Πόρος – Κυλλήνη: Τα δύο δρομολόγια την ημέρα που ουσιαστικά είναι… ένα και το ένα πλοίο που θα εξυπηρετεί δύο νησιά (Ζάκυνθο – Κεφαλονιά)

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 31 Μαΐου 2020 14:29

Πόρος – Κυλλήνη: Τα δύο δρομολόγια την ημέρα που ουσιαστικά είναι… ένα και το ένα πλοίο που θα εξυπηρετεί δύο νησιά (Ζάκυνθο – Κεφαλονιά)

Η προοπτική να ξεκινήσουν δύο καθημερινά δρομολόγια, λόγω της αυξημένης επιβατικής κίνησης, στην ακτοπλοϊκή γραμμή Πόρος – Κυλλήνη, από την Δευτέρα 1η Ιουνίου μας χαροποίησε όλους.

Πλην όμως η χαρά μας… κόπηκε απότομα μόλις είδαμε τις ώρες εκτέλεσης των δρομολογίων.

Και ναι μεν κανείς δεν μπορεί να επιβάλει σε μία εταιρία, πότε θα τοποθετήσει χρονικά μέσα στην ημέρα τα δρομολόγιά της, ωστόσο θα πρέπει να μάθουν οι εταιρίες να αφουγκράζονται τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και αν στην τελική αυτά τα δρομολόγια εξυπηρετούν χρονικά τους επιβάτες.

Στην πραγματικότητα το ένα εκ των δύο καθημερινών δρομολογίων που ξεκινούν από την Δευτέρα 1η Ιουνίου, στην συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετεί (;) ελάχιστους επιβάτες και οδηγούς (Δεν αναφερόμαστε στους επαγγελματίες οδηγούς).

Εν προκειμένω και βάζοντάς τα κάτω, υπάρχει ένα δρομολόγιο (το πρωϊνό) που ξεκινάει από την Κυλλήνη για Πόρο στις 9.45 το πρωί.

Πρακτικά λοιπόν, κάποιος που θέλει να το προλάβει, θα πρέπει να ξεκινήσει από το σπίτι του, είτε με αυτοκίνητο, είτε με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, γύρω στις 5.30 τα ξημερώματα (!).

Ίδια αποτρεπτική προς τους επιβάτες κατάσταση και στο βραδινό δρομολόγιο από τον Πόρο προς Κυλλήνη, το οποίο θα ξεκινάει στις 9.45 το βράδυ.

Δηλαδή στην Κυλλήνη το πλοίο θα βρίσκεται γύρω στις 11.15 το βράδυ και όποιος συνεχίζει την πορεία του για Αθήνα, θα φτάνει περίπου και ανάλογα με την ταχύτητα στις … 3.15 μετά τα μεσάνυχτα (!).

Θα πρέπει, λοιπόν, η εταιρία να μην τοποθετεί τα δρομολόγια μόνο με βάση την ώρα που τα πλοία θα φτάνουν στο εκάστοτε λιμάνι, αλλά και με το σκεπτικό του πότε η πλειονότητα των επιβατών θα φτάνει στον προορισμό της, που αναμφίβολα για την συντριπτική πλειοψηφία είναι η Αθήνα.

Και σίγουρα, σε έναν τόσο επικίνδυνο δρόμο όπως είναι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, η τοποθέτηση των δρομολογίων τέτοιες ώρες θα έπρεπε να γίνει πολύ πιο προσεκτικά.

H Levante Ferries, πλέον «παίζει μπάλα» μόνη της και αυτή βάζει τους κανόνες του παιχνιδιού, τους οποίος το επιβατικό κοινό πρέπει να ακολουθήσει.

Αυτή ορίζει το πότε θα ξεκινάει ένα δρομολόγιο και αυτή αποφασίζει εάν δύο νησιά (Ζάκυνθος και Κεφαλονιά) θα εξυπηρετούνται ταυτόχρονα με ένα πλοίο ή με περισσότερα.

Με βάση λοιπόν την πρώτη εντύπωση και τις πρώτες αντιδράσεις (έχουμε ήδη δεχθεί παράπονα επιβατών), από την στιγμή που ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια, από εν δυνάμει υποψήφιους επιβάτες, στο διάστημα 1/6 – 19/6 που τα δρομολόγια αυτά θα βρίσκονται σε ισχύ, το νησί ουσιαστικά με ένα δρομολόγιο την ημέρα θα εξυπηρετείται, γιατί οι περισσότεροι θα επιδιώκουν να ταξιδέψουν με το 13.55 από Πόρο για Κυλλήνη και το 19.45 από Κυλλήνη για Πόρο.

Αυτά ως μία πρώτη ανάλυση της τροποποίησης των δρομολογίων από την 1η Ιουνίου για την Κεφαλονιά… Η κριτική μας αυτή γίνεται καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση... αντιπαράθεσης.

Τα συγκεκριμένα δρομολόγια θα ισχύσουν έως τις 19 Ιουνίου, όμως από εκείνο το χρονικό διάστημα και μετά θα πρέπει η εταιρία να σκεφτεί σοβαρά αλλαγές και τροποποιήσεις προς όφελος των επιβατών.