Τουριστική Επιτροπή Δ. Αργοστολίου: Με όραμα και μεθοδικότητα! Αυτό είναι το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής Κεφαλονιάς για το 2022

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2022 10:27

Τουριστική Επιτροπή Δ. Αργοστολίου: Με όραμα και μεθοδικότητα!  Αυτό είναι το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής Κεφαλονιάς για το 2022

Σχέδιο και όραμα υπάρχει, μεθοδικότητα και γνώση επίσης και ως εκ τούτου, η παρουσίαση του Σχεδίου Τουριστικής Προβολής της Κεφαλονιάς για το 2022, μας γεμίζει με αισιοδοξία ότι η φετινή σεζόν θα είναι πολύ καλύτερη από τις δύο προηγούμενες που «πληγώθηκαν» από την πανδημία του Κορονοϊού!

Στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «Ο Κέφαλος» στην χθεσινή 1η συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Αργοστολίου, αναλύθηκαν με σαφήνεια και παρουσιάστηκαν με ακρίβεια, στόχοι και δράσεις που θα φέρουν στο νησί μας περισσότερους επισκέπτες.

tour1

DSC 0189

Ο πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής και αντιδήμαρχος Τουρισμού Νίκος Κουρκουμέλης, έκανε την εισαγωγή στην παρουσίαση και ευχήθηκε να έχει μία καλή τουριστική σεζόν τον νησί μας.

Ακολούθως, δόθηκε ο λόγος στους επαγγελματίες του τουρισμού, τους ανθρώπους που με την γνώση τους και την εμπειρία τους βοηθούν να προχωρήσει η Τουριστική Επιτροπή με σωστά βήματα.

Τόσο ο κ. Γιώργος Γεροντάκης, διευθυντής της SkyServ και της Swissport στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς, όσο και οι τουριστικοί πράκτορες Θανάσης Καραπέτσας και Σπύρος Κατσούρης, όσο και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος (αναφέρθηκε αναλυτικά στη νέα μεγάλη επιτυχία της Τουριστικής Επιτροπής, που έχει να κάνει με την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Φρανκφούρτη), ο περιφερειακός σύμβουλος Σπύρος Γαλιατσάτος (ανέφερε πως φέτος πάνε καλά και η Σουηδική και η Ολλανδική Αγορά), αλλά και όσοι άλλοι μίλησαν, εξέφρασαν την αισιοδοξία τους και με βάση τα έως τώρα δεδομένα σε κρατήσεις (είτε αεροπορικών εισιτηρίων ή δωματίων σε Ξενοδοχεία και καταλύματα), ότι η τουριστική σεζόν του 2022, θα είναι μία πολύ καλή σεζόν, που ενδεχομένως να πλησιάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει την σεζόν του 2019.

Βασική προϋπόθεση σε όλα αυτά βέβαια είναι ότι τα δεδομένα της Πανδημίας που υπάρχουν αυτή την στιγμή, δεν θα επιδεινωθούν.

DSC 0225

DSC 0190

DSC 0221

Την παρουσίαση της Τουριστικής Προβολής έκανε εξαιρετικά, ο προϊστάμενος του Αυτοτελούς Tμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης Σταύρος Κορκός – Κουρής, ενώ στο πάνελ των ομιλητών και η Μαρίνα Βεργωτή ανέπτυξε στενευμένα ζητήματα που αφορούσαν την τουριστική προβολή του νησιού μας.

Το πρώτο αεροσκάφος από το εξωτερικό θα αφιχθεί στις 27 Μαρτίου, ενώ αναλυτική ήταν και παρουσίαση του πλοιάρχου Ηλία Στεφανάτου, για τον τουρισμό Κρουαζιέρας και πως μπορεί η Κεφαλονιά να πολλαπλασιάσει τα οφέλη της.

DSC 0200

Ως Συμπεράσματα/Όραμα

Το 2022 θα συνεχίσουμε την στρατηγική μας από το 2021 διορθώνοντας ατέλειες και πραγματοποιώντας επίκαιρες προσθήκες

  • Ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο το brand Kefalonia εστιάζοντας στον πυρήνα του και εφαρμόζοντας παντού το slogan/tagline μας.
  • Βελτιώνουμε και άλλο τα δικά μας μέσα επικοινωνίας. Τα τροφοδοτούμε με ενδιαφέρον, σχετικό, συνεχόμενο περιεχόμενο με εστίαση στο storytelling
  • Εξακολουθούμε να στοχεύουμε στις ομάδες στόχους Θάλασσα-ήλιος, Φύση , Δράση-περιπέτεια και οικογένειες
  • Δημιουργούμε και προβάλουμε θεματικά προϊόντα με εστίαση στην «Φύση» και τις δραστηριότητες της και στην «Γαστρονομία»
  • Συμμετέχουμε σε εκθέσεις, προσεγγίζουμε διαμορφωτές αποφάσεων και δημιουργούμε συνεργασίες για την ανάπτυξη του τουρισμού και της κρουαζιέρας
  • Αναζωπυρώνουμε το ενδιαφέρον στις υφιστάμενες αγορές, ενισχύουμε περισσότερο το μερίδιο μας στην Γερμανική αγορά και προσπαθούμε να εδραιωθούμε στην Γαλλική
  • Εστιάζουμε στο «Recommendation marketing» εμπλέκοντας όλο και περισσότερους στην προβολή του νησιού μας
  • Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας και σχεδιάζουμε τα προϊόντα μας, τις στρατηγικές και τις δράσεις μας μας με γνώμονα την ασφάλεια αλλά και την βιωσιμότητα και αειφορία του νησιού μας

DSC 0226

Όλες οι δράσεις που περιγράφονται χαρακτηρίζονται από μια διαχρονικότητα, θα εμπλουτιστούν και θα συνεχιστούν και τα επόμενα έτη. Χρειάζεται χρόνος, συνεχής προσπάθεια και εστίαση στην στρατηγική μας προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας.

Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε στις κάρτες που δημοσιεύονται αναλυτικά τους στόχους και τις δράσεις της Τουριστικής Επιτροπής Αργοστολίου για το 2022.

Γιώργος Χαλαβαζής

DSC 0193DSC 0197DSC 0202DSC 0205DSC 0206DSC 0208DSC 0210

DSC 0216

DSC 0211DSC 0213DSC 0219DSC 0222

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ 

tour8tour9tour10tour11tour12tour13tour14tour15tour16tour17tour18tour19tour20tour21tour24tour25tour26tour27tour28tour29tour30tour31tour32tour33tour34tour35tour36tour37




00 inkefalonia general ad 300X250