Η Μαρίνα Βεργωτή εξηγεί το νόημα του νέου σλόγκαν προώθησης της Κεφαλονιάς

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 16 Μαρτίου 2021 22:08

Η Μαρίνα Βεργωτή εξηγεί το νόημα του νέου σλόγκαν προώθησης της Κεφαλονιάς

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5 μίλησε πρόσφατα η Μαρίνα Βεργωγτή , υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Δήμου Αργοστολίου σε θέματα τουρισμού και μέλος της τουριστικής επιτροπής.

Η κα Βεργωτή φιλοξενήθηκε με αφορμή την τελευταία συνεδρίαση της τουριστικής επιτροπής όπου συζητήθηκε η βελτίωση της επικοινωνιακής εικόνας της Κεφαλονιάς ως προς την τοποθέτηση του brand της.

Πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η  χρήση του λεκτικού (tagline) «You ‘ll want to stay forever» σε συνδυασμό με το γνωστό λογότυπο «Kefalonia» το οποίο χρησιμοποιείται σταθερά τα τελευταία χρόνια.

Η κα Βεργωτή ανέλυσε το νόημα πίσω από το συγκεκριμένο tagline , εξηγώντας τη διαφοροποίηση brand & tagline.

«Το brand είναι η Κεφαλονιά, ο προορισμός. Το tagline, δηλαδή η φράση που πηγαίνει από κάτω δίνει το συναίσθημα που νιώθει ο επισκέπτης όταν έρχεται στο νησί ή όταν έχει ήδη έρθει, τον εκφράζει αυτό το συναίσθημα» τόνισε.

 Πως προέκυψε το συγκεκριμένο tagline

Η κα βεργωτή τόνισε ότι προέκυψε μετά από έρευνες του Ιονίου Πανεπιστημίου αλλά και του εξωτερικού συνεργάτη στη Γερμανία, όπου προέκυψαν κάποιες φράσεις που εκφράζουν τους επισκέπτες.

«Κατά ένα μεγάλο ποσοστό, οι επισκέπτες μας είναι επαναλαμβανόμενοι αλλά και άνθρωποι που επέλεξαν να έρθουν στην Κεφαλονιά μετά την συνταξιοδότηση» υπογράμμισε η κα Βεργωτή συμπληρώνοντας ότι υπάρχουν και οι νέοι επισκέπτες, όπου φεύγοντας εκφράζουν συναισθήματα  όπως «πόσο θα ήθελα να κάτσω παραπάνω» , «τι τέλειος προορισμός» ή «πόσο θα ήθελα να μένω για πάντα εδώ».

Συμμετοχή στην ITB

Η κα Βεργωτή αναφέρθηκε στην συμμετοχή του Δήμου στην Διεθνή τουριστική έκθεση ITB , τονίζοντας ότι το αφήγημα που «πουλάμε» σε δημοσιογράφους, ταξιδιωτικά γραφεία και πράκτορες είναι ακριβώς το παραπάνω, και πλέον γίνεται μέσω τηλεδιασκέψεων , λόγω των αλλαγών που επέφερε ο Κορωνοϊός, όπου δεν υπάρχει δυνατότητα να προσκαλέσουμε ανθρώπους του Τύπου και του Τουρισμού στο νησί μας.

Παράλληλα , πρόσθεσε ότι σε αντίθεση με την κυριαρχία των Γερμανών σε πανελλαδικό επίπεδο, στην Κεφαλονιά, ακόμη δεν καταγράφεται ακόμη σημαντικό ποσοστό , τονίζοντας τη σημασία να αυξηθεί η συγκεκριμένη αγορά.

Η συνεργασία με την paths of Greece

«Τα μονοπάτια είναι μια πολύ καλή ενέργεια. Θα επηρεάσει πολύ θετικά γιατί οι επισκέπτες που έρχονται στο νησί εκτός από τη θάλασσα και τον ήλιο που θέλουν, ζητάνε και την πολύ όμορφη φύση του νησιού μας», ανέφερε.

Παράλληλα πρόσθεσε ότι με τη δημιουργία σωστά διαμορφωμένων μονοπατιών τα οποία έχουν προωθηθεί σωστά , θα υπάρχουν επισκέπτες σε εποχές που πρέπει να «γεμίσουν» με κόσμο όπως κατά τον Απρίλιο και το φθινόπωρο, όπου θα είναι η ιδανική περίοδος για αυτή την κατηγορία των επισκεπτών.

«Εκείνη την περίοδο το νησί μας θα έχει ένα παραπάνω προϊόν να προσφέρει. Και να μην είναι ωραίος ο καιρός , οι επισκέπτες θα μπορούν να γνωρίσουν την ενδοχώρα του νησιού» υπογράμμισε.

  • Ακούστε όλη τη συνέντευξη στον Δημήτρη Αλοϊζο & την Σπυριδούλα Αναλυτή