H Marketinggreece για το 1ο ''Stay Active Kefalonia''

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2023 16:06

H Marketinggreece για το 1ο ''Stay Active Kefalonia''

Πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε το Stay Active Kefalonia, μια πρωτοβουλία των Δήμων Κεφαλονιάς, προσκάλεσε το ταξιδιωτικό κοινό να γνωρίσει μια άλλη γοητευτική πλευρά του προορισμού και του σύστησε τη μοναδική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό της Κεφαλονιάς μέσα από ένα τριήμερο γεμάτο με συναρπαστικές υπαίθριες δραστηριότητες.

Πώς προέκυψε η ιδέα και ποιος ήταν ο στόχος αυτής τη πρωτοβουλίας;

Η ιδέα προέκυψε από συζητήσεις μεταξύ των δήμων και των φορέων του νησιού που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού. Δεν υπάρχει αμφισβήτηση ότι η Κεφαλονιά έχει ένα εξαιρετικό φυσικό πλούτο, αλλά δυστυχώς πολύ δεν γνωρίζουν πως μπορούν να το χαρούν χωρίς να το επιβαρύνουν. Επιλέξαμε να οργανώσουμε ένα τριήμερο δραστηριοτήτων έτσι ώστε οι κάτοικοί να έρθουν σε επαφή με την φύση του νησιού τους αλλά και ταυτόχρονα να αναδείξουμε στους επισκέπτες μας ότι στην Κεφαλονιά υπάρχουν διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιήσουν κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους, οι οποίες αφήνουν μηδενικό αποτύπωμα στην φύση.

Στόχος μας είναι αυτή η δράση να γίνει θεσμός έτσι ώστε σιγά σιγά η Κεφαλονιά να καταλάβει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά όλων όσων αγαπούν και σέβονται την φύση, θέλουν να ζουν και να δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτή και παράλληλα να την προστατεύουν.

Πείτε μας λίγα πράγματα για τις δράσεις που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο του φεστιβάλ.

Η κάθε δράση στόχευε σε διαφορετικό κοινό αλλά όλες είχαν σαν επίκεντρο την επαφή με την φύση, τον δραστήριο τρόπο ζωής και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει καθώς και την αναγνώριση πως πρέπει να λειτουργούμε με περιβαλλοντική συνείδηση. Για παράδειγμα το Ainos Mountain Marathon απευθυνόταν σε δρομείς μεγάλων αποστάσεων οι οποίοι ανταγωνίστηκαν σε ένα ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον. Το Kefalonia Bike Challenge αντίστοιχα ήταν για έμπειρους ποδηλάτες που ήθελαν να δοκιμάσουν τις αντοχές τους σε ένα νησί με εξαιρετικά τοπία.

Η δράση “Giro Di Paliki” συνδύαζε βόλτα στη φύση με ποδήλατο και μια πρώτη γνωριμία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Παλικής. Το Sea Kayaking Taster έδινε την δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ανακαλύψει το θαλάσσιο Kayak και να θαυμάσει μερικά  από τα πανέμορφα παραθαλάσσια τοπία του νησιού. Ενώ το “Cycling for Kids” και η “Ποδηλατοβόλτα” περιλάμβαναν άθληση και εκπαίδευση με έμφαση στην ασφάλεια.

Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο η ημερίδα «Sustainable Tourism Summit» με θέμα την Βιώσιμη Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη. Ποια ήταν τα πιο σημαντικά takeaways αυτής της ημερίδας;

Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα με εκλεκτούς ομιλητές. Είναι σημαντικό να κατανοούμε όλοι τι εννοούμε όταν χρησιμοποιούμε τον όρο “βιώσιμος τουρισμός”. Οι ομιλητές ανέλυσαν το θέμα διεξοδικά δίνοντάς έμφαση, στην ανάγκη σωστού σχεδιασμού προς ένα μοντέλο βιώσιμου τουρισμού, στην σημασία της κατανόησης της φέρουσας κατάστασης του προορισμού και στις προοπτικές του, αλλά και στην αναγκαιότητα δημιουργίας κανονισμών σε πολλαπλά επίπεδα για την προστασία των φυσικών πόρων.

Οι εντυπώσεις των επισκεπτών από τη συμμετοχή στο Stay Active Kefalonia

Οι επισκέπτες ενθουσιάστηκαν με την δυνατότητα που τους δόθηκε να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες σε ένα ιδιαίτερα όμορφο φυσικό περιβάλλον. Ενώ ιδιαίτερα θετικά σχόλια λάβαμε και από τους Content Creators που συμμετείχαν στο Group Trip που διοργάνωσε η Marketing Greece, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από την φυσική ομορφιά του νησιού, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στα outdoor activities της διοργάνωσης και έφυγαν από το νησί μας αποκομίζοντας εμπειρίες ζωής, όπως δήλωσαν και οι ίδιοι.

IMG 6500 392x490

Κλείνοντας, ποιο ήταν το πιο σημαντικό στοιχείο που αποκομίσατε ως τοπική αυτοδιοίκηση από αυτή τη διοργάνωση; 

Καταφέραμε να δουλέψουμε συλλογικά για το κοινό όφελος του νησιού μας. Δεν ήταν λίγοι οι εμπλεκόμενοι: οι τρεις δήμοι, ο Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, η Ένωση Ξενοδόχων, αθλητικοί σύλλογοι και πάρα πολύ εθελοντές κατάφεραν να συντονιστούν και να παράγουν ένα αποτέλεσμα που μας κάνει όλους περήφανους. Η διοργάνωση ανέδειξε τα σημαντικά  αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει η συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα σε συνδυασμό με τον εθελοντισμό για την προβολή ανάδειξη και προστασία του τόπου μας. Παράλληλα ήταν το έναυσμα μιας προσπάθειάς, σε συνδυασμό με την τοπική κοινωνία, να αναδείξουμε την Κεφαλονιά ως ένα προορισμό ιδανικό για υπαίθριες δραστηριότητες, ένα προορισμό που μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου, ευαισθητοποιώντας τους   πάντες για τον σημαντικό ρόλο που παίζει η υιοθέτηση καλών πρακτικών βιωσιμότητας.

www.marketinggreece.com

4f04f2a2eb4bfcad51b5deb9956c66f8a9f881db7f57a541e1379de5fc1741887a21f06ea62c24b813c4bd5298276ff0ac2662ac192e764ecb5c7ed67f21d8259ffd0ccc1da55ddea232cb83b7af47d11408a8d0a3ff6827ac48a0c2b6cbb2c970f36e016e2d999c91401043c12c17e121ec1bddc8ab22625d6c2d715ee4cb6f77274665699d513d52eb3b13ad8b0e21a442c304211854f26ac63e6d6aa40590d44ef64c3f41d78b8b514b8178d8fc7ab6a0ae6f5476bc2b72cae7e0c4b451be




00 inkefalonia general ad 300X250