Ευχαριστήριο Μήνυμα από το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αργοστολίου
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ο Διευθυντής και ο ΣΔ του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ευχαριστούν θερμά τους μαθητές του 2ου Λυκείου Αργοστολίου, την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, για τη πραγματοποίηση αγώνα basket στο Κλειστό Γυμναστήριο “Αντώνη Τρίτση”, στις 05/01/2024. Μέρος των εσόδων του αγώνα, διέθεσαν για την αγορά σύγχρονου εξοπλισμού απαραίτητου για την ομαλή λειτουργία του Εργαστηρίου Τουριστικών Επαγγελμάτων του σχολείου μας.
Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:











