Διαφήμιση στη Google για Tοπικές Επιχειρήσεις

Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2019 11:05

Διαφήμιση στη Google για Tοπικές Επιχειρήσεις

Οι μηχανές αναζήτησης, οι διαδικτυακοί κατάλογοι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν από καιρό αντικαταστήσει τον παραδοσιακό... τηλεφωνικό κατάλογο, που χρησιμοποιούσαν οι προηγούμενες γενιές για να εντοπίζουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες στην περιοχή τους.

Τα ψηφιακά μέσα αναδεικνύονται ως εξαιρετικά χρήσιμα στη διαφήμιση των τοπικών επιχειρήσεων, καθώς οι προηγμένες πλατφόρμες τους όπως οι διαφημίσεις Google προσφέρουν την ευκαιρία σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους να προσεγγίσει δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.

Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αποτελεσματικά στο τοπικό κοινό που σας ενδιαφέρει, αξιοποιώντας τα κατάλληλα ψηφιακά κανάλια για τη δική σας επιχείρηση.

Τοποθέτηση της επιχείρησης στους χάρτες της Google

Η εμφάνιση της επιχείρησής σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων στην αναζήτηση της Google δεν αποτελεί πια άπιαστο όνειρο!

Η ένταξη της επιχείρησης στους χάρτες της Google συνιστά μια διαδικασία απόλυτα εύκολη και ανέξοδη η οποία προσφέρει πολλαπλά οφέλη, καθώς συμβάλλει μεταξύ άλλων στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της φίρμας σας και την προσέλκυση νέων πελατών.

Όταν ολοκληρωθεί η καταχώρηση επιτυχώς, το προφίλ της επιχείρησης εμφανίζεται στους χάρτες αλλά και στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών, ακριβώς τη στιγμή που οι ενδιαφερόμενοι ψάχνουν την επιχείρησή σας ή κάποια άλλη σχετική σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Διαφημίσεις στη Google για το τοπικό κοινό

Αν έχετε μια επιχείρηση παραδοσιακών προϊόντων διατροφής στη Θεσσαλονίκη, σίγουρα δεν σας ενδιαφέρει να διαφημίσετε το φυσικό σας κατάστημα στους κατοίκους της... Αθήνας.

Η διαφήμιση PPC (Pay Per Click) με στόχευση το τοπικό κοινό είναι η καλύτερη λύση για τη δική σας επιχειρηματική δραστηριότητα καθώς πρόκειται για τον πλέον σύντομο τρόπο προσέλκυσης των χρηστών που βρίσκονται κοντά σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες να μετατραπούν σε πελάτες σας.

Επιπλέον, το κόστος της διαφημιστικής επένδυσης διατηρείται στο πλαίσιο που εσείς ορίζετε διότι οι τοπικές διαφημίσεις PPC εμφανίζονται μόνο σε χρήστες που αναζητούν μια επιχείρηση σχετική με τη δική σας σε συγκεκριμένο γεωγραφικό τόπο και η χρέωση γίνεται ανάλογα με τα clicks που κάνουν οι ενδιαφερόμενοι σε αυτές.

Με τη διαφήμιση στη Google που στοχεύει σε τοπικούς χρήστες καταφέρνετε να λαμβάνετε στοχοθετημένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της επιχείρησή σας και μάλιστα, από καταναλωτές που βρίσκονται στην περιοχή σας και είναι έτοιμοι να επισκεφτούν το κατάστημα για να πραγματοποιήσουν άμεσα αγορές.

Υψηλή κατάταξη της επιχείρησης στη Google με τοπικό SEO

Το 95% των χρηστών smartphone πραγματοποιεί τοπικές αναζητήσεις από τη συσκευή του, σύμφωνα με μελέτη της Forbes, από τους οποίους το 59% επισκέπτεται άμεσα την επιχείρηση που εντόπισε σε κοντινή απόσταση.

Η εφαρμογή μιας τοπικής στρατηγικής SEO είναι ένα ακόμη «κομμάτι» στο πλαίσιο του τοπικού διαδικτυακού marketing που παρέχει σπουδαία πλεονεκτήματα σε τοπικές, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις.

Το τοπικό SEO αξιοποιείται για την προβολή της επιχείρησής σας στις αναζητήσεις των χρηστών βάσει τοποθεσίας. Με άλλα λόγια, με αυτό διασφαλίζεται ότι η δική σας επιχείρηση θα εμφανίζεται μπροστά στα μάτια των χρηστών που την αναζητούν από συγκεκριμένη τοποθεσία.

Η αποτελεσματικότητα του τοπικού SEO είναι εγγυημένη σε σημαντικό βαθμό καθώς η επιχείρησή σας προβάλλεται σε αναζητήσεις χρηστών με συγκεκριμένους γεωγραφικούς προσδιορισμούς καθώς και σε χρήστες βάσει της τοποθεσίας τους τη στιγμή που πραγματοποιούν αναζήτηση.

 




ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ