Ανοιξε το ακριβότερο ξενοδοχείο στον κόσμο -Ανήκει στον «Λουδοβίκο» της Κίνας [εικόνες]

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016 09:14

Ανοιξε το ακριβότερο ξενοδοχείο στον κόσμο -Ανήκει στον «Λουδοβίκο» της Κίνας [εικόνες]


Φτιαγμένο σαν γαλλικό παλάτι, αυτό το ξενοδοχείο στο Μακάο στοίχισε 1,4 δις δολάρια για να χτιστεί.

Βρίσκεται στην καρδιά του Μακάο, ονομάζεται The 13 και αποτελεί το πολυτελέστερο ξενοδοχείο στον κόσμο. Είναι και το ακριβότερο στον κόσμο, οι τιμές του δεν έχουν ταβάνι.

Το ξενοδοχείο άνοιξε στα τέλη του καλοκαιριού, αποτελείται αποκλειστικά από βίλες και διαθέτει και 200 σουίτες έκτασης ως ... 1.000 τετραγωνικά μέτρα η καθεμία. Σε κάθε σουίτα υπάρχει μπάτλερ ενώ ο κάθε πελάτης διαθέτει τη δική του Rolls-Royce Phantom για να κάνει τις μετακινήσεις του στα καζίνο, στα εστιατόρια, στις επαγγελματικές συναντήσεις και στο αεροδρόμιο.

Ενα υπνοδωμάτιο σουίτας:


Κάτοχος αυτού του σπάνιου μπαρόκ ξενοδοχείου είναι η αλυσίδα Louis XIII Holdings Ltd, και ανήκει στον Κινέζο δισεκατομμυριούχο  Stephen Hung, ο οποίος είναι γνωστός για το εκκεντρικό του life style και για την συλλογή αυτοκινήτων του.



Το 2014 πήγε ο ίδιος στο Λονδίνο και παρήγγειλε 30 Rolls-Royce Phantom, αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων, για το ξενοδοχείο του The 13.Τα αυτοκίνητα έχουν μήκος 6 μέτρα και περίπου 2 μέτρα πλάτος, «περίπου όσο ένα μέσο δωμάτιο ξενοδοχείου στο Λονδίνο», σχολιάζει καυστικά η Washington Post, «με τη διαφορά φυσικά ότι οι Phantom μπορούν να αναπτύξουν μέσα σε 5,8 δευτερόλεπτα τα 60 χλμ την ώρα».


Ο Στίβεν Χανγκ από το Χονγκ Κονγκ δεν είναι ένας «Κροίσος» σαν τους άλλους. Στα 56 του, έχει κόμη εφήβου, όπου κυριαρχεί μία μακριά πλαϊνή φράτζα με κόκκινες και λευκές ανταύγες. Προτιμά τα πολύχρωμα ρούχα, συνήθως πολύ στενά και πολύ… Versace. Λατρεύει τα εξωφρενικά ακριβά κοσμήματα και ποτέ δεν έκρυψε τον τεράστιο πλούτο του, που απέκτησε ως γόνος πλούσιας οικογένειας κι πολλαπλασίασε ως κάτοχος MBA του Columbia, τραπεζίτης επενδυτής στη Merrill Lynch και μετέπειτα «χρυσός» επενδυτής, κυρίως στον κτηματομεσιτικό τομέα.
Στο ασύλληπτο ξενοχείο η λεγόμενη δίπατη Villa du Comte είναι η μικρότερη, με 800 τ.μ, η  Villa de Stephen (από το όνομα του ιδιοκτήτη) είναι 900 τ.μ. και το κόστος ανά διανυκτέρευση είναι 100.000 δολάρια.

Αυτό είναι το μπάνιο της σουίτας:


Κάθε δωμάτιο του ξενοδοχείου είναι μοναδικό και κάθε έπιπλο, διακοσμητικό και έργο τέχνης δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το The 13. Κρύσταλλα, μάρμαρα, ταπισερί, φιλοτεχνημένα ταβάνια και πολυτελή υφάσματα κόβουν την ανάσα στο εσωτερικό του ξενοδοχείου. Τα μπάνια διαθέτουν βελούδινους καναπέδες  king-size, σε μπαρόκ στιλ, όπως στα βασιλικά παλάτια.

Ενα σαλόνι της βίλας Le Compte:


Τα ρούχα που πωλούνται στο ξενοδοχείο είναι αποκλειστικά από την φίρμα  L’Atelier ενώ τρώνε στο εστιατόριο της φίρμας  L’Ambroisie, ενός παρισινού εστιατορίου με 3 αστέρια Michelin. Στα κοσμηματοπωλεία του διατίθενται κομψοτεχνήματα αξίας από 1 εκατ. δολάρια και πάνω.

Εδώ ο ιδιοκτήτης Stephen Hung δίνει τα χέρια με το αφεντικό της Rolls-Royce, Torsten Mueller-Oetvoes, στα κεντρικά της εταιρείας στο Goodwood της Αγγλίας.


Οι πελάτες κατεβαίνουν από προσωπικά ασανσέρ κατευθείαν στο λόμπι του ξενοδοχείου.

Αυτό είναι το ασανσέρ της σουίτας:


«Είναι μια δουλειά που έγινε με αγάπη. Το προσωπικό και εγώ βάλαμε όλη τη δημιουργικότητα και το πάθος μας ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι όλα είναι τέλεια ως την τελευταία λεπτομέρεια», δήλωσε ο ιδιοκτήτης.
Η αλυσίδα πήρε το όνομα Louis XIII Holdings Ltd, από το όνομα του Γάλλου βασιλιά Λουδοβίκου που έχτισε το παλάτι των Βερσαλλιών. Για τη διακόσμησή του Τhe 13 προσέλαβε μέχρι και μία καθαρόαιμη απόγονο του Λουδοβίκου του 13ου, την πριγκίπισσα Τάνια των Βουρβόνων της Πάρμα. «Το 13 είναι ο τυχερός μου αριθμός», δήλωσε ο Κινέζος δισεκατομμυριούχος.


«Η πολυτέλεια που θέλω φθάνει στα άκρα», εξηγεί στην South China Morning Post ο μεγιστάνας από το Χονγκ Κονγκ, που το Paris Match τον ονομάζει εύγλωττα «Ο εκκεντρικός κύριος Hung». Όπως ο ίδιος άλλωστε εξομολογήθηκε στο γαλλικό περιοδικό: «θέλω το Louis XIII να γίνει το αντίστοιχο της πολυτέλειας όπως είναι σήμερα η Google για τη γνώση. Δεν είμαι τόσο νάρκισσος για να συγκρίνω τον εαυτό μου με ένα τέτοιο εμπορικό σήμα, έχουμε όμως λίγο πολύ το ίδιο αξίωμα ως βάση».


iefimerida.gr