3 Συμβουλές για να Βελτιώσετε την Ιστοσελίδα σας

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 02 Μαρτίου 2019 10:54

3 Συμβουλές για να Βελτιώσετε την Ιστοσελίδα σας

Πήρατε την απόφαση να επεκτείνετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα στο Ίντερνετ με στόχο να αυξήσετε τους πελάτες και τα κέρδη σας, αλλά τα πράγματα δεν δείχνουν να πηγαίνουν όπως τα περιμένατε.

Ακόμα και αν έχετε εφαρμόσει τις απαραίτητες τεχνικές SEO στο site σας (λέξεις κλειδιά, τίτλους, περιεχόμενο) τις οποίες μελετήσατε διεξοδικά στα επαγγελματικά digital marketing σεμιναρια, υπάρχουν μερικές επιπλέον παράμετροι που είναι απαραίτητο να εστιάσετε την προσοχή σας.

Αυτές οι παράμετροι αφορούν στη δομή της επαγγελματικής σας ιστοσελίδας, στην ταχύτητα που φορτώνει αλλά και στη δυνατότητά της να προσαρμόζεται σε ποικίλες συσκευές.

Τι χρειάζεται να βελτιώσετε στη δομή του site σας

Η «αρχιτεκτονική» της ιστοσελίδας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιτή και απέριττη.

Προκειμένου να κάνετε την πλοήγηση του χρήστη πιο απλή και εύκολη, προτείνεται να δημιουργήσετε ένα εύχρηστο μενού ώστε ο κάθε επισκέπτης να βρίσκει ακριβώς αυτό που αναζητεί. Καλό είναι να τοποθετήσετε τις πρωτογενείς επιλογές πλοήγησης ψηλά στην ιστοσελίδα σας και να αφήσετε τις υπόλοιπες είτε κάτω από το κύριο μενού είτε στο αριστερό περιθώριό της.

Η κλασική ρήση «ουκ εν τω πολλώ το ευ» είναι αυτή που χρειάζεται να έχετε κατά νου για να βελτιώσετε τη δομή της ιστοσελίδας σας.

Αποφύγετε να την «παραφορτώσετε» με πρόσθετα και εφαρμογές, διότι μεταξύ άλλων αποσπούν την προσοχή του χρήστη και τον αποπροσανατολίζουν από τον στόχο σας. Αντισταθμίστε την ποσότητα με την ποιότητα, επιλέγοντας μόνο απαραίτητα στοιχεία για το site σας, με σκοπό να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία του χρήστη και να κερδίσετε την προτίμησή του.

Τι πρέπει να διορθώσετε για να αυξήσετε την ταχύτητα

Αν η επαγγελματική σας ιστοσελίδα συμβαίνει να μην φορτώνει γρήγορα, τότε ελλοχεύει ο κίνδυνος να χάσετε μεγάλη μερίδα των χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Η εμπειρία καταδεικνύει ότι αν το site δεν ανοίγει στην οθόνη του χρήστη τα πρώτα 4 -5 δευτερόλεπτα, αυτός εγκαταλείπει την προσπάθεια και δοκιμάζει τον επόμενη διαθέσιμη ιστοσελίδα σχετική με την αναζήτησή του.

Τα σημεία που χρειάζεται να εστιάσετε, έχοντας την πολύτιμη συνδρομή του προγραμματιστή σας, είναι επιγραμματικά:

Νέο πρωτόκολλο http/2. Το site σας πρέπει να είναι https (ενεργοποιημένο πιστοποιητικό SSL) και να φιλοξενείται σε σύγχρονο server που το υποστηρίζει, για να σημειωθεί σημαντική μείωση των καθυστερήσεων.

Τεχνολογία CDN. Η τεχνολογία CDN (Content Delivery Network) διατηρεί τα στατικά αρχεία της ιστοσελίδας (JavaScript, images, CSS κλπ) σε ένα ευρύ δίκτυο από servers σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάθε χρήστης που επισκέπτεται το site σας λαμβάνει τα δεδομένα από τον κοντινότερο server, επομένως επιτυγχάνεται η πιο σύντομη απόκριση.

Βελτιστοποίηση εικόνων. Το μέγεθος και ο τύπος αρχείου των εικόνων στην ιστοσελίδα σας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα φόρτωσής της. Φροντίστε να βελτιστοποιείτε τις φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε ώστε να φορτώνουν πιο γρήγορα αλλά και να έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα.

Πώς θα κάνετε το site σας συμβατό σε κινητά και tablets

Οι ιστότοποι που είναι φιλικοί προς κινητές συσκευές εμφανίζονται σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ όσοι δεν είναι συμβατοί πενταπλασιάζουν τις πιθανότητες οι επισκέπτες να τους εγκαταλείψουν.

Γι αυτό κρίνεται ως εξαιρετικά σημαντικό η επαγγελματική σας ιστοσελίδα να εμφανίζεται σωστά στην οθόνη κάθε συσκευής, ώστε ο χρήστης να μπορεί να πλοηγηθεί με άνεση, να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει και να προχωρήσει σε αγορά.

Αυτό που έχετε να κάνετε λοιπόν, είναι να εξασφαλίσετε ότι το site της επιχείρησής σας θα είναι responsive και mobile friendly. Προκειμένου να θεωρηθεί ένα site responsive και φιλικό προς τις κινητές συσκευές πρέπει να είναι σωστά σχεδιασμένο σε επίπεδο design.

Προτείνεται να αναθέσετε τη βελτιστοποίηση του site σας σε κάποιον ειδικό που εμπιστεύεστε, ο οποίος θα προχωρήσει σε αλλαγές χωρίς να μειωθεί η απόδοση του site ούτε να χαθούν απαραίτητες πληροφορίες.

Επενδύοντας στην ικανοποίηση του χρήστη, έχετε τη δυνατότητα να εξασφαλίσετε την παραμονή του στην ιστοσελίδα σας από όποια συσκευή και αν την επισκέπτεται, και να αυξήσετε θεαματικά τις πιθανότητες να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του και να μετατραπεί σε πελάτη.