Προτάσεις των εργαζόμενων του καταστήματος Cosmote Κεφαλονιάς προς τους συνδρομητές, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους

Οι εργαζόμενοι καταστήματος Cosmote στο Αργοστόλι προς τους συνδρομητές Cosmote σταθερής και κινητής
Αξιότιμοι συνδρομητές όπως θα γνωρίζετε ήδη το κατάστημα Γερμανός έχει σταματήσει προσωρινά την λειτουργία του στο νησί μας μέχρι νεοτέρας κάτι το οποίο μας έχει φέρει όλους σε δύσκολη θέση καθώς και εσείς ταλαιπωρείστε καθημερινά, αλλά και εμείς δυσκολευόμαστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες σας για εξυπηρέτηση/πληρωμή λογαριασμών.
Αρχικά δεν γνωρίζουμε πότε θα επαναλειτουργήσει το κατάστημα Γερμανός , όσον αφορά την εξυπηρέτηση σας στο κατάστημα COSMOTE έχουμε την ανάγκη να σας ενημερώσουμε για τα εξής για την διευκόλυνσή σας αλλά και την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων, προτάσεις που βασίζονται στην κοινή λογική.
1) Το κατάστημά μας λειτουργεί και το απόγευμα ημέρες και ώρες καταστημάτων έτσι όσοι είστε εντός Αργοστολίου προτιμήστε τις απογευματινές ώρες ώστε τις πρωινές να μπορούν να εξυπηρετούνται ως επι το πλείστων συνδρομητές που έρχονται από τα χωριά και τους είναι δύσκολο να έρθουν το απόγευμα.
2) Για την εξόφληση λογαριασμών μπορεί να γίνει και μέσω e-banking , αν δεν το έχετε ξανακάνει συμβουλευτείτε κάποιον γνωστό σας που γνωρίζει και θα δείτε ότι είναι πραγματικά μια πολύ απλή διαδικασία.
3) Μην έρχεστε στο κατάστημα για αντικατάσταση εξοπλισμού μετά από βλάβη αν δεν έχετε πρώτα καλέσει το 13888 ώστε να δηλώσετε την βλάβη και να σας εγκρίνουν την δωρεάν αντικατάσταση του εξοπλισμού.
4) Δεν έχε κανένα νόημα να εκφράζετε την δυσαρέσκειά σας για αυτή την κατάσταση σε εμάς καθώς για αυτά τα θέματα αρμόδιοι είναι η διεύθυνση λειτουργίας καταστημάτων η οποία δεν βρίσκεται στην Κεφαλονιά. Είναι ήδη γνωστή η κατάσταση στα κεντρικά , παρόλα αυτά αν θέλετε να εκφράσετε τα όποια σχόλιά σας μπορείτε να το κάνετε μέσω του 13888
5) Κατά την προσέλευσή σας στο κατάστημα και στο ταμείο ιδιαίτερα για θέματα διακανονισμών να έχετε πάντα την αστυνομική σας ταυτότητα/διαβατήριο ή εξουσιοδότηση αν για το θέμα που θέλετε να εξυπηρετηθείτε ο λογαριασμός δεν είναι στο όνομά σας. Το ίδιο ισχύει και για αλλαγές κάρτας SIM.
6) Σεβαστείτε τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος είναι ανάγκη να κατανοήσετε ότι το κατάστημα και οι βάρδιες μας σταματούν στις αναγραφόμενες ώρες που θα βρείτε ανακοινωμένες στην πόρτα του καταστήματος.
Παράδειγμα: όταν έρχεστε στις 2 παρα 10 για να πληρώσετε τον λογαριασμό σας και ήδη περιμένουν 4 άτομα είναι αδύνατον να εξυπηρετηθείτε καθώς η κάθε συναλλαγή στο ταμείο κρατά από 2 με 5 λεπτά αναλόγος την πολυπλοκότητα της συναλλαγής. Δεν λειτουργούμε με τα ωράρια των τραπεζών όπου η πόρτα κλείνει για το κοινό στις 2μιση αλλά οι υπάλληλοι σχολάνε στις 5 με αποτέλεσμα να έχουν την δυνατότητα να σας εξυπηρετήσουν ακόμα και να βρίσκεστε μέσα στο κατάστημα ενώ έχει κλείσει η πόρτα. Σε εμάς η πόρτα κλείνει στης 2 και εμείς επίσης σχολάμε στις 2 σεβαστείτε ότι βάση του ωραρίου αυτού προγραμματίζουμε την ζωή μας , έχοντας να σχολάσουμε τα παιδιά μας ή να επιστρέψουμε στο σπίτι μας στην ώρα μας καθώς δουλεύουμε ξανά το απόγευμα. Οι ώρες εξυπηρέτησης στο ταμείο όσο και στις θέσεις των πωλητών θα είναι αυστηρά οι ώρες τις οποίες λειτουργεί το κατάστημα.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Εργαζόμενοι καταστήματος COSMOTE Αργοστολίου
Λ. Βεργωτή 8