Διαφημιζόμαστε στο ίντερνετ

Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 30 Απριλίου 2020 10:57

Διαφημιζόμαστε στο ίντερνετ

Μια από τις σημαντικότερες πρακτικές μιας επιχείρησης για να παρουσιαστεί και να γίνει γνωστή στους καταναλωτές είναι η διαφήμιση. Μέσω της διαφήμισης έχουμε την δυνατότητα να προσελκύσουμε το κοινό, να παρουσιάσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, να προσφέρουμε προσφορές στους καταναλωτές και να δημιουργήσουμε engagement με το κοινό μας.

Πολύ περισσότερο στην εποχή της τεχνολογίας, κάθε επιχείρηση οφείλει να δημιουργήσει διαφήμιση στο ίντερνετ για να μπορέσει να αυξήσει το πελατολόγιό της. Εξάλλου το ίντερνετ είναι ένα από τα πλέον βοηθητικά εργαλεία για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας στο ίντερνετ:

  • Google AdWords

Η διαφήμιση στο Google είναι ένας από τους πλέον διαδεδομένους τρόπους διαφήμισης για μια επιχείρηση. Το μόνο που χρειάζεται να προσέξουμε είναι οι λέξεις – κλειδιά που θα χρησιμοποιήσουμε στην ιστοσελίδα μας, ώστε φτιάχνοντας μια διαφήμιση στη Google, οι χρήστες του ίντερνετ να μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα μας χρησιμοποιώντας τις λέξεις – κλειδιά που έχουμε ορίσει.

  • Youtube Ads

Άλλος ένας τρόπος αποτελεσματικών διαφημίσεων στο ίντερνετ είναι οι διαφημίσεις στο Youtube οι οποίες παίζουν πάντα στην αρχή πριν την έναρξη των βίντεο που επιλέγει ο χρήστης να δει. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να διαρκούν ακόμη και μόνο λίγα δευτερόλεπτα, ενώ εμείς έχουμε την ευκαιρία να φτιάξουμε έξυπνα γραφικά και εικόνες ή ακόμη και να παρουσιάσουμε εμείς οι ίδιοι τα νέα μας προϊόντα ή τις προσφορές των υπηρεσιών μας.

  • E-mail marketing

Επίσης διαδεδομένος τρόπος διαφήμισης είναι τα ενημερωτικά e-mail που στέλνουμε κατά καιρούς στους πελάτες μας. Φυσικά, για να μπορέσουμε να στείλουμε e-mail θα πρέπει οι ίδιοι οι πελάτες να μας έχουν παραχωρήσει τις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις. Αν επιλέξουμε έναν τέτοιο τρόπο διαφήμισης είναι καλό να έχουμε υπ’ όψιν μας ότι θα πρέπει να στέλνουμε τακτικά ενημερωτικά e-mails, αλλά όχι σε βαθμό που η επικοινωνία μας να γίνεται κουραστική για τους πελάτες μας.

  • Facebook Ads

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε εμείς το κοινό στο οποίο θέλουμε να στοχεύσουμε ορίζοντας ως προϋποθέσεις την ηλικία, το φύλο, την περιοχή, ακόμη και τα προσωπικά ενδιαφέροντα των χρηστών που θέλουμε να στοχεύσουμε. Έτσι οι χρήστες με τα στοιχεία που έχουμε ορίσει βλέπουν στην αρχική του σελίδα στο Facebook τη διαφήμιση της επιχείρησής μας, ακόμα και όταν δεν ψάχνουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

  • Instagram Ads

Με παρόμοια λογική λειτουργεί και το Instagram, όπου δημιουργούμε μια επί πληρωμή διαφήμιση και προβάλουμε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν. Η πλατφόρμα του Instagram είναι ιδανική αν θέλουμε να προωθήσουμε ρούχα ή έπιπλα ή αν διαθέτουμε ξενοδοχείο σε κάποιο προορισμό και θέλουμε να αυξήσουμε τους επισκέπτες μας. Δεν ξεχνάμε εδώ το ρόλο που παίζει μια πολύ δυνατή εικόνα, αφού το Instagram είναι το social media των εικόνων και μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις.

Βλέπουμε λοιπόν ότι οι επιλογές μας για διαφήμιση στο ίντερνετ είναι πάρα πολλές και εμείς είμαστε έτοιμοι να διαλέξουμε ποιες είναι οι καταλληλότερες για τη δική μας επιχείρηση.




fraport-mobile