Γ. Τιμοθεάτος: «Δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας - Εντυπωσιακά τα νούμερα των προκρατήσεων για την Κεφαλονιά το 2022!»

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2021 12:58

Γ. Τιμοθεάτος: «Δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας - Εντυπωσιακά τα νούμερα των προκρατήσεων για την Κεφαλονιά το 2022!»

Στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2 με τον Γιώργο Χαλαβαζή και την Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς-Ιθάκης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΞ και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου Γεράσιμος Τιμοθεάτος.

Το 2021 είναι μάλλον μια ανέλπιστα καλή χρονιά για τον Ελληνικό τουρισμό αν και η διάρκεια της φετινής τουριστικής σεζόν στην Ελλάδα ήταν βραχύβια.

Πήρανε ένα …ριμπάουντ καλύτερο του αναμενόμενου και τώρα οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό, προετοιμάζονται εντατικά για την τουριστική περίοδο του 2022.

Ο κ.Τιμοθεάτος αναφέρθηκε στην συμμετοχή του Δήμου Αργοστολίου στην ‘Εκθεση World Travel Market , ένα κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, που διεξήχθη στο Λονδίνο, το πρώτο τριήμερο του Νοεμβρίου, επιχείρησε έναν πρώτο απολογισμό της τουριστικής περιόδου του 2021 για την Κεφαλονιά και αναφέρθηκε στις αμέσως επόμενες ενέργειες της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου.

Για την ‘Εκθεση World Travel Market ανέφερε:

“Η έκθεση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης μετά απο δύο χρόνια, τα μηνύματα για την Κεφαλονιά είναι θετικά απο την Αγγλική αγορά, υπήρχαν συναντήσεις με τους μεγαλύτερους tour operator, την Jet2 ,την TUI και την British Ηolidays θυγατρική της British Airways και τα νούμερα που μας ανέφεραν ήταν εντυπωσιακά.

Τα έως τώρα ποσοστά προκρατήσεων των εταιρειών, 20% για την Jet 2 του συνολικού πακέτου(μεγαλύτερο του 2019),η TUI έχει πουλήσει 20.000 πακέτα και η British holidays έχει κάνει ήδη το 80%, των πωλήσεων που είχε κάνει το 2019.

Δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας, τα νούμερα είναι εντυπωσιακά.

Στην έκθεση ήταν πάρα πολλοί παράγοντες, ήταν ο Δήμαρχος κ. Θεόφιλος Μιχαλάτος, η κ Μαρίνα Βεργωτή, ο Ανδρέας Παντελειός, ο Διονύσης Μινέτος, ο Αντιδήμαρχος Ληξουρίου ο κ. Πρεντάνος”.

Επεσήμανε ότι δεν πρέπει να πανηγυρίζουμε γιατί μεσολαβεί μεγάλο διάστημα μέχρι την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου, όμως εάν τα πράγματα μείνουν ως έχουν, τότε μπορούμε να μιλάμε για μια πολύ δυνατή σεζόν το 2022.

Πρόσθεσε επίσης ότι ενδεχομένως να ανοίξουν και άλλα αεροδρόμια για την Κεφαλονιά απο Αγγλία και Γερμανία ,η Γαλλία ανοίγει το 2022 με 2 δρομολόγια την εβδομάδα και το 2023 η TUI βλέπει και την Β. Ιρλανδία.

Για το αν η Κεφαλονιά έχει την δυνατότητα να αντέξει ένα μεγάλο τουριστικό κύμα, ο κ.Τιμοθεάτος απάντησε ότι σε σχέση με άλλες περιοχές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον υπερτουρισμό, στην Κεφαλονιά δεν θα έχουμε πρόβλημα, όμως πρέπει ορισμένα θέματα να τα ξαναδούν οι τοπικοί φορείς, όπως ο τρόπος λειτουργείας των σπηλαίων, τα πάρκινγκ στις παραλίες, βιολογικούς κ.λ.π.

Επιχειρώντας έναν πρώτο απολογισμό της τουριστικής περιόδου του 2021 και προυπολογίζοντας την επόμενη, ο κ. Τιμοθεάτος ,σημείωσε ότι όσον αφορά τις αφίξεις μέσω των λιμανιών υπάρχουν στοιχεία απο την Λιμενική Αρχή, αλλά όχι τόσο αναλυτικά όσο απο το αεροδρόμιο. Η κίνηση σίγουρα ήταν πάνω απο το 2019 και είναι το κομμάτι που λείπει απο τις αφίξεις του αεροδρομίου.

Απο τα μέσα Ιουλίου έως το τέλος Αυγούστου η κίνηση ήταν πάρα πολύ καλή και πήγαν καλά και ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος, κάτι που θα φανεί και απο τα στοιχεία του αεροδρομίου.

Σε καμία περίπτωση όμως τόνισε αυτοί οι 3 μήνες δεν μπορούν να αντισταθμίσουν τις απώλειες που υπήρχαν.

Η κίνηση απο το αεροδρόμιο μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου ήταν περίπου στο 1/3 του 2019,στις 110.000, ενώ το σύνολο του 2019 ήταν στις 330.000,όμως υπήρχε αναπλήρωση απο τα λιμάνια, κυρίως απο Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Ελλάδα.

“Για την επόμενη περίοδο δεν μπορεί κανείς να πεί αποκλείω την τάδε αγορά, μας ενδιαφέρουν όλες οι αγορές, το θέμα είναι αν γίνονται πολλές προκρατήσεις π.χ. απο την Αγγλική αγορά, τότε μειώνονται και οι διαθέσιμες θέσεις που υπάρχουν στο νησί. Κάπως έτσι δημιουργείται και το μίγμα των πελατών που θα έρθουν. Μέχρι τον Μάρτιο θα έχουμε μια πολύ καλύτερη άποψη για το πως κινούνται τα πράγματα. Οι προκρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει, από την Αγγλική αγορά πάει πολύ δυνατά, τα νούμερα αποτυπώνονται στις κρατήσεις”.

Για την διαφορετική αποτύπωση του ονόματος της Κεφαλονιάς στα φυλλάδια της Περιφέρειας, σχολίασε:

“Είχαμε συμφωνήσει και είχαμε αποδεχθεί ότι η Κεφαλονιά στην αναζήτηση στην Google γράφεται με ένα Κ,f και ένα l και αυτός ήτανε και ο τρόπος γραφής που είχαμε συμφωνήσει να γίνεται. Δεν έχουν ενημερώσει κάποιον, δεν υπάρχει επικοινωνία και όχι μόνο αυτό, αλλά και στο συνέδριο στο Costa Navarino με πολλούς Γερμανούς πράκτορες κ.λ.π,που συμμετείχε η περιφέρεια και πάλι δεν εστάλη ένα email είτε πρός στους δήμους είτε προς στους φορείς. Δεν υπολογιζόμαστε”.

Ο κ.Τιμοθεάτος ενημέρωσε επίσης για την συμμετοχή του Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης, της Ένωσης Ξενοδόχων και εκπροσώπων των Δήμων στην ‘’Philoxenia 2021’’στην Θεσσαλονίκη απο 12-14 Νοεμβρίου, όπου θα κάνει και το ντεμπούτο του το καινούργιο έντυπο της Γαστρονομικής Κοινότητας που εκδόθηκε από τον Δήμο Αργοστολίου.

Κλείνοντας επεσήμανε ότι κατά την συμμετοχή του Δήμου Αργοστολίου στην World Travel Market χαρακτηρίστηκαν ως πολύ σημαντικά απο τις εταιρείες, η ανάπτυξη του περιπατητικού τουρισμού και η ένταξη του Γεωπάρκου της Κεφαλονιάς και Ιθάκης υπό την UNESCO και η προοπτική της αξιοποίησης των σπηλαίων (σπηλαιολογικό πάρκο Σάμης) υπό την UNESCO είναι το ζητούμενο.

Τέλος, όπως ενημέρωσε, μέσα στον Νοέμβριο θα γίνει παρουσίαση των δράσεων της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου με τα όσα έχει επιμεληθεί για την προβολή της Κεφαλονιάς.

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.

{https://soundcloud.com/user-46829938/nisi-93-9-synenteyxi-361044677?si=cc0c024095024ced9080f0a586dc90ea}




00 inkefalonia general ad 300X250