Ψηφιακή “αποτοξίνωση” και “αργά” ταξίδια στις ταξιδιωτικές τάσεις το 2024, σύμφωνα με έρευνα

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 09:05

Ψηφιακή “αποτοξίνωση” και “αργά” ταξίδια στις ταξιδιωτικές τάσεις το 2024, σύμφωνα με έρευνα

Οι νεότεροι ταξιδιώτες, η γενιά Z και οι Millennials, καθοδηγούν πολλές από τις ταξιδιωτικές τάσεις που προβλέπονται για το 2024, όπως η ψηφιακή “αποτοξίνωση” και τα “αργά” ταξίδια, όπως αποκαλύπτει η FTLO Travel, το οποίο εξειδικεύεται σε σόλο ταξίδια.

Οι τάσεις που η FTLO διαπιστώνει φέτος στις νεότερες γενιές, με πληροφορίες που βασίζονται στη δική της βάση δεδομένων κρατήσεων και σε έρευνες από αξιόπιστες εξωτερικές πηγές, είναι

  • Ψηφιακή “αποτοξίνωση”

Τα ευρήματα από την έκθεση Travel Trends 2024 της Skyscanner δείχνουν ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για το “αναλογικό ταξίδι” μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, με ένα αξιοσημείωτο 31% των Αμερικανών ηλικίας 18 έως 24 ετών να επιλέγουν μη ψηφιακές κάμερες στα ταξίδια τους. Οι αναζητήσεις των χρηστών για “ψηφιακή αποτοξίνωση” είναι επίσης σε άνοδο, αυξημένες κατά 80% στο Pinterest.

Αναγνωρίζοντας τον αντίκτυπο των smartphones στις ταξιδιωτικές εμπειρίες, η FTLO εισήγαγε αναχωρήσεις χωρίς κινητά τηλέφωνα το 2024. Με αυτόν τον τρόπο, στοχεύει να προωθήσει βαθύτερες συνδέσεις μεταξύ των συνταξιδιωτών και μια βαθύτερη εμβάθυνση και εκτίμηση των τοπικών πολιτισμών.

  • Διώχνοντας τη μοναξιά

Η μοναξιά έχει γίνει ένα διαδεδομένο ζήτημα στις ΗΠΑ, με το Surgeon General να φτάνει στο σημείο να την χαρακτηρίζει επιδημία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα μεταξύ των νέων ενηλίκων κάτω των 30 ετών, με περίπου το 25% να αναφέρει σημαντικά αισθήματα μοναξιάς, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της Gallup. Οι απομακρυσμένες και υβριδικές μορφές εργασίας έχουν επιδεινώσει περαιτέρω τα αισθήματα απομόνωσης, με πάνω από τους μισούς (53%) Αμερικανούς που εργάζονται με υβριδικά μοντέλα να αγωνίζονται να επικοινωνήσουν με τους συναδέλφους τους, όπως διαπίστωσε το Pew Research Center.

Δεν προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι η έκθεση Megatrends 2024 του Skift προβλέπει φέτος ένα “κύμα” ταξιδιωτικών προγραμμάτων που διευκολύνουν περισσότερες, και πιο αυθεντικές και ουσιαστικές, συνδέσεις τόσο με άλλους ταξιδιώτες, όσο και με τους ντόπιους στους προορισμούς επίσκεψης. Και, ενώ οι αναζητήσεις για ταξίδια σόλο έχουν αυξηθεί κατά ένα εκπληκτικό ποσοστό 145%, σύμφωνα με το Pinterest, το να ταξιδεύεις σόλο δεν σημαίνει πάντα ότι ταξιδεύεις μόνος σου, ειδικά όταν οι ταξιδιώτες συμμετέχουν σε μια ομαδική εκδρομή με ομοϊδεάτες.

Σύμφωνα με την FTLO, τα ομαδικά ταξίδια αποτελούν ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό αντίδοτο σε αυτή τη μάστιγα της μοναξιάς, διευκολύνοντας τις γνήσιες συνδέσεις μεταξύ των συμμετεχόντων. Οι έρευνες της μάρκας μετά το ταξίδι διαπίστωσαν ότι οι φιλίες που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια αυτών των ταξιδιών έχουν σημαντικές επιδράσεις στη ζωή των ανθρώπων, οι οποίες συχνά επεκτείνονται πολύ πέρα από το ίδιο το ταξίδι.

  • “Αργό”, υπεύθυνο ταξίδι

Υποστηρίζοντας την πρόβλεψη του Pinterest για την αύξηση των “αργών” ταξιδιών, το Skift προέβλεψε επίσης την αύξηση της δημοτικότητας των μοναδικών ταξιδιών που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να συνεργαστούν με τους ντόπιους στους προορισμούς που επισκέπτονται.

Η FTLO έχει διαπιστώσει ότι οι πιο περιζήτητες ταξιδιωτικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν την εξερεύνηση της τοπικής κουζίνας και τη συμμετοχή σε τοπικές πολιτιστικές εμπειρίες. Ως εκ τούτου, με έμφαση στον “αργό”, υπεύθυνο τουρισμό, τα ταξίδια της FTLO δίνουν προτεραιότητα στον ελεύθερο χρόνο των συμμετεχόντων για να εμβαθύνουν και να εξερευνήσουν τις τοπικές κοινότητες και να συμμετάσχουν σε μοναδικές περιπέτειες.

Πηγή: money-tourism.gr 




00 inkefalonia general ad 300X250