Γιατί είναι σημαντικό να διαφημίζετε την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018 07:30

Γιατί είναι σημαντικό να διαφημίζετε την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ

Ένας αριθμός αναδεικνύει τη σύγχρονη πραγματικότητα: το 57% των κρατήσεων στα ξενοδοχεία γίνονται μέσω Ίντερνετ.

Αυτό το ποσοστό είναι δύσκολο να αγνοηθεί από τους επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού.

Γι αυτό πολλοί ξενοδόχοι παρομοιάζουν τη διαφήμιση adwords με… από μηχανής Θεό!

Οι χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης της Google για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν, να εκπαιδευτούν αλλά και... για να κάνουν κρατήσεις σε καταλύματα για τις διακοπές τους!  

Και τα social media -πέρα από το παγκόσμιο δίκτυο της Google- έχουν αλλάξει τη διαδικασία με την οποία οι τουρίστες «ονειρεύονται», αναζητούν κριτικές και μοιράζονται τις εμπειρίες τους.

Γιατί η διαφήμιση Google κρίνεται ως ιδιαίτερα αποτελεσματική

Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη φράση που είχε πει ο γνωστός John Wanamaker: «Ξέρω ότι το 50% της διαφημιστικής δαπάνης μού φέρνει αποτέλεσμα, δεν γνωρίζω όμως ποιο 50%». Τι θα λέγατε λοιπόν, αν μπορούσατε να γνωρίζετε πόσες κρατήσεις είχατε από τις διαφημίσεις σας στην Google και πόσο σας κόστισε το να φέρετε την κάθε κράτηση;

Και όχι μόνο αυτό. Στο digital marketing, τα εργαλεία στόχευσης έχουν πλέον εξελιχθεί σε βαθμό… big brother! Θέλετε να στοχεύσετε μητέρες παιδιών 0-12 μηνών για βαπτίσεις; Η Google σάς δίνει αυτή τη δυνατότητα. Θέλετε να στοχεύσετε όσους αναζητούν προσφορές για το 3ημερα αργιών; Το Google Adwords έχει τον τρόπο.

Με τις δυνατότητες στόχευσης που δίνει το digital marketing μπορείτε, όχι μόνο να γνωρίζετε πόσες κρατήσεις σας έφερε το κάθε κανάλι αλλά να στοχεύσετε μόνο τους δυνητικούς σας πελάτες, κάνοντας έτσι την διαφήμισή σας αποτελεσματική και αποδοτική.

Πώς μπορείτε να αναδείξετε την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ

Πέρα από τις δυνατότητες στόχευσης και μέτρησης που σας δίνουν τα online εργαλεία, έχετε πλέον την ευκαιρία, όσο μικρή επιχείρηση κι αν έχετε, να κάνετε branding: να κάνετε δηλαδή ενέργειες οι οποίες θα διαμορφώσουν την αντίληψη που θέλετε να έχει ο δυνητικός σας πελάτης για το ξενοδοχείο σας, την εικόνα δηλαδή η οποία θα εντυπωθεί στο μυαλό του δυνητικού πελάτη σας.

Αυτό μπορείτε να το καταφέρετε με τον άπλετο χωρο-χρόνο που σας δίνουν τα social media και το sites σας, ανεβάζοντας κείμενα, εικόνες, video και φυσικά το δυνατότερο εργαλείο το οποίο επηρεάζει την γνώμη τρίτων για σας: μαρτυρίες πελατών, στιγμιότυπα την ώρα που βρίσκονται στο κατάλυμά σας και reviews της Google.




00 inkefalonia general ad 300X250