Μάινας, Ματσούκα και Καστανη από το «Περλιμπλίν και Μπελίσα» μιλουν στο INKEFALONIA

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017 10:59

Μάινας, Ματσούκα και Καστανη από το «Περλιμπλίν και Μπελίσα» μιλουν στο INKEFALONIA

Συνέντευξη στο Μάκη Μοσχόπουλο Μάινας, Ματσούκα και Καστανη από το «Περλιμπλίν και Μπελίσα» μιλουν στο ikefalonia  

Στο inkefalonia μίλησαν οι πρωταγωνιστές του «Περλιμπλίν και Μπελίσα» Σ Μάινας, Δ Ματσούκα και Ε Καστάνη λίγο πριν την παράσταση τους στο κηποθέατρο της Ιακωβατείου βιβλιοθήκης στο Ληξούρι. Δεκτικοί και ευδιάθετοι μας είπαν για τους ρόλους που υποδύονται, για τα μελλοντικά τους σχέδια αλλά και για την ελληνική τηλεόραση.

Στέλιος Μάινας: Ο Περλιμπλίν είναι ένας μεσόκοπος πενηντάρης κλεισμένος στο σπίτι του και αφοσιωμένος στα βιβλία. Ζει σε μια εικονική ζωή αγνοώντας την πραγματική και γνωρίζει όσα του μεταφέρει η οικονόμος του. ψάχνει να βρει τι του λείπει από την ζωή και το βρίσκει ακούγοντας από το μπαλκόνι του απέναντι σπιτιού τη φωνή της Μπελίσα. Την ερωτεύεται,  όχι ακούγοντας την, του αρέσει και την ερωτεύεται και με την παρότρυνση της οικονόμου του την παντρεύεται. Την πρώτη νύχτα του γάμου η Μπελίσα τον απατά με πέντε διαφορετικούς άνδρες και παραδόξως αντί να καταθέσει τα όπλα ο Περλιμπλίν την ερωτεύεται ακόμα περισσότερο.

Ο κόσμος έρχεται πάντα ουδέτερος να δει μια παράσταση, ούτε υπέρ ούτε κατά. Ο καθένας εισπράττει αυτό που κατά τι έχει και κατά πως νομίζει, ανάλογα με αυτό που είναι τον αγγίζει διαφορετικά, είναι ένα έργο που πάλλεται στις ευαίσθητες χορδές των ανθρώπων

Δεν υπάρχει τηλεόραση. Η τηλεόραση είναι απούσα από την ελληνική πραγματικότητα προς το παρόν τουλάχιστον.

Δήμητρα Ματσούκα: Η Μπελίσα είναι ένα νέο κορίτσι και έχει όλη αυτή τη θρασύτητα της νιότης της, ζητάει το πάθος, το σωματικό πάθος, θέλει να δεθεί με αυτόν τον τρόπο, όχι με τον τρόπο τον πνευματικό. Νομίζω σε αυτό πρωτοτυπεί ο Λόρκα γιατί εξυμνεί την σωματική έλξη και την καθαγιάζει.

Στο τέλος μιας παράστασης συνήθως αυτοί που έρχονται στο καμαρίνι είναι αυτοί που τους ‘άρεσε.  Αλλά κατά την διάρκεια του έργου και όσο μπορώ να διακρίνω ο κόσμος δεν κινείτε, δεν μιλάει, δείχνουν να παρακολουθούν το έργο και αυτό είναι ένα κέρδος.

Για τον χειμώνα δεν έχω καταλήξει κάπου, δεν έχω ακόμα κάτι ανακοινώσιμο. Τηλεοπτικά έτσι κι αλλιώς δεν κάνω πολλές εμφανίσεις.

Ελένη Καστάνη: Η Μαγκολφα είναι η παραμάνα του Περλιμπλίν,  ουσιαστικά είναι σαν μάνα του και θέλει να τον παντρέψει. Τα καταφέρνει, του προξενεύει την Μπελίσα , γίνεται ο γάμος αλλά μετά το μετανιώνει.

Εγώ το χειμώνα θα παίξω σε μια κωμωδία των Ρήγα-Αποστόλου στο θέατρο Πειραιώς 131, το έργο ακόμα γράφεται, θα είμαστε πέντε γυναίκες μαζεμένες, με την Χρύσα Ρώπα, Τζέση Παπουτσή και άλλα ονόματα που δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα.

Tηλεόραση δεν υπάρχει, κάθομαι και βλέπω τον εαυτό μου σε επαναλήψεις, το προτιμώ αυτό από το να παρακολουθώ τα Τούρκικα σήριαλ που δεν μου αρέσει η γλώσσα τους.


Ετικέτες:


ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ