Αναβίωσε το έθιμο της παραμονής της Ανάληψης στον Πόρο (εικόνες)
Σύλλογος Πρόνησος
Ο πολιτιστικός σύλλογος Πόρου «Ο Πρόνησος» αναβίωσε για μια ακόμα χρονιά το ωραίο έθιμο τής παραμονής τής Ανάληψης. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν και μαζί με τίς φωτογραφίες πού εμείς πήραμε αναρτούμε και αυτές πού πολλοί φίλοι μας έστειλαν.








Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:











