Εντυπωσιακά στατιστικά επίλυσης προβλημάτων από το e-argostoli - Φραντζής: Αναγνωρίζεται η δουλειά των υπαλλήλων

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2022 19:44

Εντυπωσιακά στατιστικά επίλυσης προβλημάτων από το e-argostoli - Φραντζής: Αναγνωρίζεται η δουλειά των υπαλλήλων

Ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Νίκος Φραντζής φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» στον Cosmos 96,5 και μίλησε για την εφαρμογή e- Argostoli και για την σημαντική διάκριση για τον Δήμο από την  Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης σχετικά με την εφαρμογή.

«Εμπνευστής της εφαρμογής ήταν ο Δήμαρχος, που όταν επισκεφτήκαμε στην αρχή της θητείας μας τα Τρίκαλα, είδαμε αυτή την εφαρμογή και αποφασίσαμε να την προσαρμόσουμε και να συνεργαστούμε να την κάνουμε στην Κεφαλονιά. Και έχουμε και μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη. Η Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης εφαρμόζει ένα πρόγραμμα τα τελευταία χρόνια, από το 2012 που αναδεικνύει τις καλές πρακτικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες των Δήμων. Είχαμε υποβάλλει αίτημα να αναδειχτεί αυτή η πρακτική. Στην κατηγορία «ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ» ο Δήμος Αργοστολίου, αναγνωρίστηκε και κοινοποιείται σήμερα σε 332 Δημάρχους, σε 210 Γενικούς Γραμματείς των Δήμων, σε 13 Εκτελεστικούς Γραμματείς των Περιφερειών, στον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ και στους 13 Προέδρους των ΠΕΔ και στα διευθυντικά στελέχη του ΥΠΕΣ».

«Είναι μια αναγνώριση της προσπάθειας που κάνουν οι υπάλληλοι. Όχι μόνο αυτοί που εργάζονται στο e- Argostoli, αλλά και η Διεύθυνση Καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, οι συνεργάτες και οι εξωτερικοί συνεργάτες, οι οποίοι μόλις πάρουν την εντολή αμέσως επιλύουν τα προβλήματα. Έως τώρα έχουν υποβληθεί 1548 αιτήματα, έχουν υλοποιηθεί τα 1488 (95%) και βρίσκονται σε διαδικασία ανάθεσης 46 αιτήματα».

«Κάθε μήνα έχουμε αναλυτικά στατιστικά. Τα περισσότερα έχουν να κάνουν  με την περισυλλογή ογκωδών  απορριμμάτων, ηλεκτροφωτισμό και γενικότερα ευπρεπισμό. Έχουμε μέσο όρο διεκπεραίωσης 2 μέρες. Όλοι οι εργάτες τρέχουν και ανταποκρίνονται άμεσα. Όταν πήγαμε να το εφαρμόσουμε, από τα Τρίκαλα μας είπαν, πως αν θέλουμε να πετύχει θα πρέπει να οργανώσουμε όλο το background. Δηλαδή, δεν αρκεί μόνο να παίρνεις το αίτημα, αλλά να έχεις τον μηχανισμό που να ανταποκρίνεται. Μέχρι στιγμής το έχουμε πετύχει, χάρη στην συνεργασία των εργαζομένων».

«Όταν ο πολίτης πλησιάζει το γραφείο, είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω τηλεφώνου- υπολογιστή κλπ. θέλουμε να αντιλαμβάνεται ότι το πρόβλημά του αυτομάτως γίνεται και πρόβλημα του υπαλλήλου που το αναλαμβάνει. Σύντομα, μέχρι το τέλος του χρόνου, η εφαρμογή θα μπορεί να μπει και σε όλα τα κινητά. Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί. Ο στόχος είναι οπουδήποτε και αν είσαι να μπορείς να δώσεις την εντολή».