Νέα σχόλια των δημοτών για την κυκλοφοριακή μελέτη του Αργοστολίου

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2022 08:46

Νέα σχόλια των δημοτών για την κυκλοφοριακή μελέτη του Αργοστολίου

Ξεκίνησε η κατάθεση σχολίων των πολιτών για  την νέα κυκλοφοριακή μελέτη του Αργοστολίου, στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που έχει ξεκινήσει ο Δήμος Αργοστολίου, με σκοπό τη δημόσια διαβούλευση. Πέραν της απάντησης στο σχετικό ερωτηματολόγιο οι πολίτες, αφού εγγραφούν κάνοντας χρήση του  email τους , μπορούν να σχολιάσουν καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις η να σχολιάσουν προβλήματα.

Το κυκλοφοριακό στη Αργοστόλι είναι ένα πρόβλημα που σίγουρα θα πρέπει να μας προβληματίζει όλους , έχει έρθει καιρός για ριζικές αλλαγές στο τρόπο που κυκλοφορούμε στη πόλη μας τώρα και σε βάθος χρονών Η έλλειψη οδικής συμπεριφοράς και παιδείας από τους περισσότερους οδηγούς κάθε ηλικίας είναι σίγουρα ένας ανασταλτικός παράγοντας . άμεσα χρειάζεται η επανιδρύσει της δημοτικής αστυνομίας και η χρήση ελεγχόμενης στάθμευσης σε όλους τους κεντρικούς δρόμους του Αργοστολιού, παράλληλα δημιουργία μεγάλου χώρου στάθμευσης στην αρχή της πόλης με τακτικά δρομολόγια δημοτικών λεωφορείων ,θα πρέπει η προσέγγιση της μελέτης να είναι οι τρόποι για το πώς θα αποφεύγουμε να μπαίνει το αυτοκίνητο στην πόλη για αυτό σε πολλές επαρχιακές πόλεις βλέπουμε τα παρκινγκ να είναι στην αρχή αυτών, ίσως επιτέλους πρέπει να τολμήσουμε στη δημιουργία ενός μεγάλου ποδηλατοδρόμου που θα ένωνε όλο το παραλιακό μέτωπο από το Κουταβο έως τη Λασση , Πέραν αυτών θα πρέπει να δοθεί έστω μια θέση για τη προσωρινή στάση έξω από φαρμακεία και ιατρεία, όπως επίσης και άδειες προσωρινής στάσης σε ξενοδοχεία για την αποβίβαση και επιβίβαση πελατών από ταξί και τουριστικά λεωφορεία όπως και επίσης να υπάρχει αδεία πρόσβασης αυτών στα ξενοδοχεία που βρίσκονται στο πεζόδρομο, θα πρέπει να γίνει χωροταξική διόρθωση στη ριζοσπαστών και στο κομμάτι γύρω από το ξένια με καινούργια διαγράμμιση καθώς και υπάρξει φωτισμού. Άλλη μια λύση στο κυκλοφοριακό του κέντρου της πόλης μας θα ήταν η μονοδρομήσει της οδούς Μομφερατου και επίσης η Αλλαγή κατεύθυνσης της οδού Σιτεμπόρων με μια βόλτα στο κέντρο τελικά διαπιστώνει κανείς ότι μετά τη σωστή κατά την γνώμη μου πεζοδρόμηση της παλιάς αγοράς το πρόβλημα είναι ότι η πόλη μας έχει μια έξοδο και όχι μια είσοδο , αρά με την αλλαγή κατεύθυνσης στην οδό Σιτεμπόρων Σίγουρα θα ανακουφιστεί η παραλιακή καθώς και η οδό Βεργωτή και οι κάθετοι που οδηγούν από τη παραλιακή προς την Λ ΒεργωτήΠροτείνω να εξετάσετε την αντιστροφή της μονοδρόμησης της οδού ΑΝΤΗΝΟΡΟΣ στο τμήμα της από το ΛΙΟΘΟΣΤΡΩΤΟ μέχρι τη Πλατεία της πρώην Αγροτικής Τράπεζας. Η οδός Αντήνορος αρχίζει από την οδό Γερμανού Καλλιγά με επιτρεπόμενη μόνο την κάθοδο και διασταυρώνεται κάθετα με τις οδούς Παναγή Πανά , Φωτεινού Πανά , Λεωφόρο Γ. Βεργωτή και Λιθόστρωτο. Εκεί , εντελώς ξαφνικά και αδικαιολόγητα , απαγορεύεται η φυσική συνέχεια της καθόδου προς την Αγροτική Τράπεζα , με συνέπεια οι οδηγοί να αναγκάζονται να στρίψουν δεξιά (νότια) στο Λιθόστρωτο , κίνηση που είναι αδύνατη λόγω των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων στη γωνία του Λιθοστρώτου. Αντίστοιχα οι οδηγοί που κινούνται στη Πλατεία της Αγροτικής Τράπεζας και επιχειρούν νόμιμα την άνοδο προς το Λιθόστρωτο μέσω της οδού Αντήνορος , αναγκάζονται να στρίψουν αριστερά (νότια) στο Λιθόστρωτο αλλά εμποδίζονται από τα σταθμευμένα εκεί οχήματα. Η οδός Αντήνορος έχει αρκετά πυκνή κίνηση οχημάτων , ιδιαίτερα τις ώρες που οδηγοί αφήνουν η παραλαμβάνουν μαθητές από το Γ.’ Δημοτικό. Η λογική υπαγορεύει να επιτρέπεται η συνέχεια της καθόδου της οδού Αντήνορος από το Λιθόστρωτο προς την οδό Σιτεμπόρων.


Μόνο με πεζοδρόμηση της παραλιακής, εκτός μιας λωρίδας κυκλοφορίας για χρήση ΣΑ/ΠΥ/ΕΚΑΒ. Δημοτικής Συγκοινωνίας, και οχημάτων τροφοδοσίας με καθορισμένο ωράριο εκτός των ημερήσιων δραστηριοτήτων Αναβάθμιση των Δημοτ. παρκιγκ (Σισώτισα-ΝΟ Αργ) συν ενός νέου στην περιοχή ΓΝ Αργ. Μεταφορά όλων των επιχειρήσεων που βρίσκονται επί της παράλιας ζώνης σε χώρο έξω από το Αργοστολι (πχ πρώην Σφαγεία) σε μια νέα Δημοτ Αγορά. Γκρέμισμα όλων των υπαρχόντων επί της ζώνης αυτής. 


Μηδενικη αστικη συγκοινωνια μεσα στο Αργοστολι αλλα και με τις γυρω περιοχες, Κρανια, Λειβαθως, Φαρακλατα, Διλινατα, Ραζατα, βαλτε βανακια 10 ατομων με συχνα δρομολογια. Στην παραλια αλλου ειναι οι ραμπες για τους αναπηρους και αλλου οι ξεβαμενες πια διαβασεις, πρεπει να είναι στο ιδιο σημειο. Σχεδον ολικη καταληψη των πεζοδρομιων της παραλιας απο καφετεριες, εστιατορια και καταστηματα απο τη γεφυρα μεχρι το λιμανι. Στα μαναβικα της παραλιας το κομματι αναμεσα στα δυο γουλοστρωτα ειναι ενα παρανομο παρκινγκ και επικυνδινο για τους πεζους. Επισης σε αυτο το σημειο υπαρχουν δυο βενζιναδικα τα οποια θα επρεπε να ειναι στις παρυφες της πολης για μικροτερη επιβαρυνση της κυκλοφοριας και πιο ασφαλη κυκλοφορια των πεζων. Δεν παρχει Δημοτικη Αστυνομια και ελεγχομενη σταθμευση. Πρεπει να μεταφερθει αλλου το λυομενο του ΕΟΤ μιας και καταργει το παρκινκγ στο Λιμεναρχειο. Ο ποδηλατοδρομος που ξεκιναει από το λιμανι πρεπει να είναι χωρισμενος με νησιδα για ασφαλεια των ποδηλατων αλλα και επεκταση του σε ολο το μηκος της πολης μεχρι την γεφυρα


Πλήρη έλλειψη οδικής συμπεριφοράς και παιδείας από τους περισσότερους οδηγούς κάθε ηλικίας . Χρειάζεται άμεσα δημοτική αστυνομία και η χρήση ελεγχόμενης στάθμευσης . Αυτά βέβαια θα φανούν κατά την ολοκλήρωση της κυκλοφοριακής μελέτης. Εννοείτε πως το οδόστρωμα είναι απαράδεκτο στους περισσότερους δρόμους . Έχουμε σπάσει τα αυτοκίνητα μας .


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΩΝ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ.ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΜΕ ΚΕΡΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΑ ΠΟΛΗΣ .ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΕ ΣΥΧΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ.

Εδώ μπορείτε να συμμετάσχετε και εσείς στο διάλογο.




ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ