Ενας Κεφαλονίτης μαθητής αναλύει την αναγκαιότητα της ποσόστωσης

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016 05:10

Ενας Κεφαλονίτης μαθητής αναλύει την αναγκαιότητα της ποσόστωσης

Ενας Κεφαλονίτης υποψήφιος των Πανελληνίων εξετασεων αναλύει την αναγκαιότητα της ποσόστωσης και για το 2016.

Αξιότιμη κυρία Βουλευτή , αγαπητοί συμπολίτες και συμμαθητές,

Θα επιθυμούσα να αναφερθώ στο ζήτημα της ποσόστωσης, διότι έχουν ειπωθεί διάφορες ανακρίβειες. Παρατηρούμε τον τελευταίο χρονικό διάστημα, ότι ο καθένας εκφράζει την οιανδήποτε άποψη του και την δημοσιεύει δίχως τα επιχειρήματα τα του να αντιπροσωπεύουν την αλήθεια.

Αρχικά θα αναλύσω το ζήτημα ότι δεν χρειάζεται η ποσόστωση. Αυτό πάντοτε είναι σχετικό προφανώς επειδή δεν έχουμε την ίδια εικόνα εκ των έσων. Έτσι και γω με την σειρά, μου θα σας δημιουργήσω την πλήρες εικόνα των γεγονότων, ως έχουν μιας και είχα την ευκαιρία να τα ζήσω.

Δηλαδή, ας αρχίσουμε με το πιο σημαντικό από όλα τα μαθήματα. Θα πρέπει να κατανοήσουμε την σημασία και των τριών τάξεων του λυκείου για την συνεχεία στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Άρα με την παραμονή των κλειστών σχολείων σε όλο το νησί, ότι χάθηκε ύλη που θα
'πρεπε να είχε ολοκληρωθεί στην προηγούμενη τάξη. Επομένως, με αυτό έχουμε ως αποτέλεσμα δημιουργίας κενών στους μαθητές. Όπου ότι προσπάθεια και να κάνει ο μαθητής να καλύψει την ύλη, όπως θα προχωρούσε την επόμενη χρονιά, πάλι δεν προλαβαίνει να την καλύψει,όποτε δεν
αποτελεί θέμα ότι εκ μέρους των καθηγητών καλύφθηκε. Τελικά είναι πολύ απλό τα κενά από την πρώτη λυκείου προστέθηκαν στην δεύτερα και μετέπειτα στην τρίτη υπήρχαν κενά και εκ των δυο προηγούμενων τάξεων. Αλλά λογικά είναι πιο εύκολο να πούμε, ότι η φετινή τάξη της τρίτης
λυκείου είναι πιο αδύνατη αντί να εντοπίσουμε ποια είναι η πραγματική ριζά του κακού, δυστυχώς οι προσδιορισμοί στην κοινωνία μας είναι πιο εύκολοι να δοθούν.

Όμως πέραν των προηγούμενων τίθεται και το θέμα της ψυχολογίας των μαθητών. Με αυτό θέλω να αναπτύξω ότι από τον σεισμό , ψυχικά και σωματικά μπορεί να πήρε περισσότερον καιρό, να προσαρμοστούν στην νέα κατάσταση που επικρατούσε στο νησί, εδώ να τονίσω ότι και αυτό
μπορεί να συμπεριλαμβανόταν με αυτά, που προ ανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο, ότι ήταν ο μήνας,άλλα και συν μέχρι την προσαρμογή μαθητών όπως και καθηγητών. Επιπροσθέτως εδώ οι καθηγητές μας να μας εμψυχώνουν στην ουσία, ότι εντάξει παιδιά θα τα καταφέρεται, άλλα εις
βάθος είμαι σίγουρος, πως ούτε οι ίδιοι το πιστεύουν. Στο τέλος όταν πλέον έχει έρθει η κρίσιμη στιγμή ο μαθητής είναι αυτός, που του έχει εμφυτευτεί μέσω διάφορων παραπλανήσεων και ψέματα, όπου του έχουν πει το αίσθημα της ανικανότητας , ότι ο ίδιος φταίει για όλα , ενώ τα
μαθήματα ιδίως της δυτικής πλευράς του νησιού μας στα σχολειά αυτά καθώς και των υπολοίπων δεν λειτουργούσαν πως θα έπρεπε με πολλές στερήσεις και οτιδήποτε άλλο μπορούμε να φανταστούμε. Έτσι λοιπόν και εμείς αφήνουμε να νομίζουμε, ότι για όλα φταίει ο μαθητής
προφανώς έτσι βολεύει ορισμένους να τα ρίχνουν στους αδύναμους της περιπτώσεως, τους μαθητές.

Ακόμη επειδή θέλω να τονίσω, ότι επειδή υπάρχει μια κακία που εκφράστηκε στα παιδιά των προηγουμένων ετών, που πήραν την ποσόστωση. Οφείλω να ενημερώσω ότι αυτά τα παιδιά πλέο φοιτητές τα καταφέρνουν πάρα πολύ καλά στις σχολές, δίνοντας σας δυο προσωπικές περιπτώσεις
που γνωρίζω,φίλους μου, όπου περάσαν και οι δυο τους τα 6 από τα 7 μαθήματα του εξάμηνου τους, ενώ άλλα παιδιά, που ήταν εισακτέοι κανονικά μέσω των πανελληνίων δεν τα κατάφεραν να τα πάνε όπως οι δικοί μας. Το θέμα είναι να καταλάβουμε ότι μέγιστη σημασία έχει να αγαπάς αυτό
που κάνεις και θα διαπρέψει, όπως και μας το απέδειξαν αυτό τα παιδιά μας, γιατί έτσι πρέπει να τα βλέπουμε.

Προς την κυρία βουλευτή, επειδή έθεσε ζήτημα νομικό στην ποσόστωση. Θα ήθελα να της υπενθυμίσω, πως ο αξιότιμος κύριος υπουργός παιδείας είπε, ότι αν είναι ανάγκη να δοθεί η ποσόστωση για τρίτη και τελευταία χρονιά. Αν νομίζετε με όλο το σεβασμό που σας έχω ότι αυτά,
που έχω προαναφέρει δεν αποτελούν προβλήματα. Αλλά να θυμηθούμε και όλα τα υλικοτεχνικά προβλήματα που υπάρχουν ακόμη σε μέρη του Ληξιουρίου και της Παλικής τότε δεν ξέρω τι πρόκειται για πρόβλημα και τι είναι ανάγκη. Εκτός αυτού σας δίνεται η ευκαιρία να δείξετε την
αγάπη σας στους νέους του νησιού μας με το να τους βοηθήσετε με την ποσόστωση. Ενώ εσείς διαφωνείτε, με συγχωρείτε άλλα με αυτό τον τρόπο χάνεται η εκτίμηση που σας έχει μέχρι στιγμής.

Κάνετε πράξη την ποσόστωση και θα δείτε ότι θα είστε πάντοτε αυτή που τους βοήθησε, και όχι αυτή που σε μια εκ των πιο δύσκολων στιγμών της ζωής τους,που στην πραγματικότητα θα κρίνει την συνέχεια τους αλλά και τι θα προσφέρουν πίσω σε αυτό το τόπο που αγαπάμε. Ενώ αν
διαλέξετε το δρόμο της αποστασιοποίησης από εμάς η ιστορία του τόπου και ο κόσμος θα σας κρίνει.

Τελικά θέλω να κάνω μια διευκρίνηση για τις θέσεις των εισακτέων μεσώ της ποσόστωσης για την αποκατάσταση της αληθείας. Δηλαδή, εδώ θα σας εξηγήσω πως πράγματι δουλεύει η ποσόστωση. Για παράδειγμα μια σχολή θα έχει αριθμό εισακτέων 150 άτομα , άρα αυτή η σχολή θα
πάρει τους κανονικά υποψηφίους με το σύστημα το ισχύον 150 και ο Κεφαλλονίτης μαθητής θα είναι ο 151 διότι αυτό γίνεται στην ουσία +1. Επομένως δεν “κλέβουν” καμία θέση άλλου εισακτέου που δίνει πανελλήνιες φέτος.

Τέλος θα ευχαριστήσω, όλους τους συμπολίτες μου που αφιέρωσαν τον χρόνο τους να καταλάβουν πως έχουν τα πράγματα. Ενώ την αξιότιμη κυρία βουλευτή να μην ακούει ή να πιστεύει τι μπορεί ο καθένας “καλοθελητής” της λέει, και να με ακούσει ως έναν νέο που σε μερικά
χρονιά θέλει να δώσει πίσω στον τόπο του, όπως και όλοι οι συμμαθητές του.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και αγάπη υποψήφιος πανελληνίων 2016,

Νικόλαος Κολαΐτης




336 X 280

16122257999808197650 2

 

 

00 inkefalonia general ad 300X250