Κεφαλονιά: Ο αυθεντικός χαρακτήρας του νησιού μέσα από το “Travel Reimagined” project

Με φόντο τα κρυστάλλινα νερά του Ιονίου και την αυθεντική φυσική ομορφιά της Κεφαλονιάς, η παραγωγή περιεχομένου στο πλαίσιο της καμπάνιας #TravelReimagined έκλεψε τις εντυπώσεις, παρουσιάζοντας το νησί μέσα από μια βιωματική, σύγχρονη και αυθεντική ματιά.
Το εγχείρημα υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Marketing Greece, η οποία συνεχίζει να επενδύει σε καινοτόμες δράσεις προβολής προορισμών, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο αφηγούμαστε την τουριστική εμπειρία στην Ελλάδα. Μέσα από το “Travel Reimagined”, αναδείχθηκε η ανάγκη για τουρισμό με επίκεντρο τη βιωσιμότητα, την τοπική ταυτότητα και την ουσιαστική επαφή με τον τόπο και τους ανθρώπους του.
Κομβικό ρόλο στην επιτυχία της εν λόγω παραγωγής διαδραμάτισαν οι τοπικοί φορείς και επιχειρήσεις που αγκάλιασαν το όραμα της καμπάνιας:
- Το Εθνικό Πάρκο Σκοτεινού Ουρανού Αίνου, ένας μοναδικός φυσικός πνεύμονας, πρόσφερε πρόσβαση ιδιαίτερα τοπία.
- Η ομάδα του Wildlife Sense έδωσε την ευκαιρία στην αποστολή να έρθει κοντά στο πολύτιμο έργο προστασίας της θαλάσσιας χελώνας Caretta caretta.
- Το Fteri Escape - Motor Boats Rental συνέβαλε με τις θαλάσσιες περιηγήσεις σε απρόσιτους κόλπους όπως η φημισμένη Φτέρη.
- Το Κτήμα Πετρακόπουλος άνοιξε τις πόρτες του, προσφέροντας μια εμπειρία γευσιγνωσίας κρασιού και γνωριμίας με τις γηγενείς ποικιλίες.
- Το εστιατόριο Μύρτιλο επιβεβαίωσε τη δυναμική της τοπικής γαστρονομίας.
- Τέλος, το Εν Κεφαλληνία σφράγισε τη φιλοξενία της αποστολής.
Η Κεφαλονιά, μέσα από τον φακό και το αφήγημα του “Travel Reimagined”, αναδεικνύεται ως ένας προορισμός που δεν αρκείται στη φυσική του γοητεία, αλλά επενδύει στη δημιουργία εμπειριών με ουσία, αξία και διάρκεια.
tornosnews.gr