Τουριστική Επιτροπή Δήμου Αργοστολίου: Οι 13 δράσεις, το I LOVE KEFALONIA, η συλλογική προσπάθεια - "Θα κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με το αποτέλεσμα της δουλειάς μας"

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 16:19

Τουριστική Επιτροπή Δήμου Αργοστολίου: Οι 13 δράσεις, το I LOVE KEFALONIA, η συλλογική προσπάθεια - "Θα κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με το αποτέλεσμα της δουλειάς μας"

Συνέντευξη Τύπου 

Η συνέντευξη Τύπου της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου, την Τετάρτη το μεσημέρι, έδωσε απαντήσεις σχετικά με τις δράσεις και τις επιδιώξεις στο νευραλγικό κομμάτι του τουρισμού που παγκοσμίως πλήττεται βάναυσα από την πανδημία του Κορονοϊού.

Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής 

Και είναι αλήθεια πως και σήμερα είδαμε μπροστά μας μια συλλογική προσπάθεια από έμπειρους ανθρώπους του τουρισμού.

Δεν είναι ενός ανδρός αρχή, ούτε “one man show” όμως είχαμε δει στο παρελθόν. Είναι μία ομαδική προσπάθεια από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τον τουρισμό, βρίσκονται μέσα στον τουρισμό και προσπαθούν μέσα από τις δράσεις τους να πάνε την Κεφαλονιά ακόμα παραπέρα τουριστικά. 

Άλλωστε και ο πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής και Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Κουρκουμέλης είναι επαγγελματίας του τουρισμό (επιτυχημένος ξενοδόχος στην περιοχή της Σκάλας) και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος, έμπειρος στα τουριστικά με πολύχρονη συμμετοχή σε κάθε είδους τουριστική δραστηριότητα και ο αξιόλογος τουριστικός πράκτορας Σπύρος Κατσούρης και η Μαρίνα Βεργωτή ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων με το ευρωπαϊκό προφίλ και εμπειρία και αυτή στον τουρισμό και ο Σταύρος Κορκός Κουρής, προϊστάμενος του αρμοδίου τμήματος, γνώστης του τουρισμού και πολύ έμπειρος καθώς εδώ και πολλά χρόνια «τρέχει» στον Δήμο πρώην Κεφαλονιάς και νυν Αργοστολίου το συγκεκριμένο κομμάτι, γνωρίζουν καλά την ... δουλειά τους! 

Όλοι οι παραπάνω μέλη της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου, αποτέλεσαν το πάνελ της συνέντευξης Τύπου και το τονίζουμε διότι παρά τις δύσκολες συνθήκες στην παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού, παρά τις 13 δράσεις που ήδη έχουν ξεκινήσει να τρέχουν εξακολουθούν να δέχονται κριτική και να μπαίνουν σε συγκρίσεις με παρελθόντα έτη, αλλά με πολύ διαφορετικές συνθήκες τότε… διότι δυστυχώς φέτος είχαν την ατυχία να πέσουν πάνω στην μεγάλη πανδημία που "φρέναρε" τα πάντα...

Ομως παρά τις αντίξοες συνθήκες, η προσπάθεια συνεχίζεται και οι δράσεις υλοποιούνται ή θα υλοποιηθούν στο άμεσο μέλλον. 

DSC 0823

DSC 0825

«Δεν είναι επιτροπή ενός προσώπου, είναι ομαδική η προσπάθεια»

«Αυτή δεν είναι μια επιτροπή ενός προσώπου» ξεκίνησε την συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής Νίκος Κουρκουμέλης, τονίζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες της συλλογικής προσπάθειας και συνέχισε λέγοντας «Από την αρχή προσπαθούμε όλοι να αναβαθμίσουμε την έννοια της τουριστικής επιτροπής. Θεωρώ πως κάνουμε δράσεις για να πάμε το προϊόν που λέγεται τουρισμός στην Κεφαλονιά, ακόμα παραπέρα, όμως είμαι σίγουρος ότι δεν έχουμε κάνει κάποιο λάθος που φέτος η έλευση των τουριστών δεν είναι η αναμενόμενη. Δυστυχώς είναι μία γενικότερη κατάσταση, παγκόσμια, που επηρεάζει και την Κεφαλονιά, αν σκεφτεί κανείς πως η βασική τουριστική αγορά της Κεφαλονιάς που είναι η Μεγάλη Βρετανία άνοιξε μόλις σήμερα 15 Ιουλίου. Συγκροτήσαμε μία διευρυμένη τουριστική επιτροπή με 23 μέλη και συμπεριλάβαμε όλους τους φορείς. Ο τουρισμός δυστυχώς εν έχει κουμπιά που τα πατάμε και αλλάζουμε την εικόνα του».

Το παρών στην συνέντευξη Τύπου έδωσε και ο δήμαρχος Αργοστολίου Θεόφιλος Μιχαλάτος, ο οποίος ευχαρίστησε τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής για την δουλειά που έχουν κάνει έως τώρα.

Οι 13 δράσεις

Οι δράσεις της Επιτροπής Τουρισμού αναλύθηκαν από τον κ. Σταύρο Κορκό, που είτε υλοποιήθηκαν, είτε υλοποιούνται, προέκυψαν από ομάδες εργασίες που υλοποίησαν τις δράσεις ύστερα από συζήτηση με εμπλεκόμενους φορείς τουρισμού στο νησί μας.

DSC 0826

Οι δράσεις είναι οι εξής:

Διαχείριση και προώθηση τουριστικής ιστοσελίδας το Visitkefalonia.com και διαχείριση των social media της Κεφαλονιάς σε συνεργασία με Δήμο Σάμης και Δήμο Ληξουρίου

Διαφημιστική καταχώρηση της Κεφαλονιάς στο περιοδικό TRAVELER του National Geographic στο τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου.

Προμήθεια 40.000 χαρτών για τους επισκέπτες

Επικαιροποίηση του τουριστικής ιστοσελίδας της Κεφαλονιάς σε υλικό και κείμενα και φωτογραφίες

Σχεδιασμός και έκδοση έντυπου υλικού καλωσορίσματος που θα μοιράζεται στους επισκέπτες στο αεροδρόμιο

Συμφωνία με την Marketing Greece για την προβολή της Κεφαλονιάς με τηλεοπτικά σποτάκια 

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε Περιφερειακά Μέσα (εφημερίδες και ραδιόφωνα) σε Νομούς της Ελλάδας εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε τουριστικούς οδηγούς του Ηνωμένου Βασιλείου

Προμήθεια επιγραφής I LOVE KEFALONIA στα πρότυπα του I LOVE AMSTERDAM που θα τοποθετηθεί στο Αργοστόλι 

Συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή, τα αποτελέσματα θα υπάρχουν ως τις 31/12/2020.

Ανάθεση σε γραφείο δημοσίων σχέσεων την προώθηση της Κεφαλονιάς στην Γερμανική Αγορά

Ανάθεση και ανάπτυξη πεζοπορικών διαδρομών και επαφή με Path of Greece

DSC 0818

«Σωστή παρουσίας της Κεφαλονιάς από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης»

Από την πλευρά του ο τουριστικός πράκτορας Σπύρος Κατσούρης, τόνισε πως βασική προτεραιότητα έχει δοθεί και στην σωστή παρουσίαση της Κεφαλονιάς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ένα κομμάτι στο οποίο είχε μείνει πίσω όλα αυτά τα χρόνια. Μάλιστα όπως τόνισε, βασικός στόχος ήταν η συνεργασία με ανθρώπους που έχουν εμπειρία πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Η συνεργασία με την Marketing Greece

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης Γεράσιμος Τιμοθεάτος, αναφέρθηκε στις τεράστιες δυσκολίες της φετινής τουριστικής χρονιάς λόγω της πανδημίας του Κορονοϊού, για την οποία άλλες προσδοκίες υπήρχαν και άλλες έφερε η σκληρή πραγματικότητα. Ακολούθως, αναφέρθηκε στην συνεργασία με την Marketing Greece για την οποία τόνισε πως: "Παρά τα όσα έχουν ακουστεί για την συγκεκριμένη εταιρία, η δουλειά της μιλάει από μόνη της. Δεν θέλαμε να ρισκάρουμε με εταιρίες αμφιβόλου κύρους, γι' αυτό την επιλέξαμε να συνεργαστούμε".

"Είμαι σίγουρος πως ως Κεφαλονιά θα κερδίσουμε το χαμένο έδαφος με το αποτέλεσμα της δουλειάς μας". Τόνισε επίσης πως η συνεργασία με την Marketing Greece περιλαμβάνει τρία βίντεο 40 δευτερολέπτων το κάθε ένα, αλλά και φωτογραφικό υλικό για την προβολή του νησιού.

Τα Μονοπάτια και η επαφή με την Path Of Greece

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην επαφή με την εταιρία “Path Of Greece”, όσον αφορά τα μονοπάτια της Κεφαλονιάς, τα οποία θα καθοριστούν με βάση το τι αγαπούν και θέλουν οι τουρίστες.

Η επιγραφή I LOVE KEFALONIA στο Αργοστόλι

Το Project με την ταμπέλα I LOVE KEFALONIA αναλύθηκε από την Μαρίνα Βεργωτή, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων. Τονίζοντας πως θα είναι ένα σημείο που θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους τουρίστες και θα μπορούν με τις φωτογραφίες τους να διαφημίζουν από μόνοι τους την Κεφαλονιά. Κατά 90% η επιγραφή θα τοποθετηθεί δίπλα από την Γέφυρα Δεβοσέτου από την πλευρά της παραλίας Αργοστολίου και το φόντο της επιγραφής θα είναι το λιμάνι και τα Κρουζιερόπλοια.

Κατά την διάρκεια των τοποθετήσεων δόθηκαν ευχαριστίες στους φωτογράφους που θα συμμετάσχουν στην προσπάθεια της προώθησης της Κεφαλονιάς. Όπως τονίστηκε επανειλημμένα «σε αυτό το μεγάλο στοίχημα θα είμαστε έτοιμοι». Πλέον όπως φαίνεται το μεγάλο στοίχημα είναι για το 2021, εκεί όπου, αν όλα πάνε καλά και ο Κορονοϊός, είναι παρελθόν η Κεφαλονιά θα είναι και πάλι πρωταγωνίστρια. 

 

DSC 0830

DSC 0833DSC 0835