Διαφήμιση Google - Τι είναι και πώς χρησιμοποιείται

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019 09:33

Διαφήμιση Google - Τι είναι και πώς χρησιμοποιείται

Διαφήμιση Google - τι είναι και πώς χρησιμοποιείται

Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης της Google, προκειμένου να εντοπίζουν ό,τι χρειάζονται στην καθημερινότητά τους.

Γι αυτό η διαφήμιση Google θεωρείται η πλέον αποδοτική μορφή ψηφιακής διαφήμισης, καθώς εμφανίζεται στους χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν κάτι σχετικό με προϊόντα ή υπηρεσίες.

Δείτε παρακάτω όσα χρειάζεστε να γνωρίζετε για τη διαφήμιση Google και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε κάθε μορφή της προς όφελος της δικής σας επιχείρησης.

Τι είναι η διαφήμιση Google & πώς ωφελεί την επιχείρησή σας

Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων για τη διαφήμιση των επιχειρήσεων θεωρείται πλέον αναγκαία για την επιβίωση και την ανάπτυξή τους. Η διαφήμιση στη Google (Google Ads) παρέχει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να προωθήσει διαφημιστικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του στο καταναλωτικό κοινό που απευθύνεται, χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία στόχευσης στις καμπάνιες.

Η προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα της Google (Adwords, μέχρι προσφάτως) επιτρέπει τη διανομή του διαφημιστικού μηνύματος σε συγκεκριμένο κοινό βάσει ποικίλων χαρακτηριστικών και κριτηρίων. Έτσι, ο επιχειρηματίας έχει την ευκαιρία να επενδύει σε διαφήμιση που πραγματικά προβάλλεται σε χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του και είναι πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.

Η διαφήμιση Google εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών όταν αναζητούν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας και η χρέωση για την προβολή των καμπανιών ξεκινάει όταν αυτοί κάνουν κλικ πάνω στις διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν. Το κόστος για τις διαφημίσεις που προβάλλονται δεν ξεπερνάει σε καμία περίπτωση το χρηματικό όριο που έχει προκαθοριστεί με βάση τον προϋπολογισμό του επιχειρηματία, αλλά και βάσει των στόχων και της στρατηγικής που ακολουθείται.

Google | Διαφήμιση αναζήτησης (Search)

Η διαφήμιση αναζήτησης στοχεύει τους χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες στη μηχανή αναζήτησης Google, ενθαρρύνοντάς τους να κάνουν κλικ ώστε να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα της επιχείρησης που διαφημίζεται ή να πραγματοποιήσουν κλήση. Η διαφήμιση αναζήτησης αποτελείται από κείμενο, στο οποίο γίνεται στρατηγική αξιοποίηση λέξεων ή φράσεων που αντιστοιχίζονται με συγκεκριμένες σελίδες της ιστοσελίδας της επιχείρησης.

Google | Διαφήμιση προβολής (Display)

Η διαφήμιση προβολής προσεγγίζει τους χρήστες όταν εκείνοι περιηγούνται στο Διαδίκτυο, καθώς εμφανίζεται σε ιστοσελίδες και ιστολόγια του δικτύου συνεργατών της Google. Εμφανίζεται επιπλέον όταν οι χρήστες παρακολουθούν video στο YouTube ή χρησιμοποιούν το gmail τους ή άλλες εφαρμογές στις φορητές τους συσκευές. Η διαφήμιση προβολής αποτελείται από στατικά ή αλληλεπιδραστικά γραφικά με εικόνες, και προσελκύει τους χρήστες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαφημίζετε.

Google | Επαναληπτικό marketing (Remarketing)

Το Remarketing αφορά σε μία επιλογή των Google Ads που επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων σε χρήστες οι οποίοι έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, αλλά δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά. Με αυτόν τον τρόπο η επιχείρησή σας έχει τη δυνατότητα να υπενθυμίζει τη δραστηριότητά της στους χρήστες που εκδηλώνουν πραγματικό ενδιαφέρον, ενισχύοντας ταυτόχρονα της εμπιστοσύνη τους.

Google | Διαφήμιση βίντεο (video)

Η δαιφήμιση video προβάλλεται σε χρήστες που επιλέγονται βάσει στρατηγικών κριτηρίων, ακριβώς τη στιγμή που εκείνοι βρίσκονται στην ιστοσελίδα του YouTube μέσω pc, smartphone ή table και παρακολουθούν video της αρεσκείας τους. Με τη διαφήμιση στο YouTube η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει κοινό από τη δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, μετά τη Google, αλλά και να ενισχύσει θεαματικά την αναγνωρισιμότητά της.