη επισκευή για να συμβιβαστεί με τους νέους κανονισμούς και να επιστρέψει στηνπρότερη κατάστασή του, εκτός και αν σκοπεύουν να το επαναφέρουν με συνοπτικές διαδικασίες –κάτι που σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο επιβατών και πολλά, πολλά άλλα.
Γ) Μετά από διερεύνηση και αρκετές συζητήσεις, οι γραμμές που πήρε το πλοίο όπως όλα δείχνουν είναι Αργοστόλι-Κυλλήνη (με προσεγγίσεις και στο Ληξούρι το καλοκαίρι) με 1 κυκλικό ημερήσιο δρομολόγιο και Πόρο-Κυλλήνη με 3 κυκλικά ημερήσια δρομολόγια, εάν αντέξει καράβι και πλήρωμα. Εδώ και χρόνια η γραμμή του Αργοστολίου έχει κριθεί ασύμφορη λόγω μεγάλης απόστασης αλλά και λόγω των ρευμάτων που υπάρχουν στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή. Εκτιμούμε πως επιλέχθηκε ως λύση ανάγκης ώστε να πάρει γραμμή, όπως είχε γίνει αντίστοιχα και με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ το 2003 και όχι για άλλους λόγους. Ο Πόρος εξυπηρετείται ικανοποιητικά από την Ζακυνθινή Κοινοπραξία αλλά για τους θερινούς μήνες υπάρχει χώρος και για δεύτερο πλοίο αρκεί η νέα εταιρεία να σεβαστεί τη γραμμή και να μην την αντιμετωπίσει ευκαιριακά. Σημειώνουμε ότι, κατά τη δική μας εκτίμηση, ένας από τους παράγοντες που συνετέλεσαν ώστε τα καράβια της νέας εταιρείας Στρίντζη (Strintzis Ferries) να εγκαταλείψουν την Κεφαλονιά και κατ’ επέκταση την ενεργό λειτουργία είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ποτέ δεν εκτίμησε σοβαρά και δεν σεβάστηκε επιχειρηματικά τις δυνατότητες του λιμανιού του Πόρου – κάτι το οποίο έπραξαν οι Ζακυνθινοί πλοιοκτήτες και γι’ αυτό τα πλοία τους ταξιδεύουν ακόμα στο νησί μας.
Δ) Τις τελευταίες μέρες συζητείται το νέο νομοσχέδιο για τη Ναυτιλία το οποίο περιλαμβάνει αρκετά άρθρα αναφερόμενα στην Ακτοπλοία που ευνοούν τους εφοπλιστές και καταπατούν βάναυσα τα δικαιώματα των ναυτικών και τα κεκτημένα των νησιωτών. Περιληπτικά αναφέρουμε την κατάργηση της υποχρεωτικής δεκάμηνης δρομολόγησης των πλοίων, την δυνατότητα μείωσης της σύνθεσης του πληρώματος κατά τους χειμερινούς μήνες, ενώ προετοιμάζεται η περικοπή μισθών και δικαιωμάτων των ναυτικών. Πιστεύουμε ειλικρινά στην καλή πρόθεση της νεοιδρυθείσας εταιρείας αλλά θα ήταν καλό να γνωρίζουμε τις προθέσεις, την εμπορική και την τιμολογιακή πολιτική της εκ των προτέρων. Καίρια ερωτήματα που βάζουν σε σκέψη τους εναπομείναντες νοήμονες.
Προσωπικά, έχοντας έστω και επιφανειακή εικόνα του ακτοπλοικού σκηνικού των τελευταίων δεκαετιών θεωρώ ότι η Κεφαλονιά, παρά την αδράνεια επιβατών και επιχειρηματιών της τοπικής κοινωνίας, έχει τύχει αρκετά καλής ακτοπλοικής μεταχείρισης και μέσα στην ατυχία μας έχουμε σταθεί τυχεροί που ακόμα και σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή που βιώνουμε, απολαμβάνουμε ικανοποιητικές ακτοπλοικές υπηρεσίες.
Η νέα εταιρεία αποτελούμενη από μετόχους που δεν έχουν μεγάλη παράδοση στο χώρο της ναυτιλίας επιδιώκει σε μια αλλόκοτα μεταβαλλόμενη εποχή να αποκτήσει μερίδιο στην πίτα των ακτοπλοικών συγκοινωνιών της Κεφαλονιάς. Δύσκολο αλλά σεβαστό εγχείρημα το οποίο θα υποστηρίξουμε στο μέτρο που η Kefalonian Lines δείξει σε ολοχρονική βάση τον πρέποντα σεβασμό στον ναυτικό, τον επιβάτη, τον επαγγελματία και γενικότερα στο νησί που θα υπηρετεί. Στην περίπτωση όμως που μέσα από αυτή την επιχειρηματική πρωτοβουλία διαφανούν διαφορετικοί στόχοι... οικονομικοί, πολιτικοί ή άλλου είδους επιχειρηματικοί όπως η επιδίωξη της ενσωμάτωσης του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε νέα κοινοπραξία με τον τρόπο που έγινε και με το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι, η νέα εταιρεία θα βρει απέναντί της το μεγαλύτερο μέρος -των εξαπατημένων στην περίπτωση που ισχύσει το προηγούμενο σενάριο- κατοίκων και επιβατών του νησιού και στο πλευρό τους, φυσικά, και εμάς που τα τελευταία χρόνια αποτελούμε την γνήσια, αντικειμενική φωνή τους όσον αφορά στα θέματα της ακτοπλοίας.
Με νέα δεδομένα, θα τα ξαναπούμε σύντομα.
Μέχρι τότε, η αλήθεια οδηγός σας.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΙΜΩΤΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΗΣ
Εκδηλώσεις ενημέρωσης και εκπαίδευσης των κτηνοτρόφων από Περιφέρεια και Δήμο
Το Τμήμα Κτηνιατρικής της ΠΕ Κεφαλληνίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Κεφαλλονιάς θα διοργανώσει εκδηλώσεις για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των κτηνοτρόφων.
Τα θέματα των εκδηλώσεων είναι:
- ·Τα νέα Μητρώα εκμεταλλεύσεων Αιγοπροβάτων. Τρόπος συμπλήρωσης. ΟΣΔΕ Αιγοπροβάτων.
- ·Μητρώα εκμεταλλεύσεων Βοοειδών. ΟΣΔΕ Βοοειδών.
- ·Νέο Πρόγραμμα εκρίζωσης Βρουκέλλωσης Αιγοπροβάτων
- ·Εμφάνιση της Λύσσας στην Ελλάδα. Υποχρεώσεις κτηνοτρόφων.
- ·Οι μεταδιδόμενες ασθένειες των ζώων που έχουν εμφανιστεί στην Κεφαλονιά.
Θα ακολουθήσει συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με τη συμμετοχή των παρευρισκομένων. Παρακαλούνται οι κτηνοτρόφοι να προσέλθουν στις εκδηλώσεις ώστε να λυθούν οι όποιες απορίες τους.
Οι εκδηλώσεις θα γίνουν:
- Αργοστόλι: Αίθουσα συνεδριάσεων του Θεάτρου «Κέφαλος», Παρασκευή 12 Απριλίου 2013, ώρα 11:30
- Αγία Ευφημία: Πολιτιστικό κέντρο Αγία Ευφημίας, Τρίτη 16 Απριλίου 2013, ώρα 11:30
- Ληξούρι: Αίθουσα Δημαρχείου, Τετάρτη 17 Απριλίου 2013, ώρα 11:30
- Πόρος: Δημοτικό κατάστημα Πόρου, Πέμπτη 18 Απριλίου 2013, ώρα 12:00
AΒ FOOD MARKET: Δωροεπιταγές κάθε εβδομάδα - Οι νικητές αυτής της εβδομάδας
Δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ προσφέρουν τα καταστήματα ΑΒ Αργοστολίου και Ληξουρίου κάθε εβδομάδα σε δυο τυχερούς καταναλωτές για αγορά προϊόντων.
Μετά από κλήρωση, αυτή την εβδομάδα τυχεροί αναδείχηκαν ο κύριος Νίκος Κώστας στο κατάστημα του Αργοστολίου και η κυρία Βάνα Παρασκευά στο κατάστημα Ληξουρίου
Tο απίστευτο σαρδάμ του Θοδωρή Δρακάκη
Πόσο πολύ τον ταλαιπώρησε η λέξη "προφυλάκιση";
Προσπάθησε να προφέρει τη λέξη ξανά και ξανά αλλά...
Ο παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων του Star δεν μπορούσε με τίποτα να πει τη λέξη και τελικά δεν κατάφερε ποτέ να την προφέρει σωστά.
Ο ίδιος χαμογέλασε και πήρε έναν αυτοσαρκαστικό μορφασμό.
Προσωρινή απαγόρευση κυκλοφορίας σε θέση του επαρχιακού Αργοστολίου - Πόρου λόγω έργων
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
3. α) Την διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στην Επαρχιακή Οδό Νο. 1 (Αργοστολίου-Πόρου) και συγκεκριμένα από την διασταύρωση προς Βαλεριάνο (Χ.Θ. 26+ 500-ιδιοκτησία ΚΟΛΑΙΤΗ Σπυροδιονύση) έως την διασταύρωση, πριν τον οικισμό Μαρκόπουλο, προς Χιονάτα, για το χρονικό διάστημα από τις 15-4-2013 έως τις 25-4-2013, λόγω των εκτελούμενων εργασιών για την επισκευή του τοιχίου αντιστήριξης της Επαρχιακής Οδού.
β) Ειδικότερα για τα βαρέως τύπου οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία) η διακοπή κυκλοφορίας για το ως άνω χρονικό διάστημα θα εφαρμοστεί από τον κόμβο της Επαρχιακής Οδού Νο 1 (Αργοστολίου-Πόρου), στη θέση της διασταύρωσης προς Σκάλα μέχρι τον οικισμό Πόρο.
4. Η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας ,προς την οποία κοινοποιείται η παρούσα, παρακαλείται για την τοποθέτηση και αφαίρεση των αναγκαίων πινακίδων (ρυθμιστικών –πληροφοριακών) οδικής σήμανσης.
5. Οι παραβάτες της παρούσας αυτής διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παράγραφο 8 του Ν2696/99 « Περί Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας » όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3542 / 2007 ( ΦΕΚ 50/Α΄).