Επερωτήσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης Ιονίων Νήσων στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2021 10:59

Επερωτήσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης Ιονίων Νήσων στο Περιφερειακό Συμβούλιο

 ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ:

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΓΡΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ & ΑΛΙΕΩΝ ΑΠΟ

ΤΟΝ «ΙΑΝΟ» 17-18.09.2020, ΤΗΝ ΧΑΛΑΖΟΠΤΩΣΗ 15.05.2021

& ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣΤΙΣ 03.07.2021 ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε και για τις αποζημιώσεις από τους σεισμούς του 2014 που ένα μέρος των σεισμοπλήκτων ακόμα τις περιμένει 7 ½ χρόνια μετά, έχοντας περάσει 3 διαφορετικές κυβερνήσεις και 3 διαφορετικές Περιφερειακές Αρχές. Διαφορετικές ως προς τα σχήματα που τις συγκροτούν όχι, όμως, ως προς την πολιτική και τα αποτελέσματά της, που βιώνει ο λαός μας. Ας έρθουμε στο σήμερα, στο ‘’ρεαλισμό’’ όπως συνηθίζετε να λέτε:

Ο πρωτογενής τομέας έχει κτυπηθεί, έχει συρρικνωθεί όσο οποιοσδήποτε άλλος αυτά τα 40 χρόνια ένταξης της Ελλάδας στην Ε. Ε.

Τα διάφορα προγράμματα που ανακοινώνονται, με εκατομμύρια ευρώ, για την ψηφιακή προώθηση των αγροτικών προϊόντων, μόνο στις τσέπες των αγροκτηνοτρόφων και αλιέων δεν πάνε.

Αυτή λοιπόν την περίοδο, τα προβλήματα των αγροτών, κτηνοτρόφων και αλιέων πολλαπλασιάζονται και οξύνονται από την Κ.Α.Π., την πολιτική των κυβερνήσεων και την πολιτική των επιχειρηματικών ομίλων του κλάδου. Έχουν να κάνουν με την πανδημία, την μη ύπαρξη κατώτατων εγγυημένων τιμών ώστε να διασφαλίζεται ένα εισόδημα επιβίωσης, το δυσβάστακτο κόστος παραγωγής, τις ελάχιστες και καθυστερημένες αποζημιώσεις για τις καταστροφές στην παραγωγή και τον εξοπλισμό τόσο από τον «ΙΑΝΟ» που έγινε στις 17-18.09.2020, την χαλαζόπτωση τις 15.05.2021 και την μεγάλη πυρκαγιά στις 03.07.2021 στην Κεφαλονιά.

Οι δικαιολογίες που προβάλλονται είναι απαράδεκτες και προκλητικές. «…Δεν ήταν στις στάνες του οι κτηνοτρόφοι να φυλάνε τα ζωντανά την ώρα του κυκλώνα, καθώς επίσης και όσα ζωντανά είναι πάνω από 6 χρονών δεν αποζημιώνονται…», την ώρα που πληρώνουν κανονικά εισφορές.

Είναι υπό εξέταση στον ΕΛΓΑ 102 αιτήσεις για αποζημιώσεις παγίων (κτηριακών εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και μηχανημάτων) εκατοντάδων χιλιάδων χωρίς να έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ!!!!

Από τις εκατοντάδες αιτήσεις για αποζημίωση του ζωικού κεφαλαίου δεν έχει δοθεί ούτε στο 50% των πληγέντων. Αντίστοιχα και στις αποζημιώσεις του φυτικού κεφαλαίου!!!

Ακόμα περιμένουν οι κτηνοτρόφοι την δωρεάν αποστολή ζωοτροφών ως ένα ελάχιστο δείγμα βοήθειας πάρα τις εξαγγελίες, τα Δελτία Τύπου και τα μεγάλα λόγια!!!!

Η δε κατάσταση στους αλιείς είναι ακόμη πιο τραγική, που αποδεικνύει επιπλέον, την έλλειψη μέριμνας και θωράκισης από φυσικές καταστροφές από πλευράς του κράτους. Ακόμη περιμένουν 28 αλιείς που είτε καταστράφηκε ολοσχερώς ή μερικώς το σκάφος τους από τον «ΙΑΝΟ» να πάρουν αποζημίωση!!!!

Το ίδιο, σε σχέση με την χαλαζόπτωση που έπληξε την Κεφαλονιά στις 15.05.2021 με αποτέλεσμα, μια πρωτόγνωρη καταστροφή στην φετινή παραγωγή στα αμπέλια (ακόμη και στα νέα φυτώρια), τις ελιές, τα κηπευτικά και τα σιτηρά, που βρίσκονταν στο στάδιο της ανάπτυξης, της ανθοφορίας και της καρπόδεσης. Ιδιαίτερα για τα αμπέλια η ζημιά θα έχει επίπτωση και στην παραγωγή των επόμενων χρόνων. Πρόκειται για νέα μεγάλη απώλεια στο εισόδημα των μικρών αγροτών της περιοχής. Που φτάνει πολλές φορές και στο 100% της αναμενόμενης παραγωγής. Και για αυτή την καταστροφή δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ σε αγρότες-αμπελουργούς, οινοποιούς!!!!

Και τέλος, μετά την μεγάλη πυρκαγιά στις 03.07.2021 υπήρξαν μεγάλες καταστροφές χορτολιβαδικης έκτασης, καλλιεργειών, και εκατοντάδων ζωντανών. Και εδώ όχι μόνο δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία των αποζημιώσεων αλλά ούτε μια μπάλα δείγμα, τροφής για τα ζωντανά που βρίσκονται σε περιοχές νεκρού τοπίου χωρίς βλάστηση, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του κόστους για αγορά ζωοτροφών από του κτηνοτρόφους!!!!

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:

  • Τι μέτρα θα πάρει η Περιφερειακή Αρχή για την παρέμβαση της προς την κυβέρνηση ώστε να αποζημιωθούν άμεσα και στο 100% οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι και οι αλιείς από τις καταστροφές του «ΙΑΝΟΥ»;
  • Πως θα βοηθήσει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων έμπρακτα τους παραπάνω πληγέντες;
  • Τι μέτρα θα πάρει η Περιφερειακή Αρχή ώστε να επισπευσθούν οι αποζημιώσεις των αγροτών, αμπελουργών και οινοποιών στο 100% από την χαλαζόπτωση στις 15.05.2021;
  • Πως θα εκφράσει έμπρακτα την βοήθεια της η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στους πληγέντες από την χαλαζόπτωση;
  • Τι έχει κάνει μέχρι τώρα η Περιφερειακή Αρχή για να παρέμβει στην κυβέρνηση για άμεση αποζημίωση και στο 100% προς τους πληγέντες από την πυρκαγιά στις 03.07.2021;
  • Πως θα βοηθήσει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων έμπρακτα τους πληγέντες από την πυρκαγιά;
  • Είναι στην πρόθεση της Περιφερειακής Αρχής να καταγγείλει την κυβέρνηση και την Ε.Ε. για την συγκεκριμένη πολιτική που ακολουθούν σε σχέση με τις αποζημιώσεις και την βοήθεια προς τους παραπάνω πληγέντες;
  • Εκτός από Δελτία Τύπου είναι στην πρόθεση της Περιφερειακής Αρχής να διεκδικήσει αγωνιστικά τα παραπάνω;

19.07.2021

                            Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης

                Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ:

ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ «ΚΟΡΩΝΙ» ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Στο σημερινό Περιφερειακό Συμβούλιο είναι η δεύτερη Επερώτηση που φέρνουμε από την Κεφαλονιά και αφορά ζητήματα, περιβάλλοντος, πολιτικής προστασίας, ελεύθερης πρόσβασης στις παραλίες για τον λαό. Για άλλη μια φορά αναδεικνύονται οι προτεραιότητες του κεντρικού κράτους και της Τοπικής Διοίκησης και η υποταγή τους σε ιδιωτικά συμφέροντα και αλισβερίσια. Επιλογή, που τους καθιστά ανίκανους να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του λαού.

Στην Τ.Κ. Βαλεριάνου της Δ.Ε. Ελειού- Πρόννων του Δήμου Αργοστολίου στην Κεφαλονιά, ο δρόμος που οδηγεί στην παραλία «Κορώνι», αποτελεί για τους κατοίκους και τους επισκέπτες την μοναδική πρόσβαση σε αυτήν από την ξηρά.

Η σημαντικότητα του δρόμου, αλλά και η πολύχρονη χρήση του από τους κατοίκους και τους επισκέπτες, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι με ευθύνη του Δήμου από το 1978 έχει διαμορφωθεί και τσιμεντοστρωθεί και κάθε χρόνο συντηρείται, αλλά και μέσα από αυτόν περνάει το δίκτυο ύδρευσης της Τ.Κ. Βαλεριάνου. Επίσης αποτελεί την μοναδική πρόσβαση για την Πυροσβεστική Υπηρεσία, όχι μόνο για την κατάσβεση των πυρκαγιών και την παροχή βοήθειας στην συγκεκριμένη περιοχή, αλλά και για τον ανεφοδιασμό των πυροσβεστικών οχημάτων από την υπάρχουσα πηγή υδροληψίας. Στην γύρω περιοχή με βάση την παραλία που είναι ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και αποτελεί πόλο έλξης για τους τουρίστες, έχουν δημιουργηθεί και υπάρχουν μια σειρά μικρές επιχειρήσεις.

Η πρόσβαση στην παραλία από τον Σεπτέμβρη του 2020 δεν υπάρχει, μετά την τοποθέτηση βράχων από ιδιώτη κάθετα του δρόμου, διεκδικώντας την ως ιδιωτική περιοχή.

Με βάση τα παραπάνω αλλά και σύμφωνα με έγγραφα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας -Γ.Γ. Φυσικού Περιβάλλοντος και υδάτων - Γ.Δ. Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Δυτικής Ελλάδας - Πελοποννήσου και Ιονίων Νήσων και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αργοστολίου, ο συγκεκριμένος δρόμος χαρακτηρίζεται δημοσίου συμφέροντος και ως εκ τούτου πρέπει να είναι ανοιχτός, ιδιαίτερα μάλιστα εν μέσω της αντιπυρικής περιόδου.

Οι κάτοικοι της περιοχής με κινητοποιήσεις και λαϊκές συνελεύσεις που έχουν πραγματοποιήσει και προγραμματίζουν νέες, απαιτούν με ομόθυμες αποφάσεις τους, από όλους τους αρμόδιους φορείς την άμεση διάνοιξη του δρόμου. Όμως μέχρι σήμερα αυτό δεν έχει πραγματοποιηθεί, ταλαιπωρώντας την τοπική κοινωνία και τους επισκέπτες και βάζοντας σε κίνδυνο την ευρύτερη περιοχή από το ενδεχόμενο εκδήλωσης πυρκαγιάς.

Υπενθυμίζουμε, ότι στην τελευταία συνεδρίαση του Σ.Ο.Π.Π, θέσαμε ως Λαϊκή Συσπείρωση, μαζί με άλλες επισημάνσεις, τους κινδύνους που ελλοχεύουν, από την μη προσβασιμότητα του δρόμου, στην συγκεκριμένη περιοχή.

ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Περιφερειάρχης:

  • Γιατί, ενώ γνωρίζει το θέμα, αφού πρόσφατα συζητήθηκε στο τελευταίο Σ.Ο.Π.Π. της Π.Ε. Κεφαλονιάς, δεν έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες;
  • Τι μέτρα θα πάρει, για να διανοιχθεί άμεσα ο συγκεκριμένος δρόμος και να παραμείνει μόνιμα ανοιχτός για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής;
  • Τι ενέργειες θα κάνει, ώστε άμεσα να αποκατασταθούν οι ζημιές στο οδόστρωμα για να είναι προσπελάσιμος και να υπάρξει η κατάλληλη υποδομή στην πηγή υδροληψίας, ώστε να πραγματοποιείται απρόσκοπτα η υδροληψία των πυροσβεστικών οχημάτων;

19.07.2021

                            Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης

             Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ Ε.Η.Δ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΡΑΘΙΑ ΙΘΑΚΗΣ

Όπως, έχουμε τονίσει με Επερωτήσεις, αλλά και με Θέματα που έχουμε εισηγηθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο, η Ιθάκη αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα σε πολλούς τομείς. Παρά την προσπάθεια σας, μαζί με την κυβέρνηση, να τα κρύψετε κάτω από το «χαλί», η ζωή και η πραγματικότητα είναι αμείλικτη.

Σήμερα φέρνουμε στο Π.Σ το αίτημα των κατοίκων της Ιθάκης, το οποίο έχει ήδη κατατεθεί στο Επαρχείο Ιθάκης, για το κομμάτι του Επαρχιακού δρόμου που συνδέει το Βαθύ και το Περαχώρι με την περιοχή Μαραθιά. Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί τους κατοίκους εδώ και πολλά χρόνια και όποιες ενέργειες έχουν γίνει είναι «μπαλώματα», πάντα στην λογική του ελάχιστου κόστους και της «προσωρινότητας».

Όπως συγκεκριμένα αναφέρουν στο αίτημά τους οι κάτοικοι, πρέπει ΑΜΕΣΑ να γίνουν:

  • Στο κομμάτι της Επαρχιακής Οδού, αποκατάσταση των παλιών ξερολιθιών που βρίσκονται στο μέρος του δρόμου προς την θάλασσα, από την θέση Στροφή Ανεμοδούρι μέχρι την θέση Ξεροπήγαδο, με νέα υλικά και σύγχρονες μεθόδους. Οι ξερολιθιές αυτές έχουν γκρεμιστεί σε πολλά σημεία με συνέπεια την αναμενόμενη πλήρη κατάρρευση τους, που θα έχει ως αποτέλεσμα και την κατάρρευση του δρόμου. Ήδη είναι επιβαρυμένα τα σημεία αυτά από την διέλευση των οχημάτων.
  • Ασφαλτόστρωση από το σημείο που τελειώνει η παλιά άσφαλτος μέχρι το οικόπεδο του Ο.Τ.Ε.
  • Στο κομμάτι της αγροτικής οδού, σε πολλά σημεία και λόγω της κλίσης του δρόμου υπάρχουν μεγάλες νεροσυρμές οι οποίες έχουν σκάψει το οδόστρωμα με αποτέλεσμα να έχουν εμφανιστεί τα βράχια στο δρόμο και να είναι σχεδόν απαγορευτική η διέλευση των οχημάτων.

Να τονιστεί, ότι η περιοχή του Μαραθιά αποτελεί μέρος άσκησης αγροτικών και κτηνοτροφικών δραστηριοτήτων, αφού υπάρχει σημαντική καλλιέργεια και εκμετάλλευση ελαιόδεντρων που με την κατάσταση του δρόμου γίνεται απαγορευτική. Αλλά τα τελευταία χρόνια υπάρχει και ενδιαφέρον από τους κατοίκους για την αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας τους. Επίσης είναι κομμάτι περιπατητικών διαδρομών.

Το αίτημα των κατοίκων είναι η ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση της βατότητας του δρόμου με διαπλατύνεις και επιστρώσεις με κατάλληλα υλικά που θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν.

Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:

  • Γιατί μέχρι τώρα δεν έχει αντιμετωπίσει αυτό το σοβαρό πρόβλημα;
  • Θα το εντάξει ΑΜΕΣΑ στο Πρόγραμμα Δράσης και τον Προϋπολογισμό του 2021, με αντίστοιχη τροποποίησή τους, για να ολοκληρωθεί το έργο πριν το Φθινόπωρο;

19.07.2021

                               Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης

                 Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ:

«ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΩΤΗ ΕΞΕΔΡΑ & ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΤΗ (ΦΙΣΚΑΡΔΟ) ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ»

Ως Λαϊκή Συσπείρωση, φέρνουμε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ένα σοβαρό θέμα που απασχολεί τον λαό της Κεφαλονιάς -και όχι μόνο- και ειδικά της Δ.Ε. Ερίσου του Δήμου Σάμης και αφορά στην διάνοιξη δρόμου 300μ., περίπου, μέσα στο δάσος(κυπαρίσσια, σκίνα, πουρνάρια), στην περιοχή «ΣΤΡΑΤΙΔΙ» και την κατασκευή μεταλλικής εξέδρας μέσα στην θάλασσα διαστάσεων 170 τ.μ. περίπου, στον όρμο Δολίχας της Ευρετής, τον Φλεβάρη του 2003, δηλαδή εδώ και 18 χρόνια. Είναι φανερό ότι η διάνοιξη έγινε για να υπάρχει πρόσβαση στην εξέδρα!

Η περιοχή της Δολίχας έχει χαρακτηριστεί με το Φ.Ε.Κ. 305 Β/26.08.1982 και την υπ΄ αρ. 274/20918/23.08.1982 απόφαση Υπουργού που δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. 36 Δ/29.01.2003, ως περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους που δεν επιδέχεται καμιά παρέμβαση, πολύ δε περισσότερο τέτοιου είδους κατασκευές και παρεμβάσεις. Επίσης η κατασκευή εκτός των άλλων αποτελεί κίνδυνο για την ναυσιπλοΐα.

Επίσης ο οικισμός της Ευρετής έχει κηρυχτεί ως παραδοσιακός με το Π.Δ. 03.01.2003 και Φ.Ε.Κ. 36 Δ/29.01.2003.

Με βάση το υπ. αρ. πρωτοκόλλου.: 31914/17.07.2003 έγγραφο του Υφυπουργού Εσωτερικών αναφέρεται ότι «…κατόπιν αυτοψίας που διενήργησε η Κτηματική Υπηρεσία διαπιστώθηκε πως στο θαλάσσιο χώρο του όρμου Δολίχας έχει κατασκευαστεί παράνομα σκελετός μεταλλικής προβλήτας διαστάσεων μήκους 75μ., πλάτους 12,20 μ. και ύψους 2μ. περίπου…». Και συμπληρώνει ότι «…για τις παράνομες επεμβάσεις τόσο στο θαλάσσιο χώρο όσο και στην γειτνιάζουσα δασική έκταση, έχουν κινηθεί αρμοδίως όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την αποκατάσταση της νομιμότητας στην περιοχή και έχουν επιβληθεί οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις(έκδοση πρωτοκόλλου κατεδάφισης, άρσης και απομάκρυνσης των παράνομων έργων, έκδοση πρωτοκόλλου αποβολής και καθορισμού αποζημίωσης αυθαίρετης χρήσης κατά ιδιώτη), η υλοποίηση των οποίων αναμένεται άμεσα, ενώ η σχετική δικογραφία που έχει σχηματιστεί απεστάλη στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλληνίας».

Οι κάτοικοι της περιοχής με ψήφισμα – καταγγελία, που υπογράφουν από τις 02.03.2003 αναφέρουν όλα τα παραπάνω και ζητάνε να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να αποκατασταθεί η περιοχή. Αυτό μάλιστα το κοινοποιούν με αρ. πρωτ. σε μια σειρά αρμόδιες υπηρεσίες μεταξύ άλλων την Νομαρχία Κεφαλονιάς, το Δασαρχείο Αργοστολίου, την Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου, το Λιμεναρχείο Αργοστολίου, την Εφορεία Ενάλιων Αρχαιοτήτων, την Διεύθυνση Πολεοδομίας Αργοστολίου, το Γραφείο Περιφερειάρχη, το ΥΠΕΧΩΔΕ, το Υ.Ε.Ν. κ.α.

Όπως αναφέρει η τοπική εφημερίδα ΝΕΑ της ΕΡΙΣΟΥ στο υπ. αρ. 19 φύλλο/Οκτώβρης Α 2009 «…Μετά από πολλές καθυστερήσεις και αναβολές, στα χρονικά όρια της παραγραφής, η εκδίκαση άρχισε στις 29.09.2009, σταμάτησε, συνέχισε την 01.10.2009 και το απόγευμα της ίδιας μέρας η έδρα ανακοίνωσε την ετυμηγορία της…… σύμφωνα με την ενημέρωση, οι ποινές που επιβλήθηκαν είναι: στον εφοπλιστή...6 χρόνια και στον καπετάνιο της θαλαμηγού του 5 χρόνια, για την παράνομη κατασκευή. Στον τότε δήμαρχο... καθώς και στον χειριστή χωματουργικών μηχανημάτων από 3 χρόνια, διότι διάνοιξαν δρόμο σε δασική έκταση (η περιοχή της Ευρετής είναι η πιο δασωμένη της Ερίσου), προκειμένου να βοηθηθεί η κατασκευή. Οι καταδικασθέντες άσκησαν έφεση και η δίκη θα επαναληφθεί στο πενταμελές Εφετείο...».

Από τότε μέχρι σήμερα, η κατάσταση στην περιοχή παραμένει ίδια, επιβεβαιώνοντας ότι η σωστή απάντηση στο ερώτημα ‘’ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο;’’ είναι: Οι εφοπλιστές, οι μεγαλοεπιχειρηματίες, οι ‘’επενδυτές’’, και το πολιτικό προσωπικό τους.

 

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται η κ. Περιφερειάρχης:

  • Έχει κάνει αυτοψίες η αρμόδια υπηρεσία και αν πότε και με τι αποτελέσματα;
  • Τι έχει κάνει η Περιφερειακή Αρχή στο κομμάτι που την αφορά, δηλαδή την αρμοδιότητα προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και της αλιείας;
  • Εφόσον έχουν επιβληθεί πρόστιμα, ποιο είναι το ύψος τους; Έχουν καταβληθεί;
  • Για την μη συμμόρφωση τι μέτρα έχει πάρει;
  • Θα ασχοληθεί με το μείζον αυτό θέμα και θα παρέμβει στην κυβέρνηση -Υπουργείο Οικονομικών, Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου- ώστε να μας ενημερώσει γιατί η κυβέρνηση δεν υλοποιεί τις διοικητικές και δικαστικές αποφάσεις;
  • Θα παρέμβει στο Υ.Ε.Ν. για να μας ενημερώσει τι ενέργειες έχει κάνει το Λιμεναρχείο για το συγκεκριμένο θέμα;
  • Θα ζητήσει από την κυβέρνηση να κηρύξει την περιοχή αναδασωτέα;

19.07.2021

                               Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης

                       Ν. Γκισγκίνης, Δ. Κεφαλληνός, Ε. Κολυβά, Α. Μπαλού, Χ. Χαραλάμπους

 




fraport-mobile