Γιατί τρως χωρίς να πεινάς & πώς θα το νικήσεις

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 25 Αυγούστου 2012 00:04

Γιατί τρως χωρίς να πεινάς & πώς θα το νικήσεις

Δες ποιοι είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που μας ωθούν στο φαγητό - εκτός από την πραγματική πείνα- και πώς μπορείς να απαλλαγείς από μερικές κακές συνήθειες (και να φας και μερικά επιδόρπια!).

Εάν προσπαθείς να καταπολεμήσεις τη λιγούρα που σε πιάνει το απόγευμα για πατατάκια ή το βράδυ για σοκολατένια μπισκότα, μάθε ότι το κλειδί είναι να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να τρώει όποτε πραγματικά πεινάει.

- 61% των γυναικών λέει ψέματα στον εαυτό της γι' αυτά που τρώει
Απόλαυσες τον extra-large πύραυλο σοκολάτα και καθησυχάζεις τον εαυτό σου ότι δεν είναι κακό. Έτσι όμως, τον προτρέπεις ουσιαστικά να φάει κι άλλο.
Τι να κάνεις;
- Απόλαυσέ το άφοβα: Εάν ένα φαγητό βγει από τη λίστα των απαγορευτικών, θα το λαχταράς όλο και λιγότερο και θα σου είναι πιο εύκολο να ελέγξεις τις μερίδες.

- 75% των γυναικών τρώει λόγω ανίας
Όταν βαριέσαι, συνήθως αντιστέκεσαι στο να ασχοληθείς με κάποια δραστηριότητα και το ρίχνεις στο φαγητό.
Τι να κάνεις;
- Κάνε ένα μικρό βήμα: Επίλεξε κάτι εύκολο που αφορά τη δραστηριότητα που προσπαθείς να αποφύγεις και κάν' το, έτσι ώστε να είσαι απασχολημένη και να μη σκέφτεσαι το φαγητό. Δεν είναι ωραία να είσαι παραγωγική;

- 45% των γυναικών τρώει μέχρι και την τελευταία μπουκιά
Οι γυναίκες έχουν τη τάση να «καθαρίζουν» ακόμη και το πιάτο των παιδιών τους για να μην πάει χαμένο.
Τι να κάνεις;
- Ξεκίνα με λιγότερα: Σερβίρισε τη συνηθισμένη ποσότητα φαγητού στο πιάτο σου και έπειτα φύλαξε περίπου το 1/4 της μερίδας σε τάπερ, ώστε να το έχεις άλλη μέρα.

- 45% των γυναικών κάνει νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο για γλυκό
Δεν είναι κακό να «γλυκάνεις» λίγο τον εαυτό σου το απόγευμα. Τα περισσότερα γλυκά τσιμπολογήματα, όμως, παρατηρούνται το βράδυ.
Τι να κάνεις;


- Δοκίμασε καλύτερα βραδινά σνακς: Ετοίμασε από πριν ένα επιδόρπιο (γιαούρτι με μέλι) και πιες λίγο τσάι ή άπαχο κακάο.

- 33% των γυναικών «χτυπά» και δεύτερο γύρο: Όταν τρως γρήγορα, το σώμα σου δεν παίρνει το χρόνο που χρειάζεται για να στείλει το σήμα ότι χόρτασες, πριν θελήσεις να φας ξανά. Και συνήθως ο δεύτερος γύρος είναι πιο μεγάλος.
Τι να κάνεις;
- Μίλα στον εαυτό σου: Φάε με την ησυχία σου και κάθισε χαλαρά στην καρέκλα σου, μέχρι να καταλάβεις ότι χόρτασες. Αν και πάλι θελήσεις να ξαναγεμίσεις το πιάτο σου, μην το παρακάνεις.

πηγή: shape.gr

 



Φόρτωση…

Φόρτωση…


Σχολιάστε