Νίκος Φραντζής: «H πλατφόρμα e-argostoli.gr βοηθάει τον πολίτη στο να μην μπλέκει σε δαιδαλώδεις διαδικασίες για να υποβάλει το αίτημα του»

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2021 10:02

Νίκος Φραντζής: «H πλατφόρμα e-argostoli.gr βοηθάει τον πολίτη στο να μην μπλέκει σε δαιδαλώδεις διαδικασίες για να υποβάλει το αίτημα του»

Ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών μέσω της πύλης www.e-argostoli.gr.

Γι’ αυτή τη νέα υπηρεσία που θα συμβάλει στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Δήμου, αλλά και στην ταχύτερη διαπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών  μίλησε στην εκπομπή “Μέρα Μεσημέρι” στον Inkefalonia 89,2  με τον Γιώργο Χαλαβαζή και την Ελευθερία Κουλουριώτου ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αργοστολίου Νίκος Φραντζής.

Συνοπτικά ανέφερε:

“Πίσω απο τις δύο υπαλλήλους που υποδέχονται τους πολίτες στην “Υπηρεσία Υποβολής Αιτημάτων”, υπάρχει μία σειρά άλλων υπαλλήλων που λαμβάνουν το μήνυμα, άμεσα το περνάνε σε προγραμματισμό και μέσω της ηλεκτρονικής αυτής εφαρμογής γίνεται η ενημέρωση του πολίτη.

Ήδη απο την τρίτη 10 πολίτες μέσω του e-argostoli.gr. υπέβαλαν αίτημα.”

Στην συνέχεια ο κ. Φραντζής εξήγησε με σαφήνεια την πορεία που ακολουθείται μετά την καταγραφή του αιτήματος του πολίτη καταδεικνύοντας ότι η νέα αυτή υπηρεσία  βελτιώνει την καθημερινότητα των πολιτών αλλά και δίνει την δυνατότητα στον Δήμο να καταγράψει και να προγραμματίσει παρεμβάσεις, όπως ασφαλτοστρώσεις  δρόμων κ.λ.π.

Όσον αφορά  το προσωπικό που απασχολείται στην “Υπηρεσία Υποβολής Αιτημάτων” και στην ανάγκη στελέχωσης της με περισσότερους υπαλλήλους ο κ Φραντζής  ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή άμεσα ασχολούνται τρία άτομα, αλλά έμμεσα ασχολείται το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου για να καλυφθούν τα αιτήματα των πολιτών.

“Η υποστελέχωση των υπηρεσιών του  Δήμου όντως είναι ένα πρόβλημα, αλλά απο μια άλλη οπτική γωνία βοηθάει την υποστελέχωση ο σωστός χρονικός προγραμματισμός μέσω της νέας υπηρεσίας. Βοηθάει τον πολίτη να μην μπλέκει σε δαιδαλώδεις διαδικασίες για το αίτημα του.

Ενδεχομένως  μέχρι το τέλος του χρόνου η πλατφόρμα θα λειτουργεί  και μέσω κινητού τηλεφώνου.”

Δεν παρέλειψε να αναφερθεί  στο διερευνητικό ταξίδι που έκανε τον περασμένο Οκτώβριο μαζί με τον Δήμαρχο Αργοστολίου κ. Θεόφιλο Μιχαλάτο  στον Δήμο Τρικάλων και την “έρευνα” που επιχείρησαν για την υπηρεσία αυτή ,την προγραμματική σύμβαση που έκαναν με τον Δήμαρχο Τρικάλων και τα πρώτα καλά αποτελέσματα που προκύπτουν από αυτήν.

Όσον αφορά τα αιτήματα που κατατίθενται στην  “Υπηρεσία Υποβολής Αιτημάτων” αφορούν τις εξής κατηγορίες προβλημάτων:

ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ (Αντικατάσταση Λαμπτήρων, Προβλήματα Λειτουργίας Φωτεινών Σηματοδοτών, Επισκευή Ιστών φωτισμού)
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ (Αποκομιδή Ογκωδών αντικειμένων, καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων, εγκαταλελειμμένα οχήματα)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΠΡΑΣΙΝΟ (Κοπές δέντρων-κλαδέματα, βλάβες παιδικών χαρών)
ΒΛΑΒΕΣ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ & ΥΠΟΔΟΜΩΝ (λακκούβες, σήμανση οδικού δικτύου,)
ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες).

“Παρά τις ελλείψεις, όλο αυτό το σύστημα βοηθάει και συνεπικουρεί τις υπηρεσίες να είναι  πιο παραγωγικές “ όπως τόνισε ο κ. Φραντζής και πρόσθεσε :”Είμαστε υποχρεωμένοι να δημιουργούμε δομές που να μπορούν να ξεπερνιούνται τα προβλήματα της υποστελέχωσης των υπηρεσιών του Δήμου.

Μια τέτοια δομή θα υλοποιηθεί σε λίγο καιρό ,είναι ο Αναπτυξιακός Οργανισμός που έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός του μεταξύ των Δήμων Αργοστολίου, Σάμης και Ιθάκης και είμαστε σε ένα στάδιο αρκετά προχωρημένο.

Έχουν παρθεί οι αποφάσεις από τα τρία Δημοτικά Συμβούλια, έχει ανατεθεί η οικονομοτεχνική μελέτη και με το νέο χρόνο θα ανοίξει τα φτερά του.”

Ακολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης

{https://soundcloud.com/user-46829938/frantzis}