O ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους καταναλωτές που δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί, να το δηλώσουν μέσω του κέντρου βλαβών και μέσω της online εφαρμογής

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 13:46

O ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους καταναλωτές που δεν έχουν  ηλεκτροδοτηθεί, να το δηλώσουν μέσω του κέντρου βλαβών και μέσω της online εφαρμογής

Ο ΔΕΔΔΗΕ μετά από την επαναηλεκτροδότηση του συνόλου του δικτύου του σε Κεφαλονιά και Ιθάκη,

καλεί τους καταναλωτές στις πληγείσες περιοχές από την πρόσφατη κακοκαιρία Ιανός, που δεν έχουν

ηλεκτροδοτηθεί, να το δηλώσουν μέσω του κέντρου βλαβών στα τηλέφωνα 11500 ή 2111900500 ή

μέσω της online εφαρμογής βλαβών που υπάρχει διαθέσιμη στο www.deddie.gr και στην αντίστοιχη

εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.

 

Επιπροσθέτως Ο ΔΕΔΔΗΕ απευθύνει έκκληση προς όλους τους πολίτες, εφόσον εντοπίσουν δένδρα ή

κλαδιά δένδρων πεσμένα πάνω στο Δίκτυο, κομμένα καλώδια, αγωγούς ή άλλα στοιχεία του Δικτύου

κοντά στο έδαφος, να το αναφέρουν αμέσως στα παραπάνω τηλέφωνα και να μην προσεγγίζουν σε

καμία περίπτωση, γιατί υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.

 

Αλεξάνδρα Γ. Γασπαρινάτου

Διευθύντρια Περιοχής Κεφαλονιάς

 


Ετικέτες:


00 inkefalonia general ad 300X250