Ο Γεράσιμος Μαρκέτος στον COSMOS 96,5 για την ασφάλεια των αυτοκινήτων και την ασφαλή οδήγηση

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2023 13:24

Ο Γεράσιμος Μαρκέτος στον COSMOS 96,5 για την ασφάλεια των αυτοκινήτων και την ασφαλή οδήγηση

Στον ραδιοφωνικό σταθμό COSMOS 96,5  στην εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η θέα» με τους δημοσιογράφους  Δημήτρη Αλοίζο και Σπυριδούλα Αναλυτή,  φιλοξενήθηκε ο ιδιοκτήτης της Electro Team ΜΑΡΚΕΤΟΣ, Γεράσιμος Μαρκέτος, ο οποίος αναφέρθηκε στην οδική συμπεριφορά ,στην ασφαλή οδήγηση σε περιόδους με έντονα καιρικά φαινόμενα  , στην χρήση του αερίου στο αυτοκίνητο και στον υποχρεωτικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

«Το μέτρο για τις αλυσίδες εμείς που ζούμε σε ένα νησί από την μία το βλέπουμε κάπως  περίεργο, αλλά δεν ξέρουμε τι θα συμβεί αύριο. Θα πρότεινα από προσωπική εμπειρία, τουλάχιστον όσα αυτοκίνητα υπάρχει περίπτωση να βγούν από την Κεφαλονιά να τις εφοδιαστούν. Πιστεύω ότι οι αλυσίδες είναι ένα μέτρο καλό, όχι βέβαια όσον αφορά το μέρος του προστίμου, αλλά πρέπει να υπάρχουν και θα πρέπει να ξέρει ο οδηγός να τις τοποθετεί. Οι χιονοκουβέρτες μπαίνουν πιο εύκολα , αλλά όταν φύγεις από το χιόνι πρέπει να τις αφαιρέσεις. Επίσης είναι απαγορευτικές οι μεγάλες ταχύτητες στο χιόνι». 

« Αυτό που πάνω απ όλα πρέπει να υπάρχει στο αυτοκίνητο, είναι ο πυροσβεστήρας. Θεωρώ μεγάλο λάθος να μην έχουμε στα αυτοκίνητα μας έναν καλό πυροσβεστήρα. Μπορείς να σώσεις τον εαυτό σου, αλλά και κάποιον συνάνθρωπό σου».

«Τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν πάρα πολλά ηλεκτρικά κυκλώματα και οπωσδήποτε περισσότερα προβλήματα, όμως από βραχυκύκλωμα καλωδίου δύσκολα παίρνει φωτιά ένα αυτοκίνητο γιατί  σου δίνει μεγάλο περιθώριο για να το προστατέψεις. Αυτό που δεν συγχωρεί λάθη, είναι η βενζίνη και τα σωληνάκια της πρέπει να είναι πάντα σωστά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά από την βενζίνη και αν δει κάποιος να πετιέται μια φλόγα από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι να σβήσει τον κινητήρα και να βγεί από το αυτοκίνητο. Έχει τύχει κάποιες φορές σε τέτοιες περιπτώσεις αυτοκίνητα που έχουν ηλεκτρικές κλειδαριές, να μπλοκάρουν οι κλειδαριές. Οι κλειδαριές πρέπει να δουλεύουν άψογα, δεν χωράει εδώ το δεν βαριέσαι».  

“Το αέριο κάποιοι το φοβούνται, όμως έχει τόσες ασφαλιστικές δικλείδες πάνω στο αυτοκίνητο, που είναι πιο δύσκολο από ότι με την βενζίνη για να πάρει φωτιά. Η φιάλη που υπάρχει μέσα το καύσιμο ασφαλίζει με βαλβίδα επάνω στην δεξαμενή του αερίου και όταν κλείσει ο διακόπτης της μηχανής, αμέσως ασφαλίζει η δεξαμενή του αερίου. Εάν υποθέσουμε στην χειρότερη ότι πάρει ένα αμάξι φωτιά, δεν κάνει έκρηξη ποτέ αυτή η δεξαμενή, διότι έχει μία βαλβίδα, που όταν ζεσταθεί το αέριο και διογκωθεί εκτονώνει από το κάτω μέρος και έξω από το αυτοκίνητο και μετά κλείνει πάλι. Τα αυτοκίνητα  επίσης που έχουν αέριο , το κύκλωμα του αερίου τους περνά ξέχωρο ΚΤΕΟ. Το αέριο αυτή τη στιγμή είναι πιο ασφαλές  από την βενζίνη, η οποία βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ δεν έχει καμία ασφάλεια και γι αυτό βλέπουμε και ρεζερβουάρ που κάνουν έκρηξη. Ο κίνδυνος σε τρακάρισμα επίσης δεν είναι ο ίδιος , γιατί από την στιγμή που σβήσει ο κινητήρας σφραγίζει η δεξαμενή του αερίου , η οποία είναι φτιαγμένη από ειδικά κράματα και υποχρεωτικά κάθε 10 χρόνια αλλάζεται».

« Τον χειμώνα αυτοί που είναι σε πιο ορεινά σημεία πρέπει να έχουν αντιψυκτικό στο ψυγείο του αυτοκινήτου τους , οι υαλοκαθαριστήρες πρέπει να είναι καλοί και στο δοχείο του νερού τους να υπάρχει το ειδικό σαπουνάκι που δεν αφήνει να παγώσει το νερό, η στην τελική να ρίξουμε οινόπνευμα σε περίπτωση παγετού.  Τον χειμώνα επίσης είναι καλύτερα να αλλάζουμε λάστιχα γιατί την περίοδο αυτή δεν φθείρονται τα λάστιχα όπως το καλοκαίρι με την ζέστη. Το καλοριφέρ επίσης δεν είναι πολυτέλεια σε ένα αυτοκίνητο , γιατί πέρα από το ότι σε ζεσταίνει, στεγνώνει τα τζάμια , άμεση λύση στο στέγνωμα των τζαμιών δίνεται και με το αιρκοντίσιον. Το πίσω φως της ομίχλης πρέπει απαραιτήτως να δουλεύει στην ομίχλη»

«Πολύς κόσμος που του έχει ανάψει το λαμπάκι του αερόσακου αποφεύγει να αλλάξει αισθητήρα για να μην πληρώσει χρήματα και αυτό είναι μέγα λάθος, γιατί αν γίνει κάποιο ατύχημα το πρώτο που κοιτούν οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι αν δουλεύει το σύστημα του αερόσακου. Στα σεμινάρια που παρακολουθούμε μας λένε, ότι αν έρθει κάποιος πελάτης και μας πει να απομονώσουμε τον αερόσακο, πρέπει να τον βάλλουμε να υπογράψει ότι είναι δική του επιλογή και να έχει ο ίδιος την ευθύνη. Είναι υποχρεωτικό να δουλεύει το κύκλωμα του αερόσακου. Κάποιοι επειδή με ένα μικρό τρακάρισμα μπορεί ο αερόσακος να κάνει ζημιά στο ταμπλό επιχειρούν να τον αφαιρέσουν, αλλά είναι λάθος. Ο αερόσακος και το Abs, είναι δύο πράγματα που η τεχνολογία βοήθησε πολύ για την ασφάλεια του αυτοκινήτου».

δΑκολουθεί το ηχητικό της συνέντευξης.




00 inkefalonia general ad 300X250