Πριν φυτρώσουν τα δέντρα, φύτρωσαν οι… κριτικές!
Η κριτική σε ένα δημόσιο έργο είναι απαραίτητη. Όμως για να είναι ουσιαστική, πρέπει να γίνεται την κατάλληλη στιγμή και εδώ φαίνεται πως ο "συντάκτης" βιάστηκε.
Σε ένα ιδιαίτερα μακροσκελές κείμενο, ξεχνά μια βασική λεπτομέρεια: η ανάπλαση της οδού Σιτεμπόρων δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Οι φυτεύσεις, οι τελευταίες παρεμβάσεις και οι τελικές πινελιές δεν έχουν ακόμη γίνει. Άρα αξιολογείται ένα έργο σε ενδιάμεση φάση και όχι το τελικό αποτέλεσμα.
Κανένα τεχνικό έργο δεν κρίνεται την πρώτη ημέρα της παράδοσής του. Όπως ένα σπίτι, όταν παραδίδεται, χρειάζεται χρόνο για να δείξει την ποιότητα των υλικών του, τις αντοχές του και τη λειτουργικότητά του, έτσι και μια αστική ανάπλαση χρειάζεται χρόνο για να δείξει το πραγματικό της αποτύπωμα.
Το πιο παράδοξο είναι ότι μέσα σε όλη αυτή την αρνητική ανάλυση έχει ήδη ξεχαστεί η παλιά εικόνα της Σιτεμπόρων. Μια εικόνα που κανείς δε θα ήθελε να θυμάται, ένας υποβαθμισμένος χώρος που είχε ανάγκη από αλλαγή.
Σήμερα υπάρχει ένας αναβαθμισμένος δρόμος, όπου όλα τα μαγαζιά κατά μήκος του ανέβηκαν σε αξία και λειτουργικότητα, με καλύτερη προσβασιμότητα, σύγχρονα δεδομένα ασφάλειας, με καλαισθησία και μια νέα βάση πάνω στην οποία θα ολοκληρωθεί η τελική εικόνα. Όταν μπουν τα δέντρα, ολοκληρωθούν οι λεπτομέρειες και ο χώρος δουλευτεί από την ίδια την καθημερινότητα της πόλης, τότε θα μπορεί πραγματικά να κριθεί.
Αλλά ακόμη κι αυτή η πρεμούρα από μόνη της, να βγουν κάποιοι να κάνουν ένα έργο ντε και καλά να αστοχήσει πριν καν ολοκληρωθεί, κάτι λέει...
Νέα σελίδα του INKEFALONIA.GR στο Facebook.
Ακολούθησε το InKefalonia στο Facebook ↗










