7 εκατομμύρια τα χρέη των καταναλωτών προς τη ΔΕΥΑΚ - Τι υποστηρίζει στον COSMOS 96,5 ο Σταύρος Σπαθής

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022 14:33

7 εκατομμύρια τα χρέη των καταναλωτών προς τη ΔΕΥΑΚ - Τι υποστηρίζει στον COSMOS 96,5 ο Σταύρος Σπαθής

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σταύρος Σπαθής φιλοξενήθηκε στον Cosmos 96,5 και την εκπομπή «Στα Υπόγεια είναι η Θέα» με αφορμή την έναρξη της υποβολής των αιτήσεων για την πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τις επιχειρήσεις.

Μεταφορικό Ισοδύναμο

«Η πληρωμή αφορά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, καταθέτεις τα χαρτιά μέσω του λογιστή (καθώς πρέπει να ετοιμάσουν τα χαρτιά) και μετά πληρώνεσαι από την Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, που ανήκει το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Είναι η δεύτερη πληρωμή».

«Πληρωμές έχουν γίνει και τα προηγούμενα χρόνια (8 φορές έχουν γίνει πληρωμές) και οι επιχειρηματίες είναι ενημερωμένοι για το τρόπο που μπορούν να καταθέσουν τα χαρτιά τους αλλά και για τον τρόπο πληρωμής. Βέβαια υπήρχαν καθυστερήσεις παλαιότερα και κάποιοι που δεν μπόρεσαν να ενταχθούν, λόγω του ότι δεν είχαν τον απαιτούμενο χρόνο για να ενταχθούν και δεν είχε δοθεί παράταση. Το Μεταφορικό Ισοδύναμο αφορά μόνο τις επιχειρήσεις. Το κακό είναι ότι δεν έχει επεκταθεί ακόμα στα καύσιμα και το έχουμε ζητήσει, αλλά θεωρώ ότι θα μπει και θα δούμε φθηνότερα καύσιμα στην Κεφαλονιά».

ΔΕΥΑΚ

«Λόγω της πανδημίας και των αναστολών εργασίας, υπήρχε πρόβλημα στο να είμαστε τυπικοί στους λογαριασμούς. Αποφασίσαμε να πηγαίνουν οι λογαριασμοί κανονικά. Με το προσωπικό προσπαθούμε για να μην υπάρχουν προβλήματα. Γίνεται προσπάθεια για να μην έχουμε διπλούς λογαριασμούς».

Χρέη προς την ΔΕΥΑΚ

«Προσπαθούμε να συμμαζέψουμε τις οφειλές των καταναλωτών προς την ΔΕΥΑΚ. Έχω μονίμως συναντήσεις με επαγγελματίες και με φορείς οι οποίοι χρωστάνε  και προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους. Το χρέος είναι περίπου 7 εκατ. ευρώ, συνολικά. Από πέρυσι που κάνουμε προσπάθεια και έχει μειωθεί».

«Τα χρέη έφτασαν σε αυτό το ποσό, καθώς και οι ίδιοι επιχειρηματίες αδιαφορούσαν αλλά η διοίκηση έπρεπε να δείξει περισσότερο ζήλο, γιατί τα περισσότερα είναι παλιά χρέη. Ενημερώνουμε τους καταναλωτές που χρωστάνε και υπάρχει ανταπόκριση».




ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ