Παίρνεις εύκολα βάρος τον χειμώνα; Τα 4 βασικά αίτια και 7 tips από τη διατροφολόγο για να μην παχύνεις

Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2021 19:00

Παίρνεις εύκολα βάρος τον χειμώνα; Τα 4 βασικά αίτια και 7 tips από τη διατροφολόγο για να μην παχύνεις

unsplash

Χειμώνας και φαγητό πάνε πακέτο.

Ειδικά αυτόν τον χειμώνα, που το φαγητό έρχεται όντως πακέτο από τις πολλές παραγγελίες λόγω καραντίνας. Το comfort food έχει γίνει ακόμα πιο απαραίτητο και το να παχύνεις, είναι μονόδρομος.

Κανείς φυσικά δεν μπορεί να μάς πει τι θα τρώμε, αν αυτό είναι που έχουμε ανάγκη περισσότερο αυτήν την περίοδο. Αλλά αν ο σκοπός σου δεν είναι να πάρεις βάρος, μπορείς να ακολουθήσεις τα βασικά tips που σου προτείνει η διατροφολόγος μας, Δέσποινα Παπαδοπούλου για να μείνεις στα κιλά που ήδη έχεις. Ας δούμε επίσης και τα κλασικά αίτια που μάς οδηγούν στο να τρώμε περισσότερο τον χειμώνα. Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό, ας είμαστε τουλάχιστον ενήμερες.

Είδος τροφών που αυξάνουν το βάρος

Οι τροφές που φτιάχνουν τη διάθεση, όταν απουσιάζει περισσότερο η ηλιοφάνεια. είναι κατεξοχήν πιο παχυντικές. Σκέψου τα ζυμαρικά, που φτιάχνουν ούτως ή άλλως τη διάθεση, και είναι βασική χειμωνιάτικη επιλογή. Και όχι μόνο.

Επίπεδα μελατονίνης

Η συγκεκριμένη ορμόνη ευθύνεται για την έλλειψη ύπνου και έχει ως συνέπεια την επιβράδυνση του μεταβολισμού. Τα επίπεδα αυτά τους θερινούς μήνες πέφτουν, ενώ τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς αυξάνονται.

Βιταμίνη D

Συμβάλει στη διάσπαση του λίπους. Τον χειμώνα παρατηρείται σε χαμηλά επίπεδα λόγω της έλλειψης του ηλίου. Αλλά έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για τις τροφές που μάς δίνουν την D, και που τη χρειαζόμαστε τώρα τον χειμώνα.

Ρύθμιση θερμοκρασίας σώματος

Το φαγητό βοηθάει το σώμα να διατηρηθεί ζεστό, εξηγεί η ειδικός και τώρα μπορώ να δικαιολογήσω το ότι τρώω και δεύτερο πιάτο γιουβαρλάκια όταν κάνει κρύο. Ή μήπως όχι;

7 απλά tips για να μην πάρεις βάρος τον χειμώνα

  1. Προγραμμάτισε τα γεύματά σου
    2. Μη ξεχνάς τα φρούτα και λαχανικά
    3. Πρόσθεσε πρωτεΐνη σχεδόν σε κάθε γεύμα
    4. Βρες υγιεινές εναλλακτικές γλυκών και αφεψημάτων
    5. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα
    6. Ξεκίνα μια μορφή φυσικής δραστηριότητας από τώρα|
    7. Βρες το δικό σου κίνητρο

ladylike.gr