Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αργοστολίου ευχαριστεί
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αργοστολίου, ευχαριστούν το ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ για την δωρεάν προσφορά λεωφορείου στην εκδρομή του σχολείου μας στην Σάμη στις 11.06.2024 και τον οδηγό κ. Γεώργιο Βαλλιανάτο.
Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:











