Lockdown: Ποια τρόφιμα είχαν την τιμητική τους στη β' καραντίνα

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021 13:54

Lockdown: Ποια τρόφιμα είχαν την τιμητική τους στη β' καραντίνα

Πηγή: Intime

Chips και snacks κέρδισαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών στο β΄ lockdown, καθώς εμφάνισαν άνοδο του τζίρου τους κατά 7,86% στο πρώτο δίμηνο του 2021

Τρώγοντας...πατατάκια και γαριδάκια στα σαλόνι του σπιτιού τους βλέποντας τηλεόραση φαίνεται ότι ξεκίνησαν και τους πρώτους μήνες του 2021 οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές.

Το παρατεταμένο δεύτερο lockdown κράτησε τον κόσμο για περισσότερες ώρες στο σπίτι, με τα snacks να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της…οικιακής ψυχαγωγίας, αλλά και των προτιμήσεων από νεότερους σε ηλικία καταναλωτές.

Σύμφωνα με στοιχεία της IRI, μετά το +4% που κατέγραψαν πέρυσι, η ευρύτερη κατηγορία των snacks εμφάνισε άνοδο του τζίρου τους κατά 7,86% στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021.

Καταγράφουν μάλιστα διπλάσιους ρυθμούς ανάπτυξης, σε σχέση με αυτούς που έκλεισε το 2020, σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις τους στα supermarkets, φθάνοντας στα 46 εκατ. ευρώ (σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη).

Ραγδαία αναπτυσσόμενη η κατηγορία των tortillas

Μία ματιά στις επιμέρους κατηγορίες των chips snacks δείχνει ότι η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στις εντυπωσιακές επιδόσεις (+20%) στα chips/γαριδάκια, με πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτή των tortillas. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι μόνο τα pop corn υποχώρησαν οριακά (-1,2%). 

Συνεχίζουν ανοδικά τα μπισκότα Τα μπισκότα συνέχισαν την ανοδική τους πορεία με τζίρο που άγγιξε τα 17 εκατ. ευρώ στο δείγμα των supermarkets που εξετάζει η IRI.

Σταθεροποιητική εικόνα

Στον αντίποδα, crackers και αλμυρά παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, ενώ σταθερές ήταν και οι πωλήσεις για κρουασάν και μπάρες δημητριακών.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ




00 inkefalonia general ad 300X250