(UPD) Διάλογος για τα ανταποδοτικά τέλη από τις ανεμογεννήτριες στην Κεφαλονιά

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015 16:57

(UPD) Διάλογος για τα ανταποδοτικά τέλη από τις ανεμογεννήτριες στην Κεφαλονιά

Το ζήτημα της καταβολής των ανταποδοτικών τελών από την εγκατάσταση των ανεμογεννητριών στα Διλινάτα και όλα τα υπόλλοιπα χωριά που γειτνιάζουν με τα αιολικά πάρκα έθεσε το μέλος του τοπικού συμβουλίου του χωριού Αναστάσιος Τζωρτζάτος. Άμεση ήταν η απάντηση του ηλεκτρολόγου - μηχανικού Κωνσαντίνου Πρέντζα.

  • Η ανακοίνωση του κ. Τζωρτζάτου

Αγαπητοί συμπολίτες επιθυμώ με την συγκεκριμένη επιστολή-διαμαρτυρία να σας γνωστοποιήσω ένα φλέγον θέμα το όποιο εδώ και πολλά χρόνια απασχολεί την κοινότητα μας και ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχουμε πάρει πειστικές απαντήσεις.

Με αφορμή την τελευταία συνάντηση μας στο γραφείο του δημάρχου μαζί με συγχωριανούς μου για άλλη μια φορά όταν του τέθηκε το ερώτημα τι γίνεται με τα ανταποδοτικά τέλη των ανεμογεννητριών πήραμε ξανά την αρνητική του απάντηση.

Έδειξε πως είτε δεν γνωρίζει πως υπάρχει αυτό το τέλος, είτε αν το γνωρίζει πως δεν έχει καμία υποχρέωση ο δήμος να το αποδίδει κατά 80% στις περιοχές που λειτουργούν. 

Ψάχνοντας και βρίσκοντας τους νόμους που αφορούν τα ανταποδοτικά τέλη ανακάλυψα τον απόλυτο εμπαιγμό και κοροϊδία της παρούσας δημοτικής αρχής και προσωπικά του Δημάρχου όλο αυτό το χρονικό διάστημα.

       Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω πως η δημοτική αρχή δεν γνωρίζει το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο είναι συγκεκριμένο και σαφέστατο με το πως πρέπει να εισπράττει και να διανέμει τα έσοδα από τις ανεμογεννήτριες που αντιστοιχούν ανάλογα με την γεωγραφική περιφέρεια της κάθε κοινότητας όπου λειτουργούν.

Ο νόμος που για την δημοτική αρχή είναι άγνωστος, και καθορίζει τα περί του τέλους των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Α.Π.Ε.) είναι ο 3468/2006 άρθρο 25. Ας τον μελετήσει λοιπόν και ας τον εφαρμόσει.

Αν και απ'ότι φαίνεται η δημοτική αρχή ξέρει να εισπράττει από τις εταιρίες (360.383,24 ευρώ εισπράχθηκαν το 2014 όπως αναφέρθηκε στο δημοτικό συμβούλιο), αλλά δεν ξέρει πως διατίθενται.     

Εγώ ζητώ αυτά τα οποία μας ανήκουν, ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα.

Ο δε ισχυρισμός από τη δημοτική αρχή ότι και με το παραπάνω έχουν δοθεί λεφτά στα Διλινάτα από αυτά που τους αναλογούν από το τέλος που έχει εισπράξει, είναι απροκάλυπτη ομολογία ότι παρανομεί.

Ας ασκηθεί πρώτα, όπως προβλέπεται στη νομοθεσία, από την αποκεντρωμένη διοίκηση έλεγχος νομιμότητας για την αξιοποίηση από τον Δήμο Κεφαλονιάς των ποσών που προέρχονται από το ειδικό τέλος από τις Α.Π.Ε. και θα δούμε ποιος παρανομεί και ποιος ζητάει παράλογα πράγματα.    

Να είναι σίγουροι στη δημοτική αρχή ότι θα κάνω οτιδήποτε νόμιμο χρειαστεί για να ρθουν στο χωριό μας τα έσοδα που δικαιούται από το νόμο για τις Α.Π.Ε. η τοπική μας κοινότητα των Διλινάτων.

 Όσο για την απαράδεχτη από κάθε άποψη αντιμετώπιση την οποία είχα κατά την παρουσία μου ως τοπικός σύμβουλος Διλινάτων στο δημοτικό συμβούλιο και την αχαριστία την οποία μου απέδωσαν τόσο ο κ. Δήμαρχος όσο και ο Αντιδήμαρχος κ. Ματιάτος για τα έργα τα οποία έχουν γίνει από την δημοτική αρχή στα Διλινάτα τους προκαλώ και παρακαλώ να μας τα αναφέρουν έτσι ώστε να τα αντιληφθώ εγώ και οι συγχωριανοί μου.

        Στα 5 χρόνια που είμαι τοπικός σύμβουλος ουδέποτε υπήρξε απόφαση που να μην είναι ομόφωνη κ. Λυκούδη Αντιδήμαρχε της δημοτικής ενότητας Αργοστολίου που δεν σας έχουμε δει ποτέ στα Διλινάτα. Άρα για ποια αντιπολίτευση μιλάτε; Αυτό νομίζω ότι αποδεικνύεται μέσα από τα πρακτικά της Κοινότητας αλλά και από την συνέντευξη την οποία έδωσα στην εκπομπή του κ. Αλοΐζου.

Κατά την παρουσία μου  και τοποθέτηση μου στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο  προφανώς προκάλεσα την δυσαρέσκεια της δημοτικής αρχής, ότι αποκάλυψα ένα μεγάλο θέμα το οποίο δεν αφορά μόνο τα Διλινάτα αλλά και τις κοινότητες Διβαράτων, Μακρυώτικων, Αγκώνα, Νυφίου, Θηνιάς και Κουρουκλάτων.

Το πρόβλημα αν παρανομεί ή όχι η δημοτική αρχή είναι δικό της και όχι δικό μας.

     Επιτέλους ας πάρει θέση το δημοτικό συμβούλιο σχετικά με το ρόλο και λειτουργία που θέλει να έχουν τα τοπικά συμβούλια και οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων και να σταματήσει ο διακοσμητικός ρόλος που τους έχει επιβάλλει με τον τρόπο της η δημοτική αρχή.

    Καλώ το υπόλοιπο τοπικό συμβούλιο, τους συγχωριανούς μου και τους κοινωνικούς  φορείς του χωρίου μου να διεκδικήσουμε όλοι μαζί αυτά που μας ανήκουν.

     Σας πληροφορώ κύριοι της δημοτικής αρχής αλλά και τους Διλινάδες συγχωριανούς μου, ότι όπως κρίνω εγώ ότι πρέπει να παρευρεθώ  και να ζητήσω το λόγο για θέματα που αφορούν την κοινότητα μου σε οποιοδήποτε δημοτικό συμβούλιο το έκανα κατά το παρελθόν και θα το ξανακάνω εάν χρειαστεί. Αυτό νομίζω ότι ορίζει η δημοκρατία μας. Εκλέχθηκα για να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των Διλινάτων και αυτό θα συνεχίσω να κάνω έστω και αν κάποιους στενοχωρώ.

       Εις το επανιδείν !!!

Με εκτίμηση ο τοπικός σύμβουλος Διλινάτων Τζωρτζάτος Αναστάσιος με τον συνδυασμό Ενωμένη Τετράπολη.  

 

  • Η απάντηση του Κωνσαντίνου Πρέντζα

Παρακολούθησα στα τοπικά ΜΜΕ τις διαμαρτυρίες των κατοίκων των Διλινάτων στο Δήμο Κεφαλλονιάς,  όσον αφορά τα χρήματα που ακόμα περιμένουν να εισπράξουν από τις ανεμογεννήτριες που είναι τοποθετημένες στην περιοχή τους.

Αγαπητέ Τάσο Τζωρτζάτο,

Βάσει του νόμου, η συνολική παρακράτηση επί του τζίρου των έργων ΑΠΕ (στην Κεφαλλονιά ισχύει μόνο για τις ανεμογεννήτριες) είναι 3% και κατανέμεται ως εξής : Το 1% στους κατοίκους των κοινοτήτων όπου βρίσκονται εγκατεστημένα μέσω μείωσης στους λογαριασμούς ρεύματος, το 1,7% στους ΟΤΑ και το 0,3% καταλήγει στο Πράσινο Ταμείο.

Υπενθυμίζεται ότι η σχετική διάταξη είχε προβλεφθεί στα πλαίσια του νόμου 3851/2010σύμφωνα με τον οποίο καθορίζονταν οι δικαιούχοι και ο τρόπος διανομής και ό συγκεκριμένος νόμος είναι η συνέχεια - τροποποίηση του 3468/2006.

Έκτοτε πέρασαν χωρίς να γίνει τίποτα τρία χρόνια, μέχρι που ήρθε ο νόμος 4203/2013σύμφωνα με τον οποίο ο τρόπος προσδιορισμού και επιμερισμού των ποσών που θα πρέπει να αποδοθούν στους οικιακούς καταναλωτές θα καθορίζονταν με «κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής».

Πέρασε άλλος ένας χρόνος χωρίς να συμβεί το παραμικρό, με την απόφαση να καθυστερεί λόγω των γραφειοκρατικών προβλημάτων που είχαν προκύψει σχετικά με τον ακριβή υπολογισμό των ποσών που θα πιστωθούν αναδρομικά στους λογαριασμούς των καταναλωτών, για την τετραετία 2010-2013.

Η Απόφαση εκδόθηκε τελικά το Δεκέμβριο του 2014( προφανώς προεκλογικά!!!!)

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα έχει εμπλακεί εκ νέου, επειδή δεν υπάρχει συμφωνία ως προς τον καθορισμό των ορίων των κοινοτικών διαμερισμάτων των Δήμων (Καποδιστριακοί, Καλλικρατικοί) όπου βρίσκονται εγκατεστημένες οι μονάδες ΑΠΕ.!!!!!

Σύμφωνα με στοιχεία του ΛΑΓΗΕ, μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2014 το ποσό που είχε παρακρατηθεί και βρισκόταν στο ταμείο του προς απόδοση, ήταν της τάξεως των 16,5 εκατ. Ευρώ (σήμερα πλησιάζει τα 22 εκατομμύρια). Εκ των 16,5 εκατ. ευρώ, το 74% προερχόταν από την παρακράτηση επί του τζίρου λειτουργίας αιολικών πάρκων, ενώ ποσοστό 13,5% προερχόταν από την παρακράτηση επί των εσόδων λειτουργίας μικρών υδροηλεκτρικών.

Συμπερασματικά για το ποσοστό 1% που σας οφείλεται, ο Δήμος Κεφαλλονιάς είναι αναρμόδιος και το μόνο που μπορεί να κάνει, όπως ομοίως μπορεί να πράξει και η Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλληνίας και Ιθάκης ή η Βουλευτής του νησιού, είναι να πιέσει το Υπουργείο να τελειώνει με τη γραφειοκρατία και να πιστωθούν τα χρήματα.

Εκεί που έχετε όμως δίκιο είναι ότι, το ποσοστό 1,7% που εισπράττει κανονικά ο Δήμος Κεφαλλονιάς, θα έπρεπε υποχρεωτικά και αποκλειστικά να διατίθεται σε ποσοστό 80% σε έργα περιβαλλοντικά, τοπικής ανάπτυξης και κοινωνικής υποστήριξης στις περιοχές που είναι εγκατεστημένα τα Αιολικά Πάρκα και επίσης τα έργα αυτά να σημαίνονται!!

Πριν  παραθέσω τη σχετική νομοθεσία θα ήθελα να διατυπώσω τις παρακάτω  κρίσιμες παρατηρήσεις – ερωτήσεις:

  1. Μια χαρά τοκίζει ο ΛΑΓΗΕ τα λεφτά των τοπικών κοινωνιών.  

Θα τα αποδώσει κάποια στιγμή εντόκως, ή κάποιοι θα καρπωθούν τους τόκους …. αβάδιστα?? Υπάρχει οικονομικός εισαγγελέας να ελέγξει το ζήτημα?

  1. Γνωρίζετε ότι η ΔΕΗ Ανανεώσιμες ήδη βρίσκεται σε διαδικασία μελέτης για εγκατάσταση 12MWp ισχύος Αιολικό Πάρκου στα Διλινάτα.

  1. Έχουν τηρήσει τις περιβαλλοντικές τους υποχρεώσεις και έχουν κάνει τα απαιτούμενα έργα για την προστασία του περιβάλλοντος οι εταιρείες που κατέχουν τα Αιολικά Πάρκα και κατά πόσο πλημμυρικά φαινόμενα με πρόκληση μεγάλων ζημιών σε Διλινάτα, Σάμη και αλλού οφείλονται στα έργα που έγιναν για τα πάρκα αυτά? Ποια η ευθύνη των  εταιρειών που λειτουργούν τα Αιολικά αυτά Πάρκα?? Δεν θα έπρεπε ο Δήμος και η Περιφέρεια να κινήσουν νομικά το θέμα αυτό?

  1. Τα 12 MWp έργο που θα πραγματοποιήσει η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Κεφαλονιά θα επιβαρύνει τον λογαριασμό ΑΠΕ κατά περίπου 2.200.000€ ετησίως!!! Μάλλον το οσμίζεστε ότι ΟΛΟΙ μας θα πληρώσουμε αυτά τα λεφτά ( μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ) που θα εισπράξει μια ιδιωτική εταιρεία!!! Που να γνωρίζατε ότι στην Κρήτη ετοιμάζονται να εγκαταστήσουν Αιολικά Πάρκα που θα μας επιβαρύνουν άλλα 500.000.000 € ετησίως!!!!  Τη στιγμή λοιπόν που σχεδόν έχουν σταματήσει τα έργα Φωτοβολταϊκών, ακόμα και στις οικίες ή τις επιχειρήσεις, με πρόσχημα την επιβάρυνση του Ειδικού Λογαριασμού ΑΠΕ και την πρόθεση του Υπουργείου να μηδενιστεί το έλλειμμα………. ως εκ θαύματος Αιολικά Πάρκα συνεχίζουν να κατασκευάζονται και να μας επιβαρύνουν οικονομικά. Το Δεκέμβριο μάλιστα του 2014 ο τότε Υπουργός υπέγραψες να γίνουν στο Αιγαίο έργα Αιολικών  που θα επιβάρυναν αρκετά εκατομμύρια € τον λογαριασμό ΑΠΕ……. Δηλαδή πάλι εμάς.

  1. Μιας και η πρώτη φορά αριστερή Κυβέρνηση έχει κάνει μόδα τα «ισοδύναμα μέτρα»,  μήπως μειώνοντας κατά 30-40% τα υπέρογκα ποσά που λαμβάνουν οι εταιρείες Αιολικών Πάρκων ( άλλωστε  είναι λίγες και συγκεκριμένες …) για έργα που έχουν αποσβεστεί προ πολλού, θα μπορούσε να δώσει 150-200 εκατομμύρια σε Παιδεία και Υγεία ?

Κωνσταντίνος Πρέντζας

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε.

Πιστοποιημένος Μελετητής – Εγκαταστάτης Φωτοβολταϊκών από το Κ.Α.Π.Ε.

Ακολουθεί η σχετική νομοθεσία

παράγραφος Α3/άρθρο 25/ ν,3468.2006 →→→ μετονομάζεται σε παράγραφο Α4 (ν.3851/2010)

3. Τα ποσά που αντιστοιχούν στο ειδικό τέλος εγγράφονται σε χωριστό κωδικό του προϋπολογισμού εσόδων του οικείου Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού («Έσοδα από σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας») και διατίθενται υποχρεωτικά και αποκλειστικά, σε ποσοστό 80%, για την εκτέλεση περιβαλλοντικών δράσεων, έργων τοπικής ανάπτυξης και κοινωνικής υποστήριξης, σε περιοχές εντός των ορίων του δημοτικού ή κοινοτικού διαμερίσματος όπου είναι εγκατεστημένος ο σταθμός ή διέρχεται η γραμμή σύνδεσης και, σε ποσοστό 20%, στην υπόλοιπη περιφέρεια του οικείου Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού. Κατά την εκτέλεση και λειτουργία των έργων αυτών, με μέριμνα του οικείου Ο.Τ.Α. που εκτελεί τα έργα, αναρτάται ειδική σήμανση όπου αναγράφεται η προέλευση των σχετικών πόρων. Οι οικείοι Ο.Τ.Α. υποχρεούνται να υποβάλλουν στον Υπουργό Ανάπτυξης και τον Γενικό Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας, εντός του πρώτου τριμήνου κάθε επόμενου έτους, έκθεση με τον απολογισμό της αξιοποίησης των εσόδων που προέρχονται από το ειδικό τέλος.

παράγραφος Α2/άρθρο 25/ ν,3468.2006→→→μετονομάζεται σε παράγραφο Α3 (ν.3851/2010) και αντικαθίσταται

2. Τα ποσά που αντιστοιχούν στο ειδικό τέλος κατά την προηγούμενη παράγραφο παρακρατούνται από τον αρμόδιο Διαχειριστή και αποδίδονται, κατά ποσοστό 80%, στον οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου βαθμού, εντός των διοικητικών ορίων του οποίου είναι εγκατεστημένοι οι σταθμοί Α.Π.Ε. και κατά ποσοστό 20% στον ή τους Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού, από την εδαφική περιφέρεια των οποίων διέρχεται η γραμμή σύνδεσης του σταθμού με το Σύστημα ή το Δίκτυο. Αν ο σταθμός είναι εγκατεστημένος εντός των διοικητικών ορίων περισσοτέρων του ενός Ο.Τ.Α., τα ποσά από το ειδικό τέλος κατανέμονται, σε αυτούς, ανάλογα με την ισχύ των μονάδων του σταθμού που είναι εγκατεστημένες στην περιοχή του κάθε Ο.Τ.Α. ή, προκειμένου για υδροηλεκτρικό σταθμό με Εγκατεστημένη Ισχύ μικρότερη ή ίση των δεκαπέντε (15) MWe, ανάλογα με το μήκος του τμήματος του αγωγού που είναι εγκατεστημένο στην περιοχή κάθε Ο.Τ.Α.. Αν η γραμμή σύνδεσης του σταθμού με το Σύστημα ή το Δίκτυο διέρχεται από την περιοχή περισσοτέρων του ενός Ο.Τ.Α., τα ποσά του ειδικού τέλους κατανέμονται σε αυτούς ανάλογα με το μήκος του τμήματος της γραμμής σύνδεσης που βρίσκεται στην περιοχή κάθε Ο.Τ.Α.. Το σημείο σύνδεσης του σταθμού καθορίζεται με τους όρους σύνδεσής του, που διατυπώνονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή.

  1. Η παράγραφος Α.2 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006, όπως ισχύει, αναριθμείται ως παράγραφος Α.3 και αντικαθίσταται ως εξής:

Α.3. Τα ποσά που αντιστοιχούν στο ειδικό τέλος κατά την παράγραφο Α.1 παρακρατούνται από τον αρμόδιο Διαχειριστή και αποδίδονται ως ακολούθως:

(i) Ποσό μέχρι ποσοστού 1% επί της προ Φ.Π.Α., τιμής πώλησης της ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. αποδίδεται στους κατόχους άδειας προμήθειας που προμηθεύουν ηλεκτρική ενέργεια στους οικιακούς καταναλωτές του Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού στον οποίο είναι εγκατεστημένοι οι σταθμοί Α.Π.Ε., με σκοπό να πιστωθούν έως και κατά το συνολικό αυτό ποσό οι λογαριασμοί κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των οικιακών καταναλωτών. Δικαιούχοι της πίστωσης της παρούσας παραγράφου είναι κατά προτεραιότητα οι οικιακοί καταναλωτές εντός των διοικητικών ορίων του δημοτικού ή του κοινοτικού διαμερίσματος στο οποίο είναι εγκατεστημένοι οι σταθμοί Α.Π.Ε. και στη συνέχεια οι οικιακοί καταναλωτές των λοιπών δημοτικών ή κοινοτικών διαμερισμάτων. Η πίστωση διενεργείται στον εκκαθαριστικό λογαριασμό του κάθε δικαιούχου, αναλογικά προς την ενέργεια που

κατανάλωσε, υπό την προϋπόθεση ότι συνολικά δεν δημιουργείται υπέρβαση του ανωτέρω ποσού. Η πίστωση αφορά το σκέλος της ενέργειας του λογαριασμού και διενεργείται κατά την ακόλουθη προτεραιότητα: μέχρι α) τη χρέωση των πρώτων 800 κιλοβατωρών κάθε δικαιούχου καταναλωτή, β) του συνόλου των χρεώσεων κατανάλωσης νυχτερινών τιμολογίων κάθε δικαιούχου καταναλωτή, γ) τη χρέωση για καταναλώσεις μεταξύ 801 έως 1.600 κιλοβατώρες κάθε δικαιούχου καταναλωτή και δ) το 60% της χρέωσης για καταναλώσεις άνω των 1.601 κιλοβατωρών κάθε δικαιούχου καταναλωτή, σε τετραμηνιαία βάση. Η πίστωση αναγράφεται διακριτά στο τακτικό εκκαθαριστικό σημείωμα κάθε λογαριασμού.

Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που εκδίδεται μετά από γνώμη της Ρ.Α.Ε., μπορεί να μεταβάλλεται το ύψος των καταναλώσεων των ανωτέρω βαθμίδων α) – δ) και να αφαιρούνται βαθμίδες ή να προστίθενται νέες, ώστε να διευκολύνεται κάθε φορά η εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.

(ii) Ποσό ποσοστού 0,3% επί της προ Φ.Π.Α. τιμής πώλησης της ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. αποδίδεται υπέρ του Ειδικού Ταμείου Εφαρμογής Ρυθμιστικών και

Περιβαλλοντικών Σχεδίων (Ε.Τ.Ε.Ρ.Π.Σ.).

(iii) Το υπόλοιπο ποσό αποδίδεται κατά ποσοστό 80% στον Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού, εντός των διοικητικών ορίων του οποίου είναι εγκατεστημένοι οι σταθμοί Α.Π.Ε. και κατά ποσοστό 20% στον ή τους Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού, από την εδαφική περιφέρεια των οποίων διέρχεται η γραμμή σύνδεσης του σταθμού με το Σύστημα ή το Δίκτυο. Αν ο σταθμός είναι εγκατεστημένος εντός των διοικητικών ορίων περισσοτέρων του ενός Ο.Τ.Α., τα ποσά από το ειδικό τέλος κατανέμονται σε αυτούς, ανάλογα με την ισχύ των μονάδων του σταθμού που είναι εγκατεστημένες στην περιοχή κάθε Ο.Τ.Α. ή, προκειμένου για υδροηλεκτρικό σταθμό με Εγκατεστημένη Ισχύ μικρότερη ή ίση των δεκαπέντε (15) MWe, ανάλογα με το μήκος του τμήματος του αγωγού που είναι εγκατεστημένο στην περιοχή κάθε Ο.Τ.Α.. Στην περίπτωση σημειακών υδροηλεκτρικών σταθμών, χωρίς αγωγό, τα

ποσά από το ειδικό τέλος κατανέμονται ισόποσα μεταξύ των Ο.Τ.Α. εντός των ορίων των οποίων εγκαθίσταται το έργο. Αν η γραμμή σύνδεσης του σταθμού με το Σύστημα ή το Δίκτυο διέρχεται από την περιοχή περισσοτέρων του ενός Ο.Τ.Α., τα ποσά του ειδικού τέλους κατανέμονται σε αυτούς ανάλογα με το μήκος του τμήματος της γραμμής σύνδεσης που βρίσκεται στην περιοχή κάθε Ο.Τ.Α.. Το σημείο σύνδεσης του σταθμού καθορίζεται με τους όρους σύνδεσής του, που διατυπώνονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή.


Ετικέτες:


00 inkefalonia general ad 300X250