Ετήσιο Επιστημονικό Συμπόσιο του ΙΚΙ

Ετήσιο Επιστημονικό Συμπόσιο του ΙΚΙ

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 07:51
Το Ίδρυμα Κεφαλονιάς και Ιθάκης (ΙΚΙ) μαζί με το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, διοργανώνουν επιστημονικό συμπόσιο, με το επίκαιρο και κρίσιμο θέμα: «Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική, Θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός».  

Με κάθε επισημότητα ο Αγιασμός στο γηροκομείο Ληξουρίου (εικόνες)

Με κάθε επισημότητα ο Αγιασμός στο γηροκομείο Ληξουρίου (εικόνες)

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 07:42
Την Τετάρτη το απόγευμα τελέστηκε ο Αγιασμός στο χώρο όπου θα στεγαστεί για τα επόμενα δυο περίπου χρόνια το γηροκομείο του Ληξουρίου χοροστατούντος του πρωτοσύγκελου της Μητρόπολης Κεφαλληνίας π. Γεράσιμου Φωκά, παρουσία επισήμων, εργαζομένων και πλήθος κόσμου.

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω για το ημιφωτισμένο Κάστρο!

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω για το ημιφωτισμένο Κάστρο!

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 07:32
Οι περισσότερες λάμπες είναι εδώ και καιρό σβηστές, ο φωτισμός του Κάστρου Αγίου Γεωργίου εξακολουθεί να υπολειτουργεί και αυτό είναι μία… ιστορία που κρατάει εδώ και μήνες.

Μήνυμα της ΕΛΜΕΚΙ για τη νέα σχολική χρονιά

Μήνυμα της ΕΛΜΕΚΙ για τη νέα σχολική χρονιά

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 07:05
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ εύχεται στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και στους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά. Τα όνειρά μας για ένα σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα και να διαπαιδαγωγεί ολοκληρωμένες προσωπικότητες, ικανές να ερμηνεύουν την κοινωνία και να παίρνουν τη ζωή στα χέρια τους, δε χωράει στις συμπληγάδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του κεφαλαίου. Δε χωράει στα κυβερνητικά μέτρα και στα δήθεν εναλλακτικά μίγματα όσων υιοθετούν τη στρατηγική του «ευρωμονόδρομου» και της ανταγωνιστικότητας. Δε συμβιβαζόμαστε με το διώξιμο των μαθητών από το σχολείο μέσω διάφορων μηχανισμών, όπως η τράπεζα θεμάτων, για να γίνουν από νωρίς φθηνό δυναμικό στις επιχειρήσεις. Δε σκύβουμε το κεφάλι στο δήθεν ρεαλισμό, στις ελλείψεις σε προσωπικό, στα τμήματα των 25-27 μαθητών, στο να αφήνονται παιδιά χωρίς σχολικές μεταφορές. Λέμε όχι στο σχολείο – επιχείρηση, που διδάσκει το ψέμα. Λέμε όχι στο σχολείο των χορηγών και στην ταξική κατηγοριοποίηση.

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Παναγή Δρακουλόγκωνα για τη νέα σχολική χρονιά

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη Παναγή Δρακουλόγκωνα για τη νέα σχολική χρονιά

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 21:29
Η έναρξη κάθε νέας σχολικής χρονιάς αποτελεί πάντα μια νέα αφετηρία πλούσια στόχων, προσδοκιών, προσπάθειας και απαιτήσεων στο δύσκολο αλλά δημιουργικό δρόμο των μαθητών προς την κατάκτηση της γνώσης. Σ' αυτήν την πορεία, εύχομαι σε όλους μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες να εφοδιαστούν με ψυχική δύναμη, υπομονή, πίστη και όραμα για την ευόδωση των στόχων τους. Ειδικά οι γονείς οφείλουν να συνεχίσουν να στηρίζουν τα παιδιά τους, με υπομονή και κουράγιο και προσωπικά ως πατέρας συμμερίζομαι απόλυτα τις ανησυχίες και τις αγωνίες τους.

Déjà vu! Το γνωστό ζευγάρι «φωτιά» στην κλήρωση της Α' Φάσης του Κυπέλλου ΕΠΣΚΙ!

Déjà vu! Το γνωστό ζευγάρι «φωτιά» στην κλήρωση της Α' Φάσης του Κυπέλλου ΕΠΣΚΙ!

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 21:09
Déjà vu στην κλήρωση του Κυπέλλου της ΕΠΣΚΙ, καθώς όπως και πέρσι έβγαλε και φέτος το ίδιο «ζευγάρι φωτιά»  στην 1η φάση! Ρεπορτάζ: Γιώργος Χαλαβαζής Όσοι θυμούνται, τότε σίγουρα κατάλαβαν πως και φέτος Εικοσιμία και ΑΕΚ θα τεθούν σε λίγες μέρες και πάλι αντιμέτωπες για μία θέση στην Β’ φάση.  Το σίγουρο είναι πως σε αυτή τη φάση και οι δύο θα προτιμούσαν έναν πιο βατό αντίπαλο, όμως η κληρωτίδα είχε και φέτος...  κέφια!

Κοινή συνέντευξη Τύπου: Κοινωνικό μέτωπο για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων στα Ιόνια

Κοινή συνέντευξη Τύπου: Κοινωνικό μέτωπο για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων στα Ιόνια

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 19:17
Κοινωνικό μέτωπο για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων στα Ιόνια. Πρόταση διαχείρισης των περιφερειακών Κρατικών Αερολιμένων υπό κρατικό έλεγχο και δημόσια διοίκηση.   Κοινή Συνέντευξη Τύπου των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στα Ιόνια Νησιά Στέφανου Σαμοΐλη, Αφροδίτης Θεοπεφτάτου, Σταύρου Κοντονή, του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θόδωρου Γαλιατσάτου, της Αντιπεριφερειάρχη Κέρκυρας Νικολέττας Πανδή και των Δημάρχων Κέρκυρας Κώστα Νικολούζου και Λευκάδας Κώστα Δρακονταειδή.   Κέρκυρα, 10/09/2014 Σήμερα Τετάρτη 10-09-14 στην Κέρκυρα έδωσαν κοινή Συνέντευξη Τύπου οι αιρετοί των Ιονίων Νήσων που πρόσκεινται ή στηρίζονται από τον ΣΥΡΙΖΑ. Σύσσωμοι αντιτίθενται στις αντισυνταγματικές αποκρατικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων και προτείνουν τη δημιουργία παλλαϊκού μετώπου για την ακύρωση του ξεπουλήματός τους. Ανακοινώθηκε πρόσκληση για ευρεία σύσκεψη την επόμενη εβδομάδα, των παραγωγικών φορέων, των Επιμελητηρίων, των σωματείων και των κινημάτων. Από αυτήν τη σύσκεψη, θα προκύψει και ο συνολικός σχεδιασμός των άμεσων δράσεων και κινητοποιήσεων. Επιπρόσθετα, ανακοινώθηκε η κατάθεση Εξώδικης Πρόσκλησης προς το ΤΑΙΠΕΔ η οποία θα κοινοποιηθεί προφορικά στον Υπ. Οικονομικών, τον Υπ. Ανάπτυξης και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χώρας, με τον οποίο θα επιδιωχθεί και θεσμική συνάντηση. Η πρόταση διαχείρισης των περιφερειακών Κρατικών Αερολιμένων υπό κρατικό έλεγχο και δημόσια διοίκηση που κατατέθηκε στην κοινή Συνέντευξη Τύπου, από το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κέρκυρας Στέφανο Σαμοΐλη, είναι η εξής: Έχοντας ως δεδομένα: 1.     Την πρωτοφανή για τη μεταπολιτευτική Ελλάδα τεχνητή οικονομική κρίση, που στόχο έχει την εφαρμογή μιας πειραματικής πολιτικής φτωχοποίησης του ελληνικού λαού και υποθήκευσης των αναπτυξιακών υποδομών της χώρας. 2.     Τη μεθοδευμένη πολιτική απορρύθμισης των αερομεταφορών στην Ελλάδα και την υποβάθμιση των ελληνικών αεροδρομίων, με στόχο την αποκρατικοποίησή τους. 3.     Τη βαρύτητα των οικονομικών συστημάτων των αεροδρομίων των Ιονίων Νήσων, τόσο για τις τοπικές μικροοικονομίες όσο και για την περιφερειακή οικονομία και τις πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις τους στον Τουρισμό. 4.     Τους σοβαρούς κινδύνους για την τοπική και ελληνική οικονομία της εκμετάλλευσης των ελληνικών αεροδρομίων από τα ιδιωτικά μονοπώλια. Αναφέρω χαρακτηριστικά ότι τα καθαρά έσοδα των κρατικών αεροδρομίων είναι τουλάχιστον επταπλάσια των εσόδων που εξαγγέλλει το ΤΑΙΠΕΔ από την ιδιωτικοποίηση, ότι από την ιδιωτικοποίηση θα προκύψει απώλεια εσόδων [υπέρπτηση, μισθώσεις, ΤΕΑΑ] που τροφοδοτούν τον κρατικό προϋπολογισμό, θα διευρυνθεί το καθεστώς ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων, θα υπάρξουν αυξήσεις τελών και ναύλων κλπ). 5.     Τη δυνατότητα αύξησης της συγκριτικής αποδοτικότητας και το διπλασιασμό της επιχειρησιακής ικανότητας των αεροδρομίων των Ιονίων Νήσων, υπό τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και με τις υπάρχουσες υποδομές των αερολιμένων. 6.     Τη δυνατότητα χρηματοδότησης από ίδιους πόρους και εν γένει από το δημόσιο τομέα και τη δυνατότητα αυστηρής ανταποδοτικότητας των τελών με στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας των περιφερειακών μας αεροδρομίων.   Προτείνουμε τα εξής:   1.     Οι 3 Διεθνείς Κρατικοί Αερολιμένες των Ιονίων, από τη στιγμή που είναι βιώσιμοι οικονομικά, ενισχύουν τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας - κερδοφορίας τους, να παραμείνουν υπό κρατικό έλεγχο και δημόσια διοίκηση - διαχείριση υπό την ευθύνη της ΥΠΑ. 2.     Προτείνουμε την αυστηρή εφαρμογή των διεθνών υποχρεώσεων της χώρας για την ανταποδοτικότητα των τελών προς κάλυψη των αναγκών έργων συντήρησης, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης των περιφερειακών μας Αεροδρομίων. 3.     Να εξασφαλιστεί η ακεραιότητα του εργασιακού καθεστώτος των υπαλλήλων όλων των Τμημάτων των Κρατικών Αερολιμένων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, των εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες υποστήριξης αεροδρομίου, των εργαζόμενων στους εξωτερικούς παρόχους,  όπως και των εργαζομένων στις επιχειρήσεις εντός αεροδρομίου. 4.     Να εξασφαλιστούν αξιοκρατικοί όροι στελέχωσης της διοίκησης των περιφερειακών μας Κρατικών Αερολιμένων μακριά από πελατειακές και κομματικές προϋποθέσεις που υποβοηθούν το αντισυνταγματικό έργο των αποκρατικοποιήσεων.   Εδώ επιτρέψτε μου μια παρένθεση, που συγκεκριμενοποιεί την πρότασή μας και αποδεικνύει τον υψηλό βαθμό εφαρμοσιμότητάς της. Ο Κρατικός Αερολιμένας  Κέρκυρας, είναι ο μεγαλύτερος στα Ιόνια Νησιά και ίσως ο πιο προβληματικός λόγω τεράστιων χωροταξικών και πολεοδομικών προβλημάτων. Κατ΄ αντιστοιχία, η ίδια επεξεργασία έχει γίνει και για τα άλλα 2 αεροδρόμια των Ιονίων. Για το αεροδρόμιο Κέρκυρας λοιπόν, Προτείνουμε την άμεση ολοκλήρωση των έργων επέκτασης των εναέριων και επίγειων υποδομών του Αερολιμένα. Να ολοκληρωθεί η εξυγίανση τμήματος της περιοχής Κόλλα που θα αποδώσει περίπου 10 επιπλέον χώρους στάθμευσης αεροσκαφών. Να επεκταθούν - αξιοποιηθούν περεταίρω οι δύο χώροι της δυτικής πίστας (ΜΑΕΔΥ) και του παλαιού αεροσταθμού, που θα αποδώσουν περίπου 10 ακόμα χώρους στάθμευσης αεροσκαφών και θα αυξήσουν την πίστα ελαφρών αεροσκαφών. Αντίστοιχη επέκταση μπορεί να γίνει (με χαμηλό σχετικά κόστος) και στα κτίρια των επιβατών. Στο σύνολο, με αυτές τις ήδη δρομολογημένες μελέτες της ΥΠΑ, μπορεί σχεδόν να διπλασιαστεί η χωρητικότητα του αερολιμένα, με κόστος ικανό να καλυφθεί από τα υπάρχοντα έσοδα της ΥΠΑ σε βάθος διετίας.   Εδώ διευκρινίζουμε κάτι πολύ σημαντικό. Για την εν λόγω αύξηση της χωρητικότητας του αεροδρομίου, που συνεπάγεται αύξηση αποδοτικότητας / κερδοφορίας / θέσεων εργασίας, δεν είναι απαραίτητη η ευθεία ανάκληση των παραχωρηθέντων χώρων του αεροδρομίου που σήμερα χρησιμοποιεί το Ελληνικό Αθλητικό Κέντρο Κέρκυρας. Αυτοί οι χώροι είναι μονομερώς ανακλητοί από την ΥΠΑ και ο ιδιώτης επενδυτής δεν θα έχει καμιά ηθική ή νομική δέσμευση για να μην το πράξει.   Προτείνουμε επίσης, να ολοκληρωθούν άμεσα οι αναγκαίες απαλλοτριώσεις στο τραπέζιο απογείωσης - ανόδου, για να ελαχιστοποιηθούν στο έπακρο τα εμπόδια που μετατοπίζουν το κατώφλι προσγείωσης των αεροσκαφών.   Συμπληρωματικά, να επανεξεταστεί και να διορθωθεί (με γνώμονα την Έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων) το προβληματικό έργο “Παράκαμψης Αεροδρομίου” που ουδέποτε απαίτησε γνωμάτευση της ΥΠΑ, δημιουργεί ποικίλα προβλήματα στη συγκεκριμένη περιοχή και το τελικό αποτέλεσμα δεν επιτυγχάνει σε καμία περίπτωση την ουσιαστική παράκαμψη του αεροδρομίου. ======================= Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θόδωρος Γαλιατσάτος, τόνισε ότι η μνημονιακή πολιτική που εφαρμόζει η σημερινή κυβέρνηση είναι άκρως επιζήμια για τον τόπο. Το νεοφιλελεύθερο δόγμα των ιδιωτικοποιήσεων - αποκρατικοποιήσεων προς όφελος των μεγαλοεπενδυτών, έχει ήδη αποτύχει και πρέπει να ανατραπεί, διότι για τον κόσμο της αριστεράς και των προοδευτικών δυνάμεων της κοινωνίας, πρωτεύει η προστασία του λαού, των εργαζομένων, του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης της χώρας. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και για τον Αερολιμένα Ακτίου, που κατέχει σημαντική θέση στο συγκοινωνιακό δίκτυο των Ιονίων. Τέλος, τόνισε ότι θα βρεθεί –ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων– στην πρώτη γραμμή απέναντι στα αντιλαϊκά σχέδια της μνημονιακής πολιτικής. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κεφαλονιάς Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, μίλησε για το απαράδεκτο καθεστώς αποκλεισμού των νησιών του Ιονίου και τόνισε την ανάγκη παραμονής των Κρατικών Αερολιμένων υπό δημόσιο έλεγχο. Μόνο μια τέτοια προσέγγιση, μπορεί να περιφρουρήσει  το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον των πολιτών. Σε καμιά περίπτωση, δεν θα δεχθούμε τη συστηματική απαξίωση της δημόσιας περιουσίας και την εγκληματική πολιτική του ξεπουλήματος των κρατικών μας υποδομών. Κάνοντας αναφορά στους σεισμοπαθείς της Κεφαλονιάς, επεσήμανε ότι η κοινωνική συνοχή πρέπει να αποτελέσει τον βασικότερο παράγοντα χάραξης εθνικής πολιτικής στρατηγικής και όχι η εύνοια προς τα ιδιωτικά συμφέροντα.   Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζακύνθου Σταύρος Κοντονής, ξεκίνησε την τοποθέτησή του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ζούμε σε έναν μνημονιακό μεσαίωνα. Απομυθοποίησε τη σημασία των εκποιήσεων, λέγοντας πως ο αρχικός στόχος της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ ξεκίνησε από 50 δις ευρώ και τελικά μέσα σε δυόμιση χρόνια κατέληξε να είναι μόλις 2,5 δις ευρώ. Δεν παρέλειψε να φέρει ως παραδείγματα αποτυχημένης πολιτικής, αυτά του ΟΠΑΠ και της ιδιωτικοποίησης των Τραπεζών. Τόνισε ότι με το δρομολογούμενο ξεπούλημα της Μαρίνας, του Λιμανιού και του Αερολιμένα της Ζακύνθου, το νησί μένει χωρίς πύλες εισόδου με ότι αυτό συνεπάγεται για τους κατοίκους και την τοπική οικονομία. Όλα αυτά για το όφελος των επενδυτών. Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη αλλαγής του Τουριστικού μοντέλου ανάπτυξης, για να μπορέσουν σταδιακά να ενισχυθούν οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν των νησιών μας.  Ακόμα και γι΄ αυτό το σκοπό, οι Κρατικοί Αερολιμένες των Ιονίων πρέπει να παραμείνουν σε δημόσια χέρια. Ο Δήμαρχος Λευκάδας Κώστας Δρακονταειδής, ανέπτυξε έξι πολιτικούς άξονες  από τους οποίους προκύπτει η σημερινή ανάγκη δημιουργίας ενός λαϊκού μετώπου κατά των αποκρατικοποιήσεων. Οι διαδικασίες του ξεπουλήματος των κρατικών υποδομών γίνονται εν κρυπτώ και με αντιδημοκρατικό τρόπο, διακατέχονται μόνο από τη νεοφιλελεύθερη λογική του κέρδους παραγνωρίζοντας ζητήματα κοινωνικής συνοχής, χρησιμοποιούν τη μέθοδο της απαξίωσης–υποτίμησης της δημόσιας περιουσίας και των κρατικών υποδομών, χωρίς κανένα σχεδιασμό οικονομικής βιωσιμότητας και μελλοντικής ανάπτυξης. Κλείνοντας την παρέμβασή του, τόνισε ότι εκτός από τα προφανή, με την παραχώρηση του Αερολιμένα του Ακτίου σε ιδιώτες, προκύπτει άμεσα και ζήτημα εθνικής ασφάλειας και παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας.   Ο Δήμαρχος Κέρκυρας Κώστας Νικολούζος, τόνισε ότι τα μεγαλόπνοα σχέδια των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα, φυσικά και στοχεύουν σε κερδοφόρες κρατικές   επιχειρήσεις, φυσικά και αποσκοπούν στον εμπαιγμό του Έλληνα πολίτη.  Το φλέγον ζήτημα είναι ότι πρέπει να αγωνιστούμε ενάντια σε ένα συντεταγμένο και πλήρως μελετημένο σχέδιο εκποίησης της δημόσιας περιουσίας και να αποκαλύψουμε στους πολίτες τους σκοπούς του. Αυτοί δεν είναι άλλοι από την καταδυνάστευση των κοινωνικών και εργασιακών μας δικαιωμάτων, από τον εκφυλισμό της αξιοπρέπειάς μας και από την παράδοσή μας –άνευ όρων– στα νεοφιλελεύθερα επενδυτικά συμφέροντα. Θεωρεί καθήκον  όλων μας, να καταδείξουμε αυτές τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Τέλος, η Αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας Νικολέττα Πανδή, δήλωσε ότι ανεπιφύλακτα στηρίζει τη σημερινή πρωτοβουλία και θεωρεί ώριμες τις συνθήκες για τη δημιουργία ενός ευρύτερου κοινωνικού μετώπου αντίστασης στις αντισυνταγματικές και άκρως επιζήμιες για τον τόπο αποκρατικοποιήσεις. Το Γραφείο Τύπου

ΕΠΑΣ Νοσηλευτών: Δεν θα πραγματοποιηθούν εγγραφές  για το Α' έτος της σχολής

ΕΠΑΣ Νοσηλευτών: Δεν θα πραγματοποιηθούν εγγραφές για το Α' έτος της σχολής

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 18:57
Η ΕΠΑ.Σ Β. Νοσηλευτών του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς ενημερώνει κάθε ενδιαφερόμενο, ότι σύμφωνα με σχετικό έγγραφο της α ρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας-σε συνδυασμό με το Ν.4186/2013 - δεν θα πραγματοποιηθούν εγγραφές στο Α΄ έτος για την σχολική περίοδο 2014-2015. Η Σχολή μας θα λειτουργήσει με τους μαθητές της Β΄τάξης. 0 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΑ.Σ Σ. ΣΑΚΑΛΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ (MCs) Διοίκησης Υπ.Υγείας

Ανακοίνωση απο την Περιφέρεια για τη Μεταφορά Μαθητών για το Σχολικό Έτος 2014-2015

Ανακοίνωση απο την Περιφέρεια για τη Μεταφορά Μαθητών για το Σχολικό Έτος 2014-2015

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 18:22
Οι ανάγκες μεταφοράς μαθητών για το Σχολικό Έτος 2014-2015 θα καλυφθούν με τα δρομολόγια της τακτικής δημόσιας συγκοινωνίας και συμπληρωματικά με δημόσιες συμβάσεις υπηρεσιών. Στο πλαίσιο αυτό έχουν εγκριθεί 28 λεωφορειακές γραμμές για την τακτική δημόσια συγκοινωνία ενώ έχουν διενεργηθεί τρεις διαγωνισμοί για την ανάθεση των διαδρομών με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών. Αναλυτικά θα μεταφερθούν: 1600 μαθητές με Ειδικά Μαθητικά Δελτία, 600 μαθητές με δημόσια σύμβαση, για 250 από τους οποίους (ποσοστό 42%) έχουν ανατεθεί τα σχετικά δρομολόγια. Επίσης, θα μεταφέρονται δωρεάν από το ΚΤΕΛ περίπου 100 μαθητές που δεν δικαιούνται μεταφοράς λόγω χιλιομετρικών αποστάσεων.

Θα δοθούν 240 εκατ. για την είσοδο 16.000 νέων στο αγροτικό επάγγελμα

Θα δοθούν 240 εκατ. για την είσοδο 16.000 νέων στο αγροτικό επάγγελμα

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 18:16
Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων απευθύνοντας χαιρετισμό στην έναρξη του 21ου Συνεδρίου Νέων Αγροτών, παρουσίασε τους κεντρικούς άξονες της νέας ΚΑΠ, τονίζοντας ότι βασική προτεραιότητα είναι η στήριξη των νέων αγροτών που γίνεται πράξη με τις εξής ενέργειες:

Ο ΝΟΑ για την επιτυχία των δύο αθλητών της Κωπηλασίας

Ο ΝΟΑ για την επιτυχία των δύο αθλητών της Κωπηλασίας

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 17:10
 Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτικού Ομίλου Αργοστολίου, μετά τη μεγάλη επιτυχία των κωπηλατών μας  Κουστουμπάρδη Κλέαρχο και Μητρόπουλο Νίκο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα 2014 στο Βίσεγκραντ Βοσνίας, όπου κατέκτησαν δύο μετάλλια έκαστος, τους συγχαίρουμε απεριόριστα.  Η Κεφαλλονιά τους τιμά απεριόριστα, το παράδειγμά της επιτυχίας τους να γίνει μίμηση για τους νεότερους και με σύνεση , πειθαρχία και υπακοή είναι ικανοί να φθάσουν και πιο ψηλά.           Εκεί που έφθασαν όμως, σας κάνουμε γνωστό, ότι πέρασαν δύσκολες δοκιμασίες στην Καστοριά, όπου τελικά οι Ομοσπονδιακοί προπονητές τους κατέταξαν στην Εθνική Ομάδα.  Ανταγωνίστηκαν στα αγωνίσματά τους άλλα τέσσερα  κράτη: Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Τουρκία.

Δήμος Κεφαλονιάς: Συγχαρητήρια στους Πρωταθλητές του ΝΟΑ

Δήμος Κεφαλονιάς: Συγχαρητήρια στους Πρωταθλητές του ΝΟΑ

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 17:09
Για άλλη μια φορά ο ΝΟΑ μας κάνει υπερήφανους με τη διεθνή επιτυχία των δύο Πρωταθλητών του. Συγχαίρουμε τους Αθλητές κ.Κλέαρχο Κουστουμπάρδη και κ.Νίκο Μητρόπουλο, που τίμησαν την Πανελλήνια Αθλητική Οικογένεια κατακτώντας την 3η Θέση στα αγωνίσματα της Κωπηλασίας, στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στο Visegrad Bosnia – Herzegovina. Μαζί φυσικά με τους Πρωταθλητές συγχαίρουμε και τον Προπονητή τους κ.Παύλο Γαβριηλίδη, τον Πρόεδρο του ΝΟΑ κ.Λούκα Νιφοράτο και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και φυσικά όλους Αθλητές, που αγωνίζονται και συμμετέχουν, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

«Εκσυγχρονισμός επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών»

«Εκσυγχρονισμός επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών»

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 15:06
Εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση-Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων υλοποίησης επενδυτικών σχεδίων που αφορούν στον εκσυγχρονισμό αλιευτικών σκαφών (βελτίωση ασφάλειας, συνθηκών εργασίας επί του σκάφους, της ποιότητας και της υγιεινής των προϊόντων, της ενεργειακής αποδοτικότητας, της αλιευτικής επιλεκτικότητας καθώς και αντικατάσταση κινητήρα και άλλες επενδύσεις) - Μέτρο 1.3 του Επ.Π.Αλ. 2007−2013.

Τροφική Δηλητηρίαση φοιτητών ΤΕΙ: Στην καταγγελία της σύμβασης με την εταιρεία σίτισης και σε μηνυτήρια αναφορά προχώρησε η Διοικούσα Επιτροπή

Τροφική Δηλητηρίαση φοιτητών ΤΕΙ: Στην καταγγελία της σύμβασης με την εταιρεία σίτισης και σε μηνυτήρια αναφορά προχώρησε η Διοικούσα Επιτροπή

Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 14:43
Ανακοίνωση Μετά το θλιβερό γεγονός της τροφικής δηλητηρίασης πολλών φοιτητών μας στις 9 Σεπτεμβρίου 2014 και μετά από επικοινωνία μας με τον Πρόεδρο του Νοσοκομείου Αργοστολίου κ. Ζαφειρόπουλο και τον Διευθυντή της Αστυνομίας Κεφαλονιάς, οι οποίοι μας επιβεβαίωσαν το γεγονός, σήμερα το πρωί η Διοικούσα Επιτροπή του Ιδρύματος συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση και αποφάσισε: 1ον την καταγγελία της σύμβασης με την εταιρεία σίτισης των φοιτητών μας και 2ον την υποβολή μηνυτήριας αναφοράς για το συμβάν.

Σελίδα 6708 από 8355