Μαρίνα Βεργωτή: “Το τουριστικό μοντέλο αλλάζει και εμείς ως Κεφαλονιά, θα πρέπει να εναρμονιστούμε με τα τωρινά δεδομένα”

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021 14:50

Μαρίνα Βεργωτή: “Το τουριστικό μοντέλο αλλάζει και εμείς ως Κεφαλονιά, θα πρέπει να εναρμονιστούμε με τα τωρινά δεδομένα”

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 103,9 καί στον Γιώργο Χαλαβαζή μίλησε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου σε θέματα τουρισμού Μαρίνα Βεργωτή.

Ο σχεδιασμός της Τουριστικής επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου-περισσότερο αναγκαίος από ποτέ-σε κάθε επίπεδο της παραγωγικής διαδικασίας,έχει ως βασικό στόχο την προβολή της Κεφαλονιάς και αποσκοπεί στην καταγραφή της πορείας που πρέπει να ακολουθηθεί.

Για όλα αυτά η κ.Βεργωτή ανέφερε:

“'Η στρατηγική προβολής που διαμορφώθηκε και παρουσιάσαμε πρόσφατα,ήταν μια ομαδική δουλειά από τον Σταύρο Κορκό Κουρή και τον Ίονα Λιναρδάτο και εμένα.

Αναλύσαμε την υφιστάμενη κατάσταση από στατιστικά στοιχεία που υπήρχαν στην διάθεση μας συμπεριλαμβανομένης της έρευνας του Ιονίου Πανεπιστημίου και διαμορφώσαμε μία προβολή διαχειρίσιμη με ευκταίο αποτέλεσμα για το 2021 αλλά και με μακροχρόνιους στόχους.

Οι στόχοι για το 2021, είναι να έχουμε αυξήσεις, να φτάσουμε στο 50% του 2019,καταβάλλοντας προσπάθειες να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο επεκτείνοντας το τέλος της και να διαχειριστούμε πιο ορθολογικά τις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων.

Όσον αφορά το κοινό που θα πρέπει να στοχεύσει η Κεφαλονιά, η κα Βεργωτή είπε:

“Από τις έρευνες που έχουν γίνει βλέπουμε ότι έχουμε μεγάλο αριθμό επαναλαμβανόμενων επισκεπτών και καλό θα ήταν να συνεχίσουμε να στοχεύουμε σ αυτούς και την φετινή τουριστική σεζόν γιατί είναι επισκέπτες που αγαπούν το νησί μας, η Κεφαλονιά διαθέτει υποδομές και προσφέρεται επίσης για οικογενειακό τουρισμό,απευθύνεται και θα πρέπει να στοχεύσει και στους φυσιολάτρες που λατρεύουν την εξερεύνηση.

Ο περιπατητικός τουρισμός είναι στους στόχους μας και προχωρά πολύ καλά ο σχεδιασμός των μονοπατιών.

Για το άνοιγμα στην Γερμανική αγορά,ανέφερε ότι είναι η πρώτη στις αφίξεις στην Ελλάδα και αυτός ήταν ο λόγος που παρακίνησε την Τουριστική Επιτροπή να στραφεί προς αυτήν,είναι επισκέπτες με υψηλό εισόδημα,τους ενδιαφέρουν οι δραστηριότητες στην φύση και ο Ίωνας Λιναρδάτος έχει αναλάβει την προβολή της Κεφαλονιάς στην Γερμανία για να περάσει το μήνυμα ότι το νησί μας ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που έχει ο Γερμανός τουρίστας.

Τόνισε επίσης ότι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ένας πυλώνας που πρέπει να ενισχυθεί για την προβολή της Κεφαλονιάς ,όπως και ο ιστότοπος του Δήμου που θα ανανεώνεται συνεχώς και ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για να ανανεωθεί το web site του Δήμου που έχει αρκετές ελλείψεις. Η βιντεοπροβολή ελκύει τους τουρίστες και επιβάλλεται να αναρτήσει και να επικαιροποιήσει το περιεχόμενο του.

Έχουν παραγγελθεί κάποια βίντεο απο την Marketing Greece,ο στόχος όμως είναι να ανέβουν περισσότερα και να ανανεώνονται.

Όσον αφορά τον γαστρονομικό τουρισμό, η κα Βεργωτή αναφέρθηκε στις θεματικές εβδομάδες όταν οι συνθήκες θα το επιτρέψουν.

Στην διάρκεια των θεματικών εβδομάδων θα καλεστούν δημοσιογράφοι και θα γίνει μια έντονη προβολή των παραδοσιακών εδεσμάτων του νησιού για να δοθεί μία ταυτότητα στην Κεφαλονίτικη κουζίνα και σιγά σιγά ,θα εμπλουτιστούν αυτές οι περίοδοι με περισσότερες δράσεις.

Για το τι αναμένεται την φετινή τουριστική περίοδο,ανέφερε ότι οι πιθανότητες είναι να ξεκινήσει μετά τον Απρίλιο και ότι οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό θα πρέπει να οργανωθούν ώστε να είναι έτοιμοι.

Τα συμπεράσματα για την τουριστική προβολή της Κεφαλονιάς σύμφωνα με τα όσα είπε είναι ότι πρέπει να είναι στοχευμένη η προβολή του νησιού μας, να περνά το μήνυμα ότι είναι ένας οργανωμένος προορισμός ,ότι γνωρίζει τις απαιτήσεις του επισκέπτη του και η διαδικτυακή και ψηφιακή εικόνα του Δήμου να είναι αυτή που θα καλύπτει τις απαιτήσεις των επισκεπτών.

Αλλάζει το τουριστικό μοντέλο και θα πρέπει να εναρμονιστεί ο τόπος με τα σημερινά δεδομένα.

Πρόσθεσε τέλος ότι η Κεφαλονιά είναι υποφήφια για τον καλύτερο προορισμό για το 2021,είναι ο μόνος Ελληνικός προορισμός που είναι υποψήφιος μεταξύ άλλων Ευρωπαϊκών προορισμών και αυτό από μόνο του είναι πολύ σημαντικό και παρακάλεσε θερμά να συμβάλλουν όλοι ούτως ώστε να τα καταφέρει να πρωτεύσει.

Μπαίνοντας στο Visit Greece θα βρούνε το βίντεο,η ψηφοφορία κλείνει 10 Φεβρουαρίου.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη

{https://soundcloud.com/user-46829938/midday-zone-3}