FRESH - InKefalonia

Κιρσοί: Τι είναι, ποιες είναι πιο πιθανό να βγάλουν στα πόδια

Κιρσοί: Τι είναι, ποιες είναι πιο πιθανό να βγάλουν στα πόδια

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 18:00
ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΦΛΕΒΕΣ

Δυσκοιλιότητα: 5 αιτίες που δεν ξέρατε ότι την προκαλούν

Δυσκοιλιότητα: 5 αιτίες που δεν ξέρατε ότι την προκαλούν

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 17:00
Η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκύψει για ένα μικρό διάστημα, όμως μπορεί και να ταλαιπωρεί κάποιους ανθρώπους για μεγάλο διάστημα της ζωής τους αν δεν λαμβάνουν τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα. Δείτε πέντε αιτίες που μπορεί να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα: 1. Το πολύωρο καθισιό Ο σύγχρονος καθιστικός τρόπος ζωής μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στο γαστρεντερικό σύστημα. Το να καθόμαστε πολλές ώρες έχει ως αποτέλεσμα να πιέζεται το παχύ έντερο κι έτσι να εμποδίζονται τα κόπρανα. Είναι πολύ σημαντικό να φροντίζουμε να κάνουμε συχνά διαλείμματα και να κάνουμε και ασκήσεις βυθίσεων για να ενεργοποιούμε την περιοχή ξανά. 2. Τα πολλά γαλακτοκομικά Τα γαλακτοκομικά και κυρίως το τυρί αποτελούν μια από τις πιο συνήθεις αιτίες δυσκοιλιότητας. Είναι αυτό που επιλέγουν οι περισσότεροι ως υποκατάστατο μιας τροφής πλούσιας σε φυτικές ίνες, όπως τα δημητριακά. Όταν τρώμε πίτσα, για παράδειγμα, δεν θα τη συνοδεύσουμε με σαλάτα. Φροντίστε να αφήνετε λίγο χώρο στο στομάχι σας για λίγη έστω ποσότητα από κάποια τροφή με φυτικές ίνες. 3. Η κατάθλιψη Η κατάθλιψη επιβραδύνει τον μεταβολισμό και μάλιστα ειδικά άμα συνοδεύεται από φαρμακευτική αγωγή. Καλό είναι, πέρα από την θεραπευτική αγωγή, να συμβουλευτείτε έναν ψυχοθεραπευτή, να ασκείστε και να κάνετε διαλογισμό. 4. Οι τροφές με λίγους υδατάνθρακες Είναι πολλοί αυτοί που παραπονέθηκαν για προβλήματα δυσκοιλιότητας μετά από μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες. Δεν χρειάζεται να αποφύγετε τελείως τους υδατάνθρακες, όμως να αποφύγετε αυτούς που δεν βοηθούν τον μεταβολισμό σας, όπως η ζάχαρη και το άσπρο ψωμί. 5. Τα καθαρτικά Κι όμως! Θα περιμέναμε το αντίθετο, όμως φαίνεται πως τα καθαρτικά λειτουργούν και έχουν αποτέλεσμα σε αυτούς που εμφάνισαν ξαφνικά δυσκοιλιότητα για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα και όχι σε αυτούς που την εμφανίζουν συχνά σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ίσα ίσα σε αυτή την περίπτωση κάνουν την κατάσταση χειρότερη. onmed.gr

Οι 8 τροφές που βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και προστατεύουν την καρδιά

Οι 8 τροφές που βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και προστατεύουν την καρδιά

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 10:30
Η υγεία της καρδιάς είναι πολύ σημαντική και πρέπει να κάνουμε πολλά για να την προστατεύουμε. Οι ασθένειες της καρδιάς είναι από τις πρώτες αιτίες θανάτου των γυναικών στον κόσμο. Η πιο συνήθης ασθένεια της καρδιάς είναι η στεφανιαία νόσος. Η στεφανιαία νόσος συμβαίνει όταν συσσωρεύεται μάζα πλακών στα αρτηριακά τοιχώματα, προκαλώντας στένωση, περιορίζοντας την κατάλληλη ροή του αίματος στην καρδιά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακό επεισόδιο (έμφραγμα) ή και θάνατο.  Η στεφανιαία αρτηριακή νόσος μπορεί να θεραπευτεί ή και να προληφθεί με αλλαγές στον τρόπο ζωής και διατροφής.  Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, λιπαρά οξέα Ω3, υγιή λιπαρά και αντιοξειδωτικά παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγεία της καρδιάς.  Οι τροφές αυτές καθαρίζουν και ξεβουλώνουν τις αρτηρίες, ενώ παράλληλα προστατεύουν την καρδιά βοηθώντας στην κυκλοφορία του αίματος. Αβοκάντο  Αυξάνει την «καλή» χοληστερόλη ενώ παράλληλα μειώνει την «κακή». Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε κάλιο, το οποίο προλαμβάνει τις καρδιαγγειακές ασθένειες και την αγγειακή ασβεστοποίηση στις αρτηρίες. Shutterstock Λιπαρά ψάρια Τα ψάρια είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά, γνωστά και ως ακόρεστα λίπη. Τα λιπαρά οξέα Ω3 μειώνουν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων και αποτρέπουν τον κίνδυνο καρδιακού θανάτου. Σολομός, τόνος και σκουμπρί είναι οι καλύτερες πηγές λιπαρών οξέων. shutterstock Ξηροί καρποί Πλούσιοι σε ακόρεστα λίπη, βιταμίνες και φυτικές ίνες. Αμύγδαλα, κάσιους ή βραζιλιάνικα φιστίκια είναι κατάλληλα καθώς είναι πλούσια σε μαγνήσιο, που εμποδίζει την συσσώρευση και τις πλάκες χοληστερίνης στις αρτηρίες. Έτσι βοηθούν στην αποτροπή βουλωμένων αρτηριών.  shutterstock Ελαιόλαδο Το πιο δημοφιλές υγιές λίπος είναι το ελαιόλαδο. Το μονοακόρεστο ελαϊκό οξύ προστατεύει την καρδιά μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο και έμφραγμα. Ακόμη, έχει αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Shutterstock Καφές Βοηθά στον καθαρισμό των αρτηριών καθώς μειώνει τον κίνδυνο της αθηροσκλήρωσης, δηλαδή των φραγμένων αρτηριών. Ακόμη, το πράσινο τσάι βοηθά στην υγεία της καρδιάς. shutterstock Ρόδι Το ρόδι καθαρίζει τις αρτηρίες που έχουν φράξει και βελτιώνει την ροή του αίματος. Έχει υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, που προκαλούν την παραγωγή νιτρικού οξέος στο αίμα. shutterstock Ολικής άλεσης Οι διαιτητικές φυτικές ίνες που υπάρχουν στα προϊόντα ολικής άλεσης βελτιώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και προστατεύουν την καρδιά από τις ασθένειες. Έρευνες βρήκαν ότι δίαιτες πλούσιες σε προϊόντα ολικής άλεσης συνδέονται με λεπτότερα τοιχώματα των αρτηριών της καρωτίδας, που μεταφέρουν το αίμα στον εγκέφαλο. shutterstock Μπρόκολο Πλούσιο σε φυτικές ίνες που είναι ευεργετικές για την υγεία της καρδιάς. Τα σταυροειδή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο βοηθούν στην πρόληψη των φραγμένων αρτηριών και προστατεύει από από τις καρδιαγγειακές παθήσεις. shutterstock bovary.gr

Οι αργίες και τα τριήμερα της σεζόν 2018-2019 -Πότε πέφτουν, ποιες μέρες

Οι αργίες και τα τριήμερα της σεζόν 2018-2019 -Πότε πέφτουν, ποιες μέρες

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 11:00
Για πολλούς η χρονιά μόλις ξεκίνησε.

10 τρόφιμα που ηρεμούν το άγχος με φυσικό τρόπο

10 τρόφιμα που ηρεμούν το άγχος με φυσικό τρόπο

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018 11:00
Ξέρατε ότι υπάρχουν τρόφιμα που ηρεμούν το άγχος;

Πόσες θερμίδες καίμε στον ύπνο;

Πόσες θερμίδες καίμε στον ύπνο;

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018 20:30
Όταν αναζητάτε τρόπους να κάψετε επιπλέον θερμίδες μέσα στην ημέρα, σίγουρα το μυαλό σας δεν πάει στον ύπνο.

7 τροφές πλούσιες σε προβιοτικά -Τα εκπληκτικά οφέλη τους στον οργανισμό

7 τροφές πλούσιες σε προβιοτικά -Τα εκπληκτικά οφέλη τους στον οργανισμό

Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018 10:14
Πάντα ψάχνουμε τροφές που είναι υγιεινές και έχουν σημαντικά οφέλη στην υγεία μας.

Σελίδα 1 από 734