Έκοψαν σήμερα τη Βασιλόπιτα στο ΔΙΕΚ του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς
ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΕΚ ΤΟΥ Γ.Ν. ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 20 Ιανουαρίου 2023 στο ΔΙΕΚ του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας κ. Μαρτίνης Δημήτριος και στελέχη του Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας.
Ευχόμαστε ολόψυχα καλή και δημιουργική χρονιά με Υγεία και Ευτυχία.
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ




Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗
Ετικέτες:











