Πώς θα κάνετε καλύτερη διαχείριση των social media της επιχείρησής σας

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2020 17:00

Πώς θα κάνετε καλύτερη διαχείριση των social media της επιχείρησής σας

Η διαχείριση των social media στο πλαίσιο ενός επιχειρηματικού εγχειρήματος, δεν είναι… παιχνιδάκι!

Παρακολουθώντας επαγγελματικά digital marketing σεμιναρια θα είστε σε θέση να προωθήσετε αποτελεσματικά τη δραστηριότητά σας και να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, αποκομίζοντας πολλαπλά οφέλη.

Η στρατηγική παρουσία στα κατάλληλα social media και η στοχευμένη διαφήμιση σε αυτά μπορούν να αυξήσουν θεαματικά το πελατολόγιο και τις πωλήσεις σας, επιφέροντας αύξηση των κερδών και μακροημέρευση για την επιχείρησή σας.

Αν επιδιώκετε να αξιοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τα social media προκειμένου να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε στο εγχώριο ή και παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό, δείτε παρακάτω όσα χρειάζεται να προσέχετε για να πετύχετε ευκολότερα τους στόχους σας.

Επιλέξτε τα κατάλληλα social media για τη δραστηριότητά σας

Αν εμπορεύεστε είδη που απευθύνονται σε καταναλωτές άνω των 50 ετών, σίγουρα το Instagram δεν είναι κατάλληλο κοινωνικό δίκτυο για να προωθήσετε τα προϊόντα σας!

Διότι, από τα στοιχεία χρήσης στο εν λόγω μέσο φαίνεται πως το προτιμούν άτομα από... 13 έως -το πολύ- 40 ετών.

Επομένως, προτού αποφασίσετε το ύψος της επένδυσής σας στο social media marketing, χρειάζεται να βρείτε σε ποιο μέσο θα το διαθέσετε.

Οι καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων για δραστηριοποίηση είναι σήμερα το Facebook, το Google My Business, το Instagram, το LinkedIn, το Pinterest, το Twitter και το YouTube.

Φυσικά, δεν γίνεται να καταπιαστείτε με όλες αυτές, αλλά θα πρέπει πρώτα να εξετάσετε πού μπορεί να εντοπίζεται το κοινό σας ώστε να κάνετε τις πλέον συμφέρουσες επιλογές.

Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα που έχουν σημασία

Τα likes και οι… καρδούλες των χρηστών στις δημοσιεύσεις και τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να δημιουργούν εντυπώσεις, ωστόσο δεν εξασφαλίζουν ότι βρίσκεστε κοντά στην επίτευξη των στόχων σας.

Γι αυτό είναι σημαντικό, κάθε ενέργεια που κάνετε στα social media να «μετράτε» τα πραγματικά αποτελέσματα, βάσει της στρατηγικής που ακολουθείτε κάθε φορά.

Όταν ορίζετε έναν στόχο για μία νέα καμπάνια, χρειάζεται να παρακολουθείτε την πορεία των δεδομένων ώστε να δείτε αν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, τότε πρέπει να «μετράτε» τις αντιδράσεις και τα πρόσωπα επιρροής που αναφέρονται σε αυτό.

Αν στοχεύετε να επεκτείνετε το φάσμα επιρροής σας, πρέπει να «μετράτε» τον βαθμό συμμετοχής και τους νέους ακόλουθους.

Ενώ αν ο στόχος σας είναι οι πωλήσεις, τότε δεν χρειάζεται να σας απασχολεί πόσα likes έχετε κάτω από τις δημοσιεύσεις σας αλλά πόσες μετατροπές έγιναν -δηλαδή, πόσοι πελάτες ήρθαν στο φυσικό κατάστημα για αγορές ή έκαναν παραγγελία μέσω του eshop σας.

Μην παραμελείτε το κοινό σας και μην εφησυχάζετε

Σε περίπτωση που εφαρμόζετε τα στρατηγικά βήματα για την αξιοποίηση των social media προς όφελος της επαγγελματικής σας δραστηριότητας και ήδη βλέπετε τα πρώτα αποτελέσματα, μην επαναπαυθείτε!

Η αναζήτηση του κοινού που προσιδιάζει στη δραστηριότητά σας είναι συνεχής και εντατική στα social media, τα οποία συνεχώς ανανεώνονται, προσφέροντας νέες επιλογές τόσο στους χρήστες όσο και τους διαφημιζόμενους. Αυτό που έχετε να κάνετε, με άλλα λόγια, δεν περιλαμβάνει σε καμία περίπτωση εφησυχασμό, αλλά πειραματισμό και προγραμματισμό.

Επιπλέον, είναι σημαντικό, ακόμα και όταν νιώθετε ότι πετυχαίνετε μεγάλο μέρος των στόχων σας, να μην παραμελείτε το κοινό σας.

Διακόπτοντας την αλληλεπίδραση (αφήνοντας αναπάντητα σχόλια και μηνύματα για παράδειγμα) είναι σαν να περιφρονείτε την ίδια σας την προσπάθεια.

Ακόμα και αν λόγοι ανωτέρας βίας σάς αναγκάζουν να απέχετε για ένα χρονικό διάστημα από τα social media της επιχείρησής σας, είναι καλύτερα με ειλικρίνεια και ανθρώπινο πρόσωπο να ενημερώσετε τους πελάτες σας παρά να «εξαφανιστείτε».