Γιατί πεινάς, ενώ μόλις έφαγες; 6 λάθη που κάνεις και πώς να τα αντιμετωπίσεις!

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2022 21:00

Γιατί πεινάς, ενώ μόλις έφαγες; 6 λάθη που κάνεις και πώς να τα αντιμετωπίσεις!

Εάν αυτό σου ακούγεται οικείο, μάθε πως δεν είσαι μόνος!

Είναι μέρες που το αίσθημα της πείνας δεν μπορεί να κορεστεί. Ακόμα και αν μόλις έφαγες κάτι, το επόμενο μισάωρο νιώθεις ξανά πεινασμένος. 

Πέρασε μόλις μία ώρα από τότε που έφαγες το μεσημεριανό σου γεύμα, αλλά το στομάχι σου γουργουρίζει ξανά, και αναρωτιέσαι γιατί «είμαι συνέχεια πεινασμένος»; Πάμε να μάθεις γιατί συμβαίνει αυτό και πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις.

food

Έχεις άγχος ή στρες

Η ψυχολογική σου κατάσταση μπορεί να προκαλέσει διακυμάνσεις στην διατροφή σου και αυτή η ξαφνική λιγούρα για φαγητό να είναι ο τρόπος του σώματός σου για να ηρεμήσει. Για να αντιμετωπίσεις αυτό το φαινόμενο, μέτρα μέχρι το 10 πριν πας στο επόμενο γεύμα σου.

Συναισθηματική πείνα

Υπάρχει η βιολογική και η συναισθηματική πείνα. Αν μόλις έφαγες και πεινάς ξανά, ρώτα τον εαυτό σου" Ποιο συναίσθημα θέλω να κουκουλώσω τώρα";

Ξεκινάς με υδατάνθαρακες

Αν το πρωινό σου είναι υδατάνθρακας, τότε πολύ πιθανό να πεινάσεις σύντομα λόγω της αύξησης σακχάρου. Επέλεξε ένα πρωτεϊνούχο πρωϊνό με καλό λίπος.

Άστατος ύπνος

Όταν το πρόγραμμα του ύπνου σου δεν είναι σταθερό, τότε το σώμα σου μπερδεύεται. Ενώ έφαγες σήμερα στις 2 το μεσημέρι, το σώμα είχε συνηθίσει στις 4 και τώρα πεινάει ξανά.

Τρως βιαστικά

Ο εγκέφαλος χρειάζεται χρόνο για να λάβει το μήνυμα ότι είναι χορτασμένος. Δώσε, λοιπόν, χρόνο μετά το τέλος του γεύματος για να γίνει η σωστή διαδικασία.

Τρως επεξεργασμένες τροφές

Οι επεξεργασμένες τροφές επειδή περιέχουν ζάχαρη αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αυτό οδηγεί σε αύξηση της ινσουλίνης, η οποία με τη σειρά της εντείνει την αποθήκευση λίπους και αυξάνει την όρεξη. Περιόρισέ τες και δες την λαιμαργία να εξαφανίζεται.

bestofyou.gr