Items filtered by date: Δεκέμβριος 2013
Η προεκλογική δραστηριότητα του ΚΚΕ
Η προεκλογική δραστηριότητα του ΚΚΕ είναι η εξής:
ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/6/2012
• 7.00π.μ. Εργάτες Δήμου - Γιάννης Κουρούκλης, επικεφαλής ψηφοδελτίου.
• 10.00π.μ. Πυροσβεστική, Αγγελική Τσώλου, Γραμματέας ΝΕ και υποψήφια βουλευτής.
• 12μεσημέρι Λιμενικό, Αγγελική Τσώλου.
• 13.00 Αστυνομία, Γιάννης Κουρούκλης.
• 14.00 Συνέντευξη Τύπου για την ανεργία.
• 8μ.μ Χαυδάτα – Χαβριάτα, Γιάννης Κουρούκλης.
Euro 2012: Έκανε του… κεφαλιού της η Κροατία (video)
Πολύ καλή εμφάνιση από την Κροατία η οποία επικράτησε 3-1 της Ιρλανδίας και διατηρήθηκε ζωντανή στη «μάχη» της πρόκρισης στα προημιτελικά του θεσμού.
Euro 2012: Αυτό που άξιζαν Ισπανία και Ιταλία (video)
Στο ισόπαλο 1-1 έμειναν Ισπανία και Ιταλία στο πρώτο παιχνίδι του 3ου ομίλου με το συγκεκριμένο αποτέλεσμα να τους διατηρεί ως φαβορί για την πρόκριση.
Μεγάλη ήταν η ανυπομονησία για την αναμέτρηση της Ισπανίας με την Ιταλία στο Γκντανσκ. Οι δύο από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης διασταύρωσαν τα ξίφη τους με στόχο τη νίκη που θα τους έκανε φαβορί για την πρωτιά του ομίλου. Το θέαμα ήταν αρκετά υψηλό με τις δύο ομάδες να μένουν στο ισόπαλο 1-1, αποτέλεσμα που ουσιαστικά βολεύει και τις δύο, καθώς αν επιβεβαιώσουν το ρόλο του φαβορί στις αναμετρήσεις με Ιρλανδία και Κροατία θα βρεθούν στην επόμενη φάση του θεσμού.
Με μεγαλοπρέπεια γιορτάστηκαν οι Άγιοι Φανέντες στη Σάμη
Με λαμπρότητα και μεγαλοπρέπεια γιορτάστηκαν οι Άγιοι Φανέντες (Γρηγόριος, Θεόδωρος και Λέων) στη Σάμη, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Κεφαλληνίας κ.κ. Σπυρίδωνα.
Πλήθος κόσμου τίμησε και φέτος τους Άγιους της Κεφαλληνίας, ενώ παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων και ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας κ. Πέτρος Αλιβιζάτος και ο δημοτικός σύμβουλος κ. Σπύρος Κουνάδης.
Οι φωτογραφίες είναι του Γεράσιμου Σωτ. Γαλανού τον οποίο και ευχαριστούμε.
Θα μένατε ποτέ σε αυτό το σπίτι ;
Μεγάλη πρωτιά ζήτησε ο Τσίπρας
Μεγάλη πρωτιά στην κάλπη για την επανεκκίνηση της Ελλάδας ζήτησε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη διάρκεια της προεκλογικής του ομιλίας στη Χίο. Ο επικεφαλής της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ είπε χαρακτηριστικά ότι στις 17 Ιουνίου φεύγει το "χθες", ενώ κάλεσε τους πολίτες να κλείσουν την πόρτα της βουλής στη Χρυσή Αυγή: "Φεύγει η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ από την εξουσία. Ελπίζουμε να πάρουν μαζί τους αυτή τη ναζιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής. Να μην ανοίξει ο ελληνικός λαός την πόρτα γι' αυτή τη συμμορία των δολοφόνων", τόνισε ο κ. Τσίπρας.
https://www.youtube.com/watch?v=-izleWCL9mc
enikos
Ο ΕΟΤ προβάλει την καλή πλευρά της Ελλάδας
Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη το True Greece, η πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας και την αναστροφή του κλίματος που έχει διαμορφωθεί στις διεθνείς τουριστικές αγορές και της πτώσης που συνεπάγεται στις κρατήσεις.
Το νέο εργαλείο επικοινωνίας θετικών ειδήσεων στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι μια ειδική πλατφόρμα που εντάσσεται στην υφιστάμενη καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού που διενεργεί ο Οργανισμός. Στην ειδική ενότητα «The true story about Greece» στην επίσημη ιστοσελίδα του θα αναρτώνται όλες οι θετικές ειδήσεις σχετικά με την Ελλάδα.Η ενέργεια υποστηρίζεται ήδη από μια σειρά απο κρατικούς φορείς όπως η ΕΡΤ, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ), το υπουργείο Εξωτερικών, σε επίπεδο παραγωγής και συγκέντρωσης οπτικού και αρθρογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα του εξωτερικού, αλλά και στα ιδιωτικά ΜΜΕ της χώρας.
Βασικές προτεραιότητες της δράσης είναι καταρχήν η ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews). Σε αυτή την κατεύθυνση επιλέχθηκαν ενέργειες οι οποίες βασίζονται στο τρίπτυχο «Business as Usual» (επιστροφή στα συνήθη), «Value For Money/Affordability» (σχέση ποιότητας/τιμής) και «Safety» (Ασφάλεια).
Το διαδίκτυο και τα social media έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία από τον Οργανισμό για την αναπαραγωγή ειδήσεων και τη διαχείριση της ταυτότητας και επικοινωνιακής πολιτικής της χώρας ως τουριστικού προορισμού. Σε αυτή τη βάση κρίνεται ως απαραίτητη η ανάπτυξη ενεργειών διαδικτυακής διαχείρισης φήμης (online reputation management), οι οποίες θα πλαισιώνονται απο έναν μηχανισμό συνεχούς καταγραφής και διαχείρισης όλων των σχολίων, απόψεων και εκτιμήσεων που αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό (brand monitoring mechanism).
Παράλληλα για την αποστολή των θετικών και αρνητικών ειδήσεων και μηνυμάτων που εντοπίζετε στο διαδίκτυο και αφορούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρμόδια ομάδα εργασίας του ΕΟΤ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και να συμμετάσχετε στην πρωτοβουλία ως true supporter.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Φόρος 240 ευρώ από τρεις αποδείξεις που πετάμε κάθε μέρα!
Μόνο από ψωμί, καφέ και τσιγάρα, μαζεύονται αποδείξεις 2.409 ευρώ
- Τι θα πρέπει να προσέξετε πριν συμπληρώσετε την φορολογική σας δήλωση
- Που δηλώνονται οι αποδείξεις, πόσες χρειάζονται και ποιες δεν δηλώνονται
- Αναλυτικά παραδείγματα και οι προθεσμίες για την υποβολή των δηλώσεων
Τις πεταμένες αποδείξεις από απλές, φθηνές, καθημερινές συνήθειες αναπολούν χιλιάδες φορολογούμενοι, οι οποίοι κάνουν αυτές τις ημέρες τη σούμα των αποδείξεων για τη συμπλήρωση των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος και διαπιστώνουν ότι δεν μαζεύονται οι απαιτούμενες δαπάνες.