Ρόδη Κράτσα στον COSMOS 96,5 : Αυτά κάναμε για τον τουρισμό στα Ιόνια

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2022 19:57

Ρόδη Κράτσα στον COSMOS 96,5 : Αυτά κάναμε για τον τουρισμό στα Ιόνια

Η Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Ρόδη Κράτσα φιλοξενήθηκε στον Cosmos 96,5 και μίλησε για τον τουρισμό και συγκεκριμένα για τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα από την περιφέρεια και υπό την καθοδήγησή της, αφού είναι και αντιπεριφερειάρχης τουρισμού.

«Η Κεφαλονιά είναι ένα νησί πρόκληση καθώς είναι το μεγαλύτερο νησί με ποικιλομορφία. Ο τουρισμός είναι ένα στοίχημα για όλη την χώρα και σήμερα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη γιατί η χώρα το πέτυχε αυτό το στοίχημα, αλλά και η Κεφαλονιά».

«Για τον τουρισμό δουλεύουμε στρατηγικά και από πέρυσι. Πήγαμε σε τουριστικές εκθέσεις (ψηφιακά). Παράλληλα, με ότι δημιούργησε η Enterprise Greece, η εταιρεία σύμβουλος του Δημοσίου για να προβάλει τα ιδιαίτερα χαρίσματα των Ιονίων Νήσων, τα διατροφικά προϊόντα κλπ, ήμασταν παρόντες, καθώς έχουμε μνημόνιο συνεργασίας μαζί τους. Από πέρυσι και όταν είδαμε την αβεβαιότητα που υπήρχε αναφορικά με τον τουρισμό του εξωτερικού, κάναμε άνοιγμα στον εσωτερικό τουρισμό και τότε κατηγορήθηκα ότι δήθεν πίστευα ότι ο εσωτερικός τουρισμός θα επουλώσει τα κενά. Ποτέ δεν το πιστεύει κανείς αυτό, αλλά παθόντες από την Thomas Cook είδα ότι έχουν  φύγει από τον εσωτερικό τουρισμό τα Ιόνια Νησιά, θέλοντας να έχουμε τουρισμό από το εξωτερικό».

«Φέτος μόνο, διαθέσαμε 70χιλ. ευρώ για διαφήμιση ξεκινώντας από τον Δεκέμβριο, για να βάζουμε στο μυαλό των Ελλήνων τις ομορφιές των νησιών μας. Χρησιμοποιήσαμε τα περιφερειακά μέσα της περιοχής μας, δηλαδή Πάτρα, Δυτική Ελλάδα, Μακεδονία, Ήπειρο αλλά και της Αθήνας. Επίσης ειδικά περιοδικά για διακοπές κλπ. Αυτά έγιναν καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, χωρίς να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με το εξωτερικό. Τώρα ετοιμαζόμαστε για ειδική παρέμβαση στην Γαλλία. Είναι μια χώρα ανεκμετάλλευτη. Θα πάρουμε και άλλους ρόλους και θα τονίσουμε την ιστορία μας με έμμεση και άμεση διαφήμιση».

«Δεν μείναμε λοιπόν απαθείς. Το αντίθετο. Έχουμε και τα περιοδικά στα αεροδρόμια, 8χιλ. ευρώ διαφήμιση. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι το αποτέλεσμα φαίνεται. Όλα τα νησιά έχουν κόσμο και σε ορισμένες περιπτώσεις, κατά κατηγορίες τουριστική δραστηριότητας ή περιοχής, πάνω από τα επίπεδα του 2019. Πέτυχαν το στοίχημα τα Ιόνια Νησιά. Χαίρομαι για τους συμπολίτες μας, γιατί είχαμε  μια κακή χρονιά και μεγάλη ταλαιπωρία. Ας είμαστε προσεκτικοί για να συνεχίσουμε καλά και ευτυχώς η Κεφαλονιά έχει καλά επιδημιολογικά στοιχεία».




00 inkefalonia general ad 300X250