Πώς το digital marketing ωφελεί το e-shop και το φυσικό σας κατάστημα

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020 09:51

Πώς το digital marketing ωφελεί το e-shop και το φυσικό σας κατάστημα

Τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας παρέχουν τη δυνατότητα σε κάθε επιχειρηματία, ανεξάρτητα από το μέγεθος της δραστηριότητάς του, να διαφημίσει τα προϊόντα του στο κοινό που τον ενδιαφέρει σε κάθε σημείο του πλανήτη.

Όταν έχει γίνει σωστή και προσεκτική εργασία στην κατασκευη ιστοσελιδας, το eshop σας αρχικά αλλά και το φυσικό σας κατάστημα, μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη του digital marketing, χάρη στις προηγμένες διαφημιστικές πλατφόρμες που διαθέτουν τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα.

Η αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων του ψηφιακού marketing είναι βέβαιο πλέον, μετά από τόσα χρόνια εφαρμογής και εμπειρίας, πως μπορούν να προβάλουν τη δική σας digital επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της ή το γεωγραφικό σημείο που βρίσκεται η φυσική έδρα της, σε στοχευμένο κοινό με τον μικρότερο δυνατό διαφημιστικό προϋπολογισμό.

Πώς μπορεί αν γίνει αυτό; Συνεχίστε παρακάτω προκειμένου να κατανοήσετε πώς το digital marketing μπορεί να αυξήσει αισθητά τις πωλήσεις και τα κέρδη της ηλεκτρονικής και φυσικής επιχείρησής σας, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Καθορίστε τους στόχους της στρατηγικής σας

Είτε επιδιώκετε να ενισχύσετε τις πωλήσεις στο eshop σας είτε στη φυσική σας επιχείρηση, το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνετε είναι καθορίσετε τους στόχους σας, τι επιθυμείτε να αποκομίσετε από την όλη προσπάθεια. Καταγράφοντας αυτούς τους στόχους θα έχετε δημιουργήσει μια βάση για να μπορέσετε να περάσετε στις λεπτομέρειες της στρατηγικής σας. Μόνο αφότου έχετε υλοποιήσει το πλάνο των ενεργειών σας θα έχετε τη δυνατότητα ως επιχείρηση να προχωρήσετε τις προωθητικές ενέργειες που εξυπηρετούν τις βλέψεις σας και να παρακολουθείτε τις μετρήσεις που τις αφορούν ώστε να προβαίνετε σε διορθωτικές κινήσεις όπου χρειάζεται.

Αξιοποιήστε στο έπακρο το email marketing

Μπορεί να σας ακούγεται παρωχημένο, αλλά δεν είναι -παραμένει μάλιστα ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Παρά το GDPR (με την έλευση του οποίου πολλοί αναφέρθηκαν στο τέλος του email marketing και διαψεύστηκαν) το marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνεχίζει να προτιμάται από επιχειρήσεις και εταιρείες που επιδιώκουν να ενημερώνουν τους ήδη πελάτες τους για νέα και προσφορές αλλά και για να προσεγγίζουν άλλους χρήστες που με κάποιον τρόπο έχουν αλληλεπιδράσει με αυτές. Δημιουργώντας ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο σχετικά με νέα που αφορούν στη δραστηριότητά σας, έχετε την ευκαιρία να οικοδομήσετε μια διαδραστική σχέση με τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για επιχειρήσεις σαν τη δική σας.

Εντάξτε στον προγραμματισμό σας το νέο περιεχόμενο

Το content marketing μπορεί «μεταμορφώσει» το brand της επιχείρησή σας αν το αξιοποιήσετε σωστά και το προσεγγίσετε με επαγγελματισμό. Από τα άρθρα που ενημερώνουν το blog του eshop σας μέχρι τα κείμενα που συνθέτουν κάθε σελίδα του, είναι σημαντικό να εστιάσετε στην καλύτερη δυνατή ενημέρωση των χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η επωνυμία σας θα ωφεληθεί σε βάθος χρόνου -όχι άμεσα- λόγω των μακροχρόνιων επιδράσεών της και της ικανότητάς της να απεικονίζει το εμπορικό σήμα σας στο σωστό κοινό με οργανικό τρόπο, βελτιώνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στους νέους αλλά και τους ήδη πελάτες σας. Το περιεχόμενο άλλωστε, καθίσταται ακόμα πιο σημαντικό για τη συνολική επισκεψιμότητα του eshop σας όταν εφαρμόζετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO -που σας βοηθάει να προβάλεστε ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης που πραγματοποιούν οι χρήστες στη Google.