Πώς να αξιοποιήσετε τις κριτικές προς όφελος της επιχείρησής σας

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2021 11:29

Πώς να αξιοποιήσετε τις κριτικές προς όφελος της επιχείρησής σας

Η εμπειρία που αποκομίζουν οι καταναλωτές από κάθε επιχείρηση αποτυπώνεται άλλοτε με θετικό πρόσημο άλλοτε με αρνητικό στις κριτικές που δημοσιεύουν οι ίδιοι στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην κατασκευή ιστοσελίδων της Leader Online, είναι πολύ σημαντικό για τους επιχειρηματίες να γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τις αρνητικές κριτικές των πελατών τους αλλά και πώς να αξιοποιούν τις θετικές, προς όφελος της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

Δείτε παρακάτω ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αναδείξετε τις εμπειρίες των πελατών σας, οι οποίοι επέλεξαν τη δική σας επιχείρηση για να εξυπηρετηθούν, είτε αφορά σε προϊόντα είτε σε υπηρεσίες.

Δώστε βήμα στις γνώμες των καταναλωτών

Η δημιουργία μιας σελίδας στο site της επιχείρησής σας η οποία να αφορά αποκλειστικά στις κριτικές των πελατών σας, προσφέρει την ευκαιρία σε κάθε ενδιαφερόμενο να θεωρεί ότι έχει τη δυνατότητα να αποτυπώσει τη γνώμη του από την εμπειρία αλληλεπίδρασης με το κατάστημα ή το γραφείο σας. Αυτή η αίσθηση, ακόμα και αν θεωρείται αυτονόητο από τον καθένα ότι στο site της επιχείρησης φιλοξενούνται οι θετικές κριτικές των πελατών, προσφέρει βήμα στους καταναλωτές να γνωστοποιήσουν σε εσάς την άποψή τους και την εμπειρία τους. Προσπαθήστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να αναδείξετε μέσα από το site σας τις θετικές κριτικές των πελατών σας και ενθαρρύνετε περισσότερους πελάτες σας να αφιερώσουν λίγο χρόνο για να καταγράψουν την εμπειρία τους και να δημοσιεύσετε κάθε μια με τη συγκατάθεσή τους.

Βοηθήστε τους ενδιαφερόμενους να σας επιλέξουν

Οι ενδιαφερόμενοι για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας είναι δεδομένο πως επηρεάζονται από τις κριτικές που διαβάζουν στο site σας, το Google ή και το Facebook. Ακόμα και αν υπάρχουν αρνητικές κριτικές ανάμεσα σε αυτές, ο τρόπος που εσείς τις διαχειρίζεστε αντιστρέφει το κλίμα. Κάθε κριτική πρέπει να σας χαροποιεί, ακόμα και αν είναι αρνητική, διότι σας δίνει την ευκαιρία να βελτιωθείτε. Δεν έχετε λοιπόν, παρά να επιλέξετε τις πιο αντιπροσωπευτικές για το brand σας κριτικές των πελατών και να τις εντάξετε στο site της επιχείρησής σας προκειμένου να βοηθήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας να σας επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού. Φροντίστε μέσα από αυτές που δημοσιεύετε να αναδεικνύονται τα μοναδικά χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας που την κάνουν να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας.

Βελτιώστε τη φήμη και την αυθεντικότητά σας

Ακόμα και αν η «κακιά στιγμή» έχει φέρει μερικές αρνητικές κριτικές που εμφανίζονται στο Διαδίκτυο, δεν πρέπει να σας καταβάλει ούτε να σας αποθαρρύνει. Έχετε τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησης και να ενισχύσετε την αυθεντικότητά της, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη σας το αρνητικό feedback και καταβάλλοντας ειλικρινή προσπάθεια για να διορθώσετε τις εντυπώσεις. Διατηρήστε την ψυχραιμία σας σε κάθε αρνητικό σχόλιο και μην παρασύρεστε από τον -μπορεί και δικαιολογημένο- παρορμητισμό σας. Ζητήστε από τους δυσαρεστημένους καταναλωτές να επικοινωνήσουν ιδιωτικά μαζί σας για να λύσετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, κάνοντας τους υπόλοιπους καταναλωτές που διαβάζουν αυτές τις κριτικές να αισθάνονται σίγουροι ότι θα ασχοληθείτε με τυχόν πρόβλημα που προκύψει και μετά την πώληση. Έτσι, καταφέρνετε να αξιοποιήσετε ακόμα και τις αρνητικές κριτικές προς όφελος του brand σας.