Στους Μύλους Αγίου Γεωργίου μεταφέρεται ο σταθμός του υπεραστικού ΚΤΕΛ στην Πάτρα!

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 19 Ιουνίου 2016 15:13

Στους Μύλους Αγίου Γεωργίου μεταφέρεται ο σταθμός του υπεραστικού ΚΤΕΛ στην Πάτρα!

Με επένδυση 4 εκατ. ευρώ ξεπεράστηκαν τα εμπόδια σε επίπεδο μελετών!

Μια άλλη εικόνα, αυτή μιας σύγχρονης φιλικής και εξυπηρετικής πόλης, αναμένεται να δώσει στην Πάτρα η μεγάλη επένδυση αναπαλαίωσης και αποκατάσταση του πρώην βιομηχανικού κτιρίου των Μύλων Αγίου Γεωργίου, με στόχο τη δημιουργία εκεί του νέου Σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας αλλά και χώρων γραφείων πολλαπλών χρήσεων.

Μετά από 12 χρόνια αγώνα και αρκετές ενστάσεις και τροποποιήσεις των μελετών, η οικοδομική άδεια εκδόθηκε και μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκινήσει το έργο το οποίο υπολογίζεται σήμερα ότι μπορεί να ξεπεράσει τα 4 εκατ. ευρώ.

Ο ορίζοντας υλοποίησης είναι ο ένας χρόνος ενώ η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αχαΐας, ευελπιστεί ότι, με την απαιτούμενη στήριξη για ένα τόσο μεγάλο και κομβικό έργο, η μεταστέγαση του Σταθμού Υπεραστικών και η απελευθέρωση του σημερινού χώρου στη Ζαΐμη, Οθωνος-Αμαλίας και Καψάλη, μπορεί να γίνει μέσα στο 2017.

Σύμφωνα με τους αρχιτέκτονα και μελετητή Ιωάννη Πανταζόπουλο αλλά και τον μηχανικό μελετητή Παναγιώτη Αθανασόπουλο, το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας είναι αποφασισμένο να προχωρήσει άμεσα η μεγάλη αυτή επένδυση, η οποία θα αλλάξει την εικόνα του παραλιακού μετώπου στο όριο του ιστορικού κέντρου της πόλης και επίσης στο μέτωπο της περιοχής με τη θάλασσα.

«Πρόκειται για μια ειδική άδεια αποκατάστασης του πρώην βιομηχανικού μνημείου της Πάτρας η οποία εκδόθηκε μετά από πολύ μεγάλο αγώνα και με βάση μια σειρά από ειδικές μελέτες οι οποίες από την πρώτη στιγμή προέβλεπαν την αξιοποίηση με επανάχρηση του χώρου» αναφέρει στην «Πελοπόννησο» ο κ. Πανταζόπουλος.

Το τελευταίο διάστημα ξεπεράστηκαν και οι τελευταίες δυσκολίες με την θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής Περιβάλλοντος του περιφερειακού συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας (16 Νοεμβρίου 2015) σε σχέση με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ), παρά την αρνητική γνωμοδότηση του δημοτικού συμβουλίου της Πάτρας και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Πατρέων.

Με βάση τις προδιαγραφές του σταθμού, στον ισόγειο χώρο προβλέπεται να χωροθετηθούν οι περισσότερες δραστηριότητες που σχετίζονται με τις μετακινήσεις (αφίξεις -αναχωρήσεις, έκδοση εισιτηρίων, δέματα, καφέ κλπ.) ενώ στους ορόφους εκτός από τα γραφεία διοίκησης του ΚΤΕΛ Αχαΐας, θα γίνουν και χώροι γραφείων και άλλων χρήσεων, προς ενοικίαση.

Η υλοποίηση του έργου αναμένεται να γίνει με δαπάνη του ΚΤΕΛ ενώ αναζητείται επίσης και χρηματοδότηση συμπληρωματική μέσω προγραμμάτων (ΕΣΠΑ κ.λπ.).

Ικανοποίηση για την ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται προκειμένου να προχωρήσει η μεταφορά του Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων της Πάτρας εξέφρασε χθες και ο περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.

«Ακριβώς απέναντι στον χώρο του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύσιο προβλέπεται να γίνει ο νέος πολυώροφος τερματικός σταθμός της νέας διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ με τα τρένα υψηλών ταχυτήτων ενώ βορειότερα στη λιμενολεκάνη θα γίνει και το υδατοδρόμιο της Πάτρας. Επίσης σε πολύ μικρή απόσταση είναι και η γραμμή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Πάτρας με τα Ιόνια Νησιά τα οποία επίσης θα εξυπηρετεί και το Υδατοδρόμιο» αναφέρει στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο κ. Πανταζόπουλος.

Με τους δύο σταθμούς, υπεραστικών λεωφορείων και τερματικό σταθμό ΟΣΕ, ο Αγιος Διονύσιος κυριολεκτικά μεταμορφώνεται ενώ απαιτείται και ειδική κυκλοφοριακή μελέτη.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, στην περίπτωση που ανακάμψουν οι μεταφορές στα προ της κρίσης επίπεδα, προβλέπεται να γίνει και ειδική κυκλοφοριακή μελέτη.

happyweek.gr




00 inkefalonia general ad 300X250