Στάθμευση στην Αντώνη Τρίτση - Έτσι θα είναι η "επόμενη ημέρα" μετά τα έργα ανάπλασης (Μινέτος στον COSMOS 96,5)

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2024 19:34

Στάθμευση στην Αντώνη Τρίτση - Έτσι θα είναι η "επόμενη ημέρα" μετά τα έργα ανάπλασης (Μινέτος στον COSMOS 96,5)

Για το ζήτημα της ανάπλασης στην κεντρική αγορά Αργοστολίου μίλησε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Διονύσης ΜΙνέτος , μιλωντας στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5.

Αναλυτικά όσα ανέφερε : 

"Υπήρχαν θέσεις στάθμευσης και πάνω (σ.σ. μετά το δρόμο) γιατί αρκετοί συμπολίτες μας ανέβαζαν τα αυτοκίνητά τους , αυτό θα καταργηθεί.

Δεν θα καταργηθούν όμως οι θέσεις στάθμευσης στην Αντώνη Τρίτση. Αυτή τη στιγμή έχουμε μια πλευρά με πλάγια στάθμευση και μια με οριζόντια.

Και οι δυο πλευρές παραμένουν , όπως είναι σήμερα , απλώς μειώνεται το οδόστρωμα, θα μείνει μια λωρίδα περίπου 3,5 μέτρα που είναι η μέγιστη αστική λωρίδα στην οποία μπορεί να περάσει με άνεση λεωφορείο και φορτηγό.

Διορθώνουμε τη διαχείριση του διαθέσιμου χώρου. Αυτή τη στιγμή από τα κτίρια έως τη θάλασσα είναι 30 μέτρα  και τα 20 από αυτά τα έχουμε αποδώσει στα αυτοκίνητα , χωρίς να χρειάζεται. Δεν καταργείται καμία θέση, αλλά δημιουργούνται νέες εάν εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση.

Μια θέση που σήμερα εξυπηρετεί ένα αυτοκίνητο, στην οποία κάποιος το αφήνει ακόμη και για 8 ώρες, στο μέλλον δεν θα μπορεί να το κάνει, θα πρέπει να πληρώνει.

Οι θέσεις στάθμευσης στην αγορά εξυπηρετούν αυτούς που κυρίως θέλουν να κάνουν δαπάνες.

Αυτή τη στιγμή οι 500 θέσεις που υπάρχουν στην παραλία, στο μέλλον θα εξυπηρετούν 2.000 αυτοκίνητα. Γιατί θα πηγαίνεις εκεί, θα κάθεσαι μια ώρα με ένα πολύ μικρό αντίτιμο , π.χ. 0,5 ευρώ και θα προλαβαίνεις να ψωνίσεις.

Τη δεύτερη ώρα το αντίτιμο θα είναι 3, 4, 5 ευρώ και την Τρίτη ώρα θα είναι ακόμη παραπάνω, άρα θα είσαι αναγκασμένος να ψωνίσεις, να φύγεις και την επόμενη ώρα να πάει ο επόμενος να ψωνίσει.

Αυτό σημαίνει καλύτερη λειτουργία της αγοράς.

Το Αργοστόλι πρέπει να αλλάξει.

Πόσο θα μπορούσε το Αργοστόλι, να ταξιδέψει στο μέλλον, με αυτή την κατάσταση; 

Ένα – δυο πέντε χρόνια ακόμη.

Ανάπλαση από Σισιώτισσα έως ALPHA BANK

Υπάρχει μια τρίτη εργολαβία , την οποία θέλουμε να αρχίσει και μπορούμε να το κάνουμε σύντομα, και αφορά το πεζοδρόμιο από την ALPHA BANK μέχρι τη Σισιώτισσα.

Εκεί ο προγραμματισμός είναι το πεζοδρόμιο να μεγαλώσει σε πλάτος, σε βάρος του οδοστρώματος.

Θα στενέψει δηλαδή ο δρόμος.

Απλώς, θέλουμε να δούμε πως πηγαίνουν τα έργα στην αγορά , γιατί  δεν μπορείς να μετατρέψεις  το Αργοστόλι σε ένα απέραντο εργοτάξιο και να κλείσουν όλα τα μαγαζιά.

Αυτό το τμήμα, θα γίνει σταδιακά, οικοδομικό – οικοδομικό τετράγωνο.

Πρέπει να λειτουργήσει και η πόλη, όμως και αυτό το έργο θα γίνει, έχουμε πάρει χρήματα από το ταμείο ανάκαμψης.

Το ίδιο έργο εμπεριέχει και τροποποιήσεις στην οδό Σιτεμπόρων, η οποία θέλει μια αναβάθμιση.

Δεν έχει φώτα, έχει σπασμένα πεζοδρόμια, δεν έχει πολύ πράσινο.

Είναι η Σιτεμπόρων και το παραλιακό μέτωπο ένας δρόμος μιας σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης του 2024; 

Είναι έτσι στην Ευρώπη;

Εγώ θεωρώ ότι μετά από αυτές τις αλλαγές οι συνθήκες προσβασιμότητας των πεζών θα είναι πολύ βελτιωμένες, όπως επίσης και οι συνθήκες επιχειρηματικότητας για τα καταστήματα , θα λειτουργήσει καλύτερα η αγορά και οι επισκέπτες θα φεύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις

Από τη στιγμή που θα στενέψει η Αντώνη Τρίτση θα περιοριστεί δραστικά η δυνατότητα να μπορεί να διπλοπαρκάρει κάποιος.

Το διπλοπαρκάρισμα δημιουργεί προβλήματα.

Παράλληλα, είμαστε σε διαδικασία πρόσληψης 8 δημοτικών αστυνομικών για να εφαρμόσουμε την ελεγχόμενη στάθμευση.

Είναι ένα πάζλ, για να σχηματιστεί η καινούργια εικόνα δεν φτάνει να πλατύνεις το πεζοδρόμιο ή να φτιάξεις το μέρος της αγοράς.

Όλα αυτά , τα έχουμε θεσμοθετήσει στην κυκλοφοριακή μελέτη του Αργοστολίου"




00 inkefalonia general ad 300X250