Items filtered by date: Δεκέμβριος 2013

Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013 22:22

Έκλεισε το Indymedia ;

Εκτός λειτουργίας, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, είναι από το βράδυ της Πέμπτης ο ιστότοπος του αναρχικού χώρου Indymedia.

Σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση των διαχειριστών του site, μέσω μιας εναλλακτικής διεύθυνσης που διατηρούν, «τo Athens Indymedia και ο 98fm βρίσκονται υπό καταστολή».

Μάλιστα, ζητούν τη συμπαράσταση των πολιτών και την προσέλευσή τους σε συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου το μεσημέρι της Παρασκευής.

Λίγα λεπτά μετά τη δημοσιοποίηση της κίνησης αυτής, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να δώσει τα συγχαρητήριά του στον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκο Δένδια για το «κατέβασμα» του indymedia, μέσα από τον λογαριασμό του στο twitter.

iefimerida.gr

Στην διάρκεια συνέλευσης του ΤΕΙ προκλήθηκε επεισόδιο οταν σύμφωνα με καταγγελλίες φοιτητών μέλη της ΠΑΣΠ ήρθαν στο σημείο μαζί με φουσκωτούς με αποτέλεσμα να χτυπήσουν ακόμα και φοιτήτριες ενώ ένας εξ αυτών πάντα σύμφωνα με τις καταγγελίες κατέβασε τα παντελόνια του στην διάρκεια της συνέλευσης. Στο ΤΕΙ επικράτησε το πανδαιμόνιο ενω την ίδια ώρα ο πρόεδρος του ιδρύματος Σ. Καπλάνης μαζί με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και άλλους καθηγητές παραμένουν αποκλεισμένοι στα γραφεία της διοίκησης αφου όπως καταγγέλουν οι σπουδαστες, δεν τήρησαν την υπόσχεση τους να παραιτηθούν αν το Υπουργείο Παιδείας δεν αλλαζε την απόφαση του για το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ".

Μάλιστα μέσα στην αίθουσα σπουδαστής πέταξε ενα μπουκάλι με χρώμα στον κ.Καπλάνη.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες απο τους εξι τραυματίες ο ένας ειναι πιο σοβαρά καθως φέρει χτυπήματα στην μύτη και τα μάτια αφου οπως κατήγγειλαν οι σπουδαστες κάποιοι απο τους φουσκωτούς ειχαν κοκάλινες γροθιές. Οι τραυματίες προέρχονται απο τον αριστερό χώρο.

 

dete.gr - pelop.gr

Η UNESCO δια των εκπροσώπων της στον Όμιλο UNESCO Κεφαλληνίας και Ιθάκης έχει τη χαρά να εξαγγείλει τον 1ο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης για το 2013 με θέμα : «Η μαγεία της πλεύσης στην ρότα του Οδυσσέα».

Παρακαλούμε ιδιαιτέρως, για την συσχέτιση των ποιημάτων με το θέμα. Ποιήματα εκτός θέματος θα απορρίπτονται από την διαγωνιστική διαδικασία.

Τα ποιήματα μπορεί να είναι έως 30 στίχους. Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος συμμετέχοντες από όλα τα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού. Η γλώσσα γραφής των ποιημάτων μπορεί να είναι ελληνικά ή αγγλικά. Δεν γίνονται δεκτές συμμετοχές σε άλλη γλώσσα. Κάθε διαγωνιζόμενος οφείλει να υποβάλλει μόνο ένα ποίημα είτε με ομοιοκαταληξία είτε ελεύθερης ποιήσεως. Συμμετοχές με περισσότερα του ενός ποιήματα, κρίνονται άκυρες και αποκλείονται του διαγωνισμού.

Published in Κοινωνία

Το ιστορικό αρχείο του Τάκη Παυλάτου έκλεψαν άγνωστοι από την οικεία του εκλιπόντος πολιτικού μηχανικού στο Αργοστόλι.

Την κλοπή διαπίστωσαν συγγενείς του εκλιπόντος, οι οποίοι μπαίνοντας στο σπίτι διαπίστωσαν πως αυτό έχει παραβιαστεί.
Μάλιστα από το διαμέρισμα έλειπαν πολλά από τα προσωπικά αντικείμενα του Τάκη Παυλάτου, έργα τέχνης, ηλεκτρικές συσκευές κ.α.

Published in Κοινωνία

Το συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη από την AAPG (Aμερικανική Ένωση Γεωλόγων Πετρελαίου) είχε θέμα: Εξερευνώντας την Μεσόγειο: Νέες σκέψεις-δεδομένα σε έναν αρχαίο θαλασσόδρομο – Η «θάλασσα στο μέσο της γης» Η Μεσόγειος. (Exploring The Mediterranean: New Concepts In An Ancient Seaway - Τhe "sea in the middle of the earth" - The Mediterranean). Διήρκεσε δε από τις 8 έως τις 10 Απριλίου 2013.

Published in Κοινωνία

ΣΤΙΣ 19 ΑΠΡΙΛΗ 2013

ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑΣ
ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Και όμως έχουμε ήδη κερδίσει!

Ανεξάρτητα από το τι θα μας πούνε στις 19 Απρίλη στο Υπουργείο, ανεξάρτητα από τις πολιτικές των ιθυνόντων που τόσα χρόνια ξέρουν πολύ καλά πώς να υποτιμούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, να υποτιμούν τους γονείς, το προσωπικό, τα παιδιά, σε πείσμα των καιρών, έχουμε ήδη κερδίσει!


Δεν μιλάμε για τα αιτήματα μας, τα δίκαια αιτήματα γονέων και προσωπικού που ζητούν ικανοποίηση εδώ και χρόνια, που τα θέτουμε στο τραπέζι για μια ακόμη φορά.

Published in Κοινωνία
Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013 15:03

Σύλληψη αλλοδαπού στο Αργοστόλι

Συνελήφθη σήμερα το πρωί στο Αργοστόλι από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ αλλοδαπός για παράνομη παραμονή στη χώρα.

Published in Κοινωνία
Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013 14:41

Το... σεξ του άντρα σε σκίτσα

Η σεξουαλική ζωή ενός άντρα όπως αυτή διαμορφώνεται με το πέρασμα του χρόνου μέσα από μερικά πολύ διασκεδαστικά και έξυπνα σκίτσα.

Published in Fresh

Το θέμα του αεροδρομίου, της επικείμενης ιδιωτικοποίησής του και των όποιων προβλημάτων του, αλλά και των αδυναμιών που παρουσιάζει το νησί να υποδεχθεί τουρίστες αυτή την περίοδο, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στην χθεσινή 2η συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού, που είναι αλήθεια προσέλκυσε πολλούς από τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται με τον τουρισμό στο νησί μας.

Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής

Και πραγματικά αρκετές φορές ακούστηκε από τους συμμετέχοντες στην επιτροπή, πως ενδεχομένως το νησί να μην είναι έτοιμο να υποδεχθεί τουρίστες αυτή την περίοδο και το γεγονός αυτό να έχει αντίκτυπο τις επόμενες χρονιές.

Published in Κοινωνία

Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΟΨΗ

5 Χρόνια πριν, το Νοέμβριο του 2008 ξεκινήσαμε μαζί το ταξείδι στο όνειρο... Παρά την τρίμηνη αδρανοποίηση της σελίδας που όλοι αγαπήσαμε, οι ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΕΣ ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΕΣ αυξάνονται σταθερά και σε λίγες μέρες θα απαριθμούν πάνω από 2000 μέλη.
Η απρόσμενα ευχάριστη, συνεχιζόμενη στήριξή σας, η έντονη προτροπή της επαναδραστηριοποίησης και η εντεινόμενη επιθυμία πληθώρας νέων ανθρώπων να διατηρήσουμε επαφή είναι κάτι παραπάνω από συγκινητική για εμένα και για όλους όσους πιστεύουν στο αρχικό μας όνειρο... Σ’ εσάς χρωστάω ένα τεράστιο, αληθινά πηγαίο ευχαριστώ και οφείλω να σάς ενημερώσω ότι αυτή την εποχή ασχολούμαι από τη στεριά με το εικονιζόμενο πλοίο.
Στο διάστημα που έχουμε να επικοινωνήσουμε άλλαξαν πράγματα στην κοινωνία, στη Ναυτιλία, στην Ακτοπλοία... Για εκείνους που μάς ζητούν να τοποθετηθούμε σχετικά με το νέο εγχείρημα ομάδας επιχειρηματιών που σκοπεύουν να επαναφέρουν το πλοίο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ στις ακτοπλοικές γραμμές του νησιού μας, επιγραμματικά θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής:

Α) Κατ’ αρχάς, η πρωτοβουλία αυτή αξίζει ένα μεγάλο μπράβο διότι σε πολύ δύσκολες εποχές προσφέρει θέσεις εργασίας σε 30–40 ναυτικούς και υπαλλήλους ξηράς. Συν τοις άλλοις, αυξάνονται τα δρομολόγια από και προς το νησί μας και κατ’ επέκταση η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Β) Το αγαπημένο μας πλοίο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ –το όνομα με το οποίο αναδείχθηκε (παράξενη η επιλογή της μετονομασίας σε ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ εκτός εάν απαιτείται για διαδικαστικούς λόγους. Θυμίζουμε ότι το ΙΟΝΙΣ διατηρεί 36 χρόνια το ίδιο όνομα έχοντας αλλάξει 4 πλοιοκτήτες)– διανύει το 39ο έτος της ηλικίας του, συνεπώς είναι προκλητικό να κάνουμε λόγο για ανανέωση ή θεαματική αναβάθμιση των ακτοπλοικών υπηρεσιών με το συγκεκριμένο πλοίο εν έτει 2013. Επιπλέον, το πλοίο χρειάζεται εκτεταμένη επισκευή για να συμβιβαστεί με τους νέους κανονισμούς και να επιστρέψει στηνπρότερη κατάστασή του, εκτός και αν σκοπεύουν να το επαναφέρουν με συνοπτικές διαδικασίες –κάτι που σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο επιβατών και πολλά, πολλά άλλα.

Γ) Μετά από διερεύνηση και αρκετές συζητήσεις, οι γραμμές που πήρε το πλοίο όπως όλα δείχνουν είναι Αργοστόλι-Κυλλήνη (με προσεγγίσεις και στο Ληξούρι το καλοκαίρι) με 1 κυκλικό ημερήσιο δρομολόγιο και Πόρο-Κυλλήνη με 3 κυκλικά ημερήσια δρομολόγια, εάν αντέξει καράβι και πλήρωμα. Εδώ και χρόνια η γραμμή του Αργοστολίου έχει κριθεί ασύμφορη λόγω μεγάλης απόστασης αλλά και λόγω των ρευμάτων που υπάρχουν στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή. Εκτιμούμε πως επιλέχθηκε ως λύση ανάγκης ώστε να πάρει γραμμή, όπως είχε γίνει αντίστοιχα και με το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ το 2003 και όχι για άλλους λόγους. Ο Πόρος εξυπηρετείται ικανοποιητικά από την Ζακυνθινή Κοινοπραξία αλλά για τους θερινούς μήνες υπάρχει χώρος και για δεύτερο πλοίο αρκεί η νέα εταιρεία να σεβαστεί τη γραμμή και να μην την αντιμετωπίσει ευκαιριακά. Σημειώνουμε ότι, κατά τη δική μας εκτίμηση, ένας από τους παράγοντες που συνετέλεσαν ώστε τα καράβια της νέας εταιρείας Στρίντζη (Strintzis Ferries) να εγκαταλείψουν την Κεφαλονιά και κατ’ επέκταση την ενεργό λειτουργία είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ποτέ δεν εκτίμησε σοβαρά και δεν σεβάστηκε επιχειρηματικά τις δυνατότητες του λιμανιού του Πόρου – κάτι το οποίο έπραξαν οι Ζακυνθινοί πλοιοκτήτες και γι’ αυτό τα πλοία τους ταξιδεύουν ακόμα στο νησί μας.

Δ) Τις τελευταίες μέρες συζητείται το νέο νομοσχέδιο για τη Ναυτιλία το οποίο περιλαμβάνει αρκετά άρθρα αναφερόμενα στην Ακτοπλοία που ευνοούν τους εφοπλιστές και καταπατούν βάναυσα τα δικαιώματα των ναυτικών και τα κεκτημένα των νησιωτών. Περιληπτικά αναφέρουμε την κατάργηση της υποχρεωτικής δεκάμηνης δρομολόγησης των πλοίων, την δυνατότητα μείωσης της σύνθεσης του πληρώματος κατά τους χειμερινούς μήνες, ενώ προετοιμάζεται η περικοπή μισθών και δικαιωμάτων των ναυτικών. Πιστεύουμε ειλικρινά στην καλή πρόθεση της νεοιδρυθείσας εταιρείας αλλά θα ήταν καλό να γνωρίζουμε τις προθέσεις, την εμπορική και την τιμολογιακή πολιτική της εκ των προτέρων. Καίρια ερωτήματα που βάζουν σε σκέψη τους εναπομείναντες νοήμονες.

Προσωπικά, έχοντας έστω και επιφανειακή εικόνα του ακτοπλοικού σκηνικού των τελευταίων δεκαετιών θεωρώ ότι η Κεφαλονιά, παρά την αδράνεια επιβατών και επιχειρηματιών της τοπικής κοινωνίας, έχει τύχει αρκετά καλής ακτοπλοικής μεταχείρισης και μέσα στην ατυχία μας έχουμε σταθεί τυχεροί που ακόμα και σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή που βιώνουμε, απολαμβάνουμε ικανοποιητικές ακτοπλοικές υπηρεσίες.

Η νέα εταιρεία αποτελούμενη από μετόχους που δεν έχουν μεγάλη παράδοση στο χώρο της ναυτιλίας επιδιώκει σε μια αλλόκοτα μεταβαλλόμενη εποχή να αποκτήσει μερίδιο στην πίτα των ακτοπλοικών συγκοινωνιών της Κεφαλονιάς. Δύσκολο αλλά σεβαστό εγχείρημα το οποίο θα υποστηρίξουμε στο μέτρο που η Kefalonian Lines δείξει σε ολοχρονική βάση τον πρέποντα σεβασμό στον ναυτικό, τον επιβάτη, τον επαγγελματία και γενικότερα στο νησί που θα υπηρετεί. Στην περίπτωση όμως που μέσα από αυτή την επιχειρηματική πρωτοβουλία διαφανούν διαφορετικοί στόχοι... οικονομικοί, πολιτικοί ή άλλου είδους επιχειρηματικοί όπως η επιδίωξη της ενσωμάτωσης του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε νέα κοινοπραξία με τον τρόπο που έγινε και με το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι, η νέα εταιρεία θα βρει απέναντί της το μεγαλύτερο μέρος -των εξαπατημένων στην περίπτωση που ισχύσει το προηγούμενο σενάριο- κατοίκων και επιβατών του νησιού και στο πλευρό τους, φυσικά, και εμάς που τα τελευταία χρόνια αποτελούμε την γνήσια, αντικειμενική φωνή τους όσον αφορά στα θέματα της ακτοπλοίας.

Με νέα δεδομένα, θα τα ξαναπούμε σύντομα.

Μέχρι τότε, η αλήθεια οδηγός σας.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΙΜΩΤΑΣ
ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ ΚΑΡΑΒΟΛΑΤΡΗΣ

Published in Κοινωνία
Σελίδα 12572 από 13692

336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250