Οι top τάσεις στο Influencer marketing για το 2020

Δημοσιεύτηκε: Τρίτη, 03 Μαρτίου 2020 09:39

Οι top τάσεις στο Influencer marketing για το 2020

Το ψηφιακό marketing έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και η νέα τάση είναι να αξιοποιούνται δημοφιλείς προσωπικότητες από εταιρείες για διαφημίσεις.

Αυτό είναι το λεγόμενο influencer marketing, στο πλαίσιο του οποίου -όπως μαθαίνετε στα επαγγελματικά σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School- διασημότητες και άτομα που έχουν μεγάλη επιρροή στον κόσμο, όπως πασίγνωστοι αθλητές, αμείβονται για να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η αποτελεσματικότητα που έχει το influencer marketing είναι τεράστια και οι αμοιβές των δημοφιλών προσώπων για απλές αναρτήσεις στα social media μπορεί να είναι αστρονομικές.

Ο διάσημος ποδοσφαιριστής Cristiano Ronaldo, για παράδειγμα, κερδίζει περισσότερα χρήματα όντας influencer στο Instagram από όσα παίζοντας ποδόσφαιρο στην Juventus.  Συγκεκριμένα, αμείβεται περίπου 34 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από την Juventus, ενώ από πληρωμένες αναρτήσεις 47.8 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

Ας δούμε τώρα παρακάτω ποιες είναι οι καινούριες κορυφαίες τάσεις στο influencer marketing για το 2020:

  1. Όλα τα είδη του ψηφιακού marketing θα ενωθούν: το content marketing, το social media marketing και το influencer marketing δεν θα θεωρούνται πια ξεχωριστοί τρόποι διαφήμισης.
  1. Θα γίνεται προσεκτική επιλογή των influencers: Οι εταιρείες θα επιλέγουν προσωπικότητες που θα είναι κοντά στις αξίες τους και δεν θα καταστρέφουν το image τους με απρεπείς συμπεριφορές.
  1. Οι influencers δεν θα είναι απαραίτητα διασημότητες: Απλά το γεγονός ότι κάποιος είναι διάσημος και έχει πολλούς followers δεν θα αρκεί για τις εταιρείες, οι οποίες θα στραφούν σε προσωπικότητες πιο σχετικές με το αντικείμενό τους και το κοινό τους.
  1. Θα χρησιμοποιούνται ειδικές πλατφόρμες από τις εταιρείες: Όσες κάνουν influencer marketing θα αναλαμβάνουν μόνες τους τις διαφημιστικές εκστρατείες με τη βοήθεια πλατφόρμων, χωρίς να τις αναλαμβάνουν σε agencies.
  1. Θα δημιουργείται περισσότερο οπτικοακουστικό υλικό: Εκτιμάται ότι θα ποστάρονται πολλά video με ηχητικό και οπτικό περιεχόμενο σε διάφορες πλατφόρμες, αφού είναι πιο ελκυστικά στο κοινό.
  1. Θα χρησιμοποιούνται ακόμα πιο πολύ οι εργαζόμενοι και οι πελάτες των εταιρειών: Εκτός από τα δημοφιλή πρόσωπα, οι εργαζόμενοι και οι πελάτες μπορούν να βοηθούν στην προώθηση προϊόντων, διότι παρόλο που δεν έχουν τόση αναγνωρισιμότητα, έχουν μεγαλύτερη γνώση του αντικειμένου.
  1. Θα κλείνονται μακροπρόθεσμες συμφωνίες με τους influencers: Μέχρι τώρα, οι εταιρείες συμφωνούσαν με τους influencers βραχυπρόθεσμα για μία διαφημιστική εκστρατεία, και μετά μπορεί να επανέρχονταν.

Από εδώ και πέρα θα επικεντρωθούν στο να χτίσουν σχέσεις διαρκείας μαζί τους, έτσι ώστε να γίνονται διαφημίσεις σε πιο τακτική βάση για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Άλλωστε, το κοινό μπαίνει καθημερινά στο διαδίκτυο και κάνει συχνά χρήση των social media, επομένως και οι εταιρείες θα εγκακαταλείψουν τις διαφημιστικές εκστρατείες που κάνουν 3 ή 4 φορές το χρόνο.

Έτσι, oι influencers δεν θα επιλέξουν να κλείσουν συμφωνία με άλλες εταιρείες που ανταγωνίζονται στον ίδιο τομέα. Για να έχει επιτυχία αυτό το εγχείρημα βέβαια, θα πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των influencers, αφού αν χρησιμοποιούνται μόνο οι ίδιοι συνεχώς θα κουραστεί το κοινό.

Το 2020 λοιπόν το influencer marketing θα είναι στο επίκεντρο, και θα γίνουν διάφορες δοκιμές, πειραματισμοί και στρατηγικές από τα brands, προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη συνταγή που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου και θα αυξήσει τα κέρδη τους.