Τα 3 κριτήρια επιλογής συνεργατών για την κατασκευή ιστοσελίδων  

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου 2024 11:52

Τα 3 κριτήρια επιλογής συνεργατών για την κατασκευή ιστοσελίδων  

Αν ρωτήσετε έναν επαγγελματία, «πώς πήγε η κατασκευή ιστοσελίδων» για την επιχείρησή του, πιθανότατα θα σας απαντήσει θυμωμένος. «Ποια από όλες τις version εννοείς;». 

Ένας επιχειρηματίας σήμερα, καλώς ή κακώς, δεν πρέπει να μεριμνήσει μόνο να έχει πετυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση. Πρέπει να φροντίσει και για την ψηφιακή της υπόσταση, γιατί αυτή είναι που θα φέρει και τα έσοδα. Επομένως η ανάγκη για ψηφιακή μετάβαση κάθε επιχείρησης δεν είναι θέμα προς συζήτηση. Είναι αυτονόητη.

Αν αποθαρρύνεστε παρόλα αυτά να κάνετε το πρώτο βήμα, ακούγοντας διάφορες ιστορίες για προβλήματα στην κατασκευή ιστοσλείδων, που αντιμετώπισαν άλλοι, μπορείτε να ηρεμήσετε. Είμαστε εδώ για νας βοηθήσουμε να επιλέξετε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων με τα σωστά κριτήρια.

Γιατί η κατασκευή ιστοσελίδων είναι σημαντική;

Σε περίπτωση που δεν είστε ακόμη βέβαιοι, αν είναι απαραίτητη η κατασκευή ιστοσελίδων, δείτε τα εξής:

  • Τα socialmediaδεν αρκούν. Αν οι κύριοι Ζούκερμπεργκ ή Μασκ, αποφασίσουν μια μέρα των ημερών να κλείσουν τα δίκτυά τους, θα μείνετε χωρίς ψηφιακή παρουσία.
  • 70% των ανδρών και 57% των γυναικών ψωνίζουν διαδικτυακά. 
  • 1 στους 4 καταναλωτές δεν ψωνίζουν, αν δε βρουν πρώτα στο διαδίκτυο μια επιχείρηση. Το ψηφιακό windowshopping καλά κρατεί και μάλιστα γυρίζουν πολλές, μα πάρα πολλές ψηφιακές βιτρίνες (ιστοσελίδες), ακόμη και αν ψωνίσουν από το φυσικό κατάστημα.

Τα 3 βασικά κριτήρια επιλογής συνεργάτη

  1. Εμπειρία και δεξιότητες: Όταν πρόκειται να επιλέξετε μια εταιρεία ή έναν συνεργάτη, ελέγξτε την εμπειρία και τις δεξιότητές τους στην κατασκευή ιστοσελίδων. Ρωτήστε να μάθετε αν έχουν εξειδίκευση σε κάποιον τύπο κατασκευής ιστοσελίδων (front-end ή back-end). Τέλος ελέγξτε τις πιστοποιήσεις, την εμπειρία και τις γνώσεις των ατόμων, που απαρτίζουν την ομάδα τους.
  2. Πελατολόγιο: Ζητήστε να δείτε το portfolioτους και ελέγξτε ποιοι είναι οι πελάτες τους. Τι είδους σελίδες/ εφαρμογές φτιάχνουν συνήθως; Έχουν προηγούμενη εμπειρία σε ιστοσελίδες σαν αυτή, που θα φτιάξετε εσείς; 
  3. Διαχείριση project& παράδοση έργου: Η σωστή διαχείριση του project σας είναι πολύ σημαντική. Θα πρέπει να παραδώσουν εντός προϋπολογισμού κι εντός χρονοδιαγράμματος το έργο. Ζητήστε να θέσουν ξεκάθαρη προθεσμία παράδοσης έργου και τακτική ενημέρωση για την εξέλιξη της κατασκευής ιστοσελίδων.

Τέλος θα πρέπει να επιλέγετε συνεργάτες, που ως προς την κατασκευή ιστοσελίδων συμπορεύονται με τους στόχους του project σας. Επίσης θα πρέπει να κατανοούν τον τομέα σας και να παρέχουν συνεχή υποστήριξη.




00 inkefalonia general ad 300X250